Sunt in dureri

Am dormit groaznic azi-noapte. M-am luptat cu niste dureri de rinichi. Nu stiu de unde m-am pricopsit cu ele, ca ma dureau ficatul, fierea, diverse, fiecare pe rand, eh, cu rinichii n-am avut probleme. Pana azi-noapte. Cand au zis sa ne imprietenim mai bine si sa imi aduc aminte ca am rinichi. Sa simt ca am rinichi. Si-am simtit din plin.

Azi am o zi plina, sper sa reusesc sa fac macar 80% din tot ce mi-am propus. Inca ma mai dor salele. Oooof. M-oi fi ramolit de tot?

P.S. Mi-a cazut cojita de la croco-buba, acusica am o cicatrice si o piele nou-nouta. 😀

 

14 Responses to “Sunt in dureri”


  1. 1 Florin Septembrie 10, 2009 la 9:18 am

    Vezi sa nu fi racit la spate, e periculos. Daca nu, mai schimba si tu partea, nu mai dormi ca un bolovan 😛 Eu n-am dormit vre-o 4 zile din cauza durerilor de masele..

  2. 2 crocoditza Septembrie 10, 2009 la 9:20 am

    Florin, bine ai venit.. sper sa fie ceva de moment. Nu vreau raceala de nicio culoare, de niciun fel 🙂

  3. 3 horEa Septembrie 10, 2009 la 9:55 am

    croco..infectie urinara scrie pe tine…sau „chietrishele” la rinichi

  4. 4 Naicu Septembrie 10, 2009 la 10:49 am

    Da, să nu fi răcit la oo.

  5. 6 Mada Septembrie 10, 2009 la 11:59 am

    am avut si eu nisip la rinichi. a fost naspa :-L

  6. 7 Buratina1 Septembrie 10, 2009 la 4:17 pm

    Daca te-a durut la fel de rau toata ziua sper ca ai mers la un doctor! 🙂
    o zi frumoasa sper sa fie pana la urma, chiar daca nu a inceput bine. 🙂

  7. 8 Lilly Septembrie 10, 2009 la 5:59 pm

    o croco-buba trece o alta croco-buba ii ia locul? sper ca a fost doar ceva trecator; ai grija de tine!

  8. 9 Rae Septembrie 10, 2009 la 9:40 pm

    daca asta te ajuta, sa stii ca nu esti singura care este in dureri
    am un inceput de laringita, si in cateva zile nu voi mai putea vorbi
    uh..ce dramatic suna :)))

  9. 10 crocoditza Septembrie 11, 2009 la 9:27 am

    multumesc pentru griji
    nu m-a mai durut ziua decat putin in partea dreapta… dar am supravietuit 🙂

  10. 11 crocoditza Septembrie 11, 2009 la 9:33 am

    horea, Doamne fereste de ambele cazuri… nu-mi doresc

    Naicu, am racit niste oua ieri… d-alea fierte, le-am bagat sub jet de apa rece 😛

    xayide, ploaia e de vina 😛 sigur!

    Mada, norocoaso… altii n-au nici d-ala 😀

    Buratina, eu sunt cam speriata de doctori… nu prea suntem prieteni, asa ca daca nu e urgenta, n-are nicio sansa sa ma vada vreunul la fatza… cel putin nu in exercitiul functiunii 😀

    Rae, sunt mama laringitelor… ia Trachisept, Trachisan, Homeovox…eu dupa fiecare raceala raman fara voce, asa ca … am ceva experienta 😛

  11. 12 Mada Septembrie 11, 2009 la 9:55 am

    tata deja isi inchipuia ca ma face fabrica de caramida 😆 avea planuri mari cu mine =))
    iar mama imi dadea nu stiu ce plicuri cu nu stiu ce chestie dizolvate in ceai. mult, mult ceai. dupa ce inghiteam pliculetul ala dizolvat trebuia sa beau 2 l de ceai intr-o ora .

  12. 13 Mada Septembrie 11, 2009 la 9:56 am

    si am mers la doctor sa-mi faca analize pentru ca ma invoiam des de la scoala, pe motiv ca ma doare burta :-” [ defapt eu nu voiam sa dau test la franceza =)) ]


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE