Intimitate = ?

= telefonul tau

Ei bine, nu am cam nimic de ascuns, dar ce sa cauti sa-mi vezi mesajele? Bineinteles, daca n-ai aprobarea mea. „Imi dai si mie putin telefonul sa vad cum e?” si gasesti persoana respectiva la sms-uri. E treaba mea cu cine si cum ma … sms. Sau la poze. Cu pozele mi-a fost invatatura de minte. Aveam o poza facuta de o zuza la mare. Uitasem de ea si vroiam sa arat niste poze legate de domeniul in care activez. Si dau telefonul meu cel facator de poze frumoase, cu ecran marisor, sa se uite oamenii linistiti la poze. Siiiiiiii… se oprisera la poza cu mine. Am sarit ca arsa.

= geanta (pentru cine poseda)

La geanta nu stiu. N-am avut niciodata nici cel mai mic stres. Cand imi cere cineva ceva, „ia-ti din geanta” si toti cunoscutii la inceput, vai, cum sa-ti umblu in geanta… hai, frate, lasa-ma ca n-am bombe in ea, umbla linistit. Ce poti sa gasesti acolo? La mine in geanta, multe 🙂 Ia chiar sa ma uit sa va spun ce am acum: un set minim de cosmetice, perie, portofelul, servetele, servetele umede, incarcatorul de masina de telefon (l-am uitat de ieri, dar cred ca il mai caram o saptamana daca nu ma uitam acum 🙂 ), foarfeca, 2 telefoane, borcanelul de Orbit, agenda mea roz cu catifea neagra de am castigat-o la o revista, parfum, 3 perechi de cercei (in caz de urgenta), pixul meu albastru si un pix alb (nu stiu cum a ajuns aici). In cel mai rau caz aveam in plus niste absorbante, prezervative sau anticonceptionale. Ce mare foc? Parca n-au mai vazut asa ceva.

= baie

Baia toata, indiferent ca esti mare rege pe tronul tau sau ca te balacesti in cada, iti faci dush, te epilezi… nu stiu… fiecare ce mai presteaza prin baia lui sau a altuia 🙂

 Cand sunt in baie, se stie ca nu trebuie batut la usa. Poti sa intri linistit. Ma refer la mama, matusica, prietene, suflare de sex feminin, plus iubitul. Ce-or sa vada in plus fata de ce au ele? Plus ca nu mi-e rusine. Iar cu iubitul… cred ca m-a vazut el in ipostaze mai intime decat in baie si sa ma apuce rusinea atunci. Mi-aduc aminte si acum…. la un meci de baschet, la nu stiu ce sala fandosita din Bucuresti, am intrat in vestiar ca sa ne schimbam si…. alea umblau pe acolo goale golutze si ale mele colege se tot ascundeau sa nu carecumva sa le vada careva in chiloti. Nu inchisese una usa bine si era intredeschisa. Eram si cu echipa de baieti, se nimerise unul de-al nostru prin zona, il luase inima 🙂

= e-mail/mess

Aici zic stop. 2 prietene imi stiu parola de la mess. E pentru cazuri de urgenta 🙂

In rest…. nu te atingi. Nu incerca. Nu ma convingi. Nu am chef sa dau explicatii cu cine vorbesc, de ce, cine e. Daca e in lista inseamna ca am avut sau am ceva de impartit cu el/ea in vreun domeniu anume. Imi sunt prieteni, amici, oameni cu care colaborez, dau si comenzi pe mess, iau comenzi pe mess.

Situatie: las laptopul deschis, mess-ul conectat, sa vad ce comentarii dati voi si sa raspund, ca oricum nu vorbeam cu nimeni, apare una bucata iubit, ia laptopul in brate, sa caute niste preturi, eu calcam linistita, pana sa imi dau eu seama, era tot absorbit de lista mea de mess si de mailuri. I-am zis sa dea sign out cat mai repede ca mi-e ca ii pun fierul pe maini. El ca am ceva de ascuns. N-am, nenea, nimic de ascuns. Dar nu suport! E intimitatea mea. Sunt prietenii mei. Vrei sa vorbesti tu cu ei? Ia si vorbeste, vorbeste frumos, dar da-mi si mie parola ta de la mess. Pai…. pai parca nu vrei. Aha.

Cam asa cu mine, voi cat tineti la intimitatea voastra?

37 Responses to “Intimitate = ?”


  1. 2 Mada Septembrie 9, 2009 la 11:41 am

    iuhu, sunt primaaaaaaaaaaaa! \:d/

    acum sa citim.

  2. 3 crocoditza Septembrie 9, 2009 la 11:41 am

    Mada, ti-a iesit de data asta :))

  3. 4 Mada Septembrie 9, 2009 la 11:46 am

    telefon. daca mi-l ia cineva, sa vada poze, uh, sunt cu ochii pe el. plus ca nu imi place sa mi se umble la mesaje. a incercat odata tata, mai demult, cand eram intr-o febra a mesajelor si a iesit mare scandal . 😆
    geanta nu am. poate ghiozdan. umbla. poate gasesti ceva interesant. mai interesant decat tema la mate nu poate fi nimic acolo. 😀
    baie. sa fie clar, nu imi place sa intre nimeni peste nimeni. chiar daca ma uit doar in oglinda. intri cand ies eu. clar! 🙂
    e-mail / mess – mama are obiceiul, atunci cand intra in camera mea, sa ramana cu ochii atintiti asupra ecranului. prefer sa tau minimize la tot ce am pe ecran. si gata. stie prea bine ca nu suport sa se uite cineva in chestiile mele. 😀

  4. 5 Mada Septembrie 9, 2009 la 11:46 am

    sa stii, de data asta chiar mi-a iesit! 😀

  5. 7 Mada Septembrie 9, 2009 la 11:48 am

    nu mi s-a mai spus de mult timp asa, sa stii. :)))

  6. 8 Ada Septembrie 9, 2009 la 11:53 am

    Pai, sa iti spun principiile mele!
    Nu umblu in telefon, portofel, buzunare, mail/mess, am pretentia ca asta sa fie reciproc!
    Nu te atinge de telefonul meu, ca ma crizez! Daca eu sunt bizi si e cineva pe care cunosti si tu si eu iti zic sa raspunzi, e ok. Cand sunt in baie, in dus, mai vine mama cu telefonul plocon ca suna nush cine. Nu raspunde, dar se uita pe ecran si cateodata mai baga o intrebare „ce vroia X?”… uof! Frati-miu, la fel, imi aduce tel daca il rog eu, altfel n-are treaba. Tata nu raspunde nici la al lui, daramite la al meu!
    Chestia cu ochii atintiti in ecranul meu o patesc si eu, si dau minimize si-i spun „nu-mi mai sta in cap”, ma face nesuferita si pleaca. 😛

  7. 9 Mada Septembrie 9, 2009 la 12:01 pm

    si pe mine ma face nesuferita 😆
    sau face ” dar ai ceva de ascuns? ” 8-|

  8. 11 Ada Septembrie 9, 2009 la 2:18 pm

    Da, Naicule, primul din coada! 😛

  9. 12 Sangerica Septembrie 9, 2009 la 2:59 pm

    io cand sunt in baie cant… 😆 si daca bate cineva la usa o iau drept ovatie si incep sa cant si mai tare…

  10. 13 Rae Septembrie 9, 2009 la 4:08 pm

    n-am nimic special in geanta de scoala, in telefon la fel :))), in baie se stie ca nu are nimeni voie cand sunt eu, parola de la mess nu mi-o stie nimeni si nici n-o s-o stie…
    si mama nu ma spioneaza sa vada cu cine vorbesc sau ce vorbesc 😀
    is cel mai fericit :)))

  11. 14 tiger1 Septembrie 9, 2009 la 5:55 pm

    „Cam asa cu mine, voi cat tineti la intimitatea voastra?”
    Mult mai mutlt decat tii tu la a ta si restu.
    Don’t touch!

  12. 15 Mihi Septembrie 9, 2009 la 5:58 pm

    Iu-huuuuuu!! tot primu si eu
    Ashe, cat despre intimitate cuvantul in sine se refera la viata particulara sau familiala a cuiva, ceva personal sau secret, iar atata timp cat respect intimitatea celorlalte persoane de langa mine, cer cel putin acelasi lucru. Nu-s curios din fire, nu-mi place sa caut prin lucrurile altcuiva, oricum ce nu e bine iese la iviala, mai devreme sau mai tarziu

  13. 16 crocoditza Septembrie 9, 2009 la 6:07 pm

    Iuhuuuu, si eu sunt prima, dar dupa Naicu… si dupa Mihi 🙂

    Sangerica, oi fi vreun talent ascuns 😛

    Rae 😀 te-ai scos!

    tiger1, i won’t touch!

    Mihi, intelept ca intotdeauna 🙂

    Mama, bine ca nu ti-am umblat in geanat cand suna telefonul, ca am vrut sa umblu, dar nu stiam care e geanta 🙂

  14. 17 Malkovici Septembrie 9, 2009 la 6:31 pm

    Deci cu telefonul am si eu fixurile mele, tin minte ca m-am uitat foarte urat la prietena mea cand mi l-a luat prima oara sa vada ea nu stiu ce. In schimba, parolele de la mail si mess le iau cu mine in mormant :)) Eu stiu parola prietenei mele, din acelasi motiv, pentru situatii de urgenta si d’astea, dar daca eu pot gestiona urgentele fara sa dau parola ce sa fac acum ?:) Oricum, chiar ma mir ca nu s-a suparat, chiar m-a inteles.

  15. 18 crocoditza Septembrie 9, 2009 la 6:32 pm

    Malkovici, ce sa mai… esti maestrul situatiilor de urgenta 🙂

  16. 19 Buratina1 Septembrie 9, 2009 la 7:49 pm

    Telefonul e disponibil oricui vrea sa se uite in el, geanta doar cui dau eu voie, in baie se intra dupa ce se bate la usa, indiferent cine e dincolo de ea, cat despre mess/email, vreti parola? 😀
    Tin foarte mult la spatiul personal, aici ma refer strict la straini: spre exemplu la trecerile de pietoni nu suport sa se apropie cineva prea mult de mine, fug pana in mijlocul strazii daca e nevoie.
    ‘seara buna 🙂

  17. 20 Buratina1 Septembrie 9, 2009 la 7:52 pm

    AAAAA… nu am precizat ca atunci cand vine vorba de straini sau de musafiri ocazionali cele scrise mai sus se anuleaza. 😀
    Simpla idee ca un strain imi umbla prin camera ma sperie, deci de geanta si telefon nu mai vorbim, dar nu cred ca e cazul sa mai spun asta, oricine e la fel, nu? 🙂

  18. 21 BlueAngel Septembrie 9, 2009 la 8:03 pm

    In geanta poa’ sa caute oricine.. n-am niciun stres 🙂 Cu toate ca s-ar putea speria de ce-i pe acolo. In telefon nu suport sa-mi umble lumea fara sa stiueu.. Dar daca ti-l dau eu cu buna stiinta, inseamna ca imi asum riscul. Da’ cu messu’ si mailul.. aici e buba.
    Ca fostul s-a gandit intr-o zi sa treaca pe la mine la munca si eu eram plecata, lasand compul si messul deschise. Si a suferit foarte mult cand a citit niste conversatii din arhiva mea despre el… Da’ cine cucu meu l-a pus s aumble in intimitatea mea??? Sa suga pixu 😛

  19. 22 Buratina1 Septembrie 9, 2009 la 8:12 pm

    poi de asta poate cauta oricine in geanta unei femei, pentru ca oricum fara ajutorul nostru nu gaseste nimic din ce are nevoie ;))

  20. 24 crocoditza Septembrie 9, 2009 la 8:51 pm

    Buratina, eu as vrea sa stiu numerele de la 6/49 🙂
    Sara buna!

    Ermi, exemplifici, te rog, cum sa suga pixu’? 😀

  21. 25 Lilly Septembrie 9, 2009 la 8:57 pm

    Buna seara!
    Eu am un principiu” ce tie nu-ti place altuia nu-i face” si incerc sa-l respect desi recunosc ca sunt o curioasa, imi place sa stiu multe, dar…….la chestile care tin de intimitate ma abtin.

  22. 26 Buratina1 Septembrie 9, 2009 la 9:58 pm

    Croco la mine in geanta sigur nu sunt ca am cautat bine de tot 😀

  23. 27 BlueAngel Septembrie 9, 2009 la 10:54 pm

    Croco, cu toata placerea.. ca de acum am experienta 😆 Da’ vezi ca gasesti intr-o poza de la Moeciu

  24. 28 BlueAngel Septembrie 9, 2009 la 10:55 pm

    Referitor la ce a zis Lily.. eu recunosc ca nu ma abtin intotdeauna 🙂

  25. 29 Marius Septembrie 10, 2009 la 7:36 am

    ‘neatza!

    Mare lucru si cu intimitatea asta. E important sa stii unde e linia la care trebuie sa te opresti. Da, si eu mai stiu ceva parole de la adrese de mail. Si nu intru acolo nici sa ma bati. Ce sa caut? Le stiu poate pentru ca eu am ajutat persoanele sa-si faca respectivele casute de mail sau pentru ca au avut candva nevoie de ajutor si de lene sa-si tasteze personal parola mi-o spuneau. Dar nu, nu am intrat fara acceptul lor acolo.

    O zi buna!

  26. 30 crocoditza Septembrie 10, 2009 la 8:41 am

    Neataaaaa

    Lilly, e bine ca iti reuseste 🙂

    Ermi, stiu ca esti o talentata 😀

    Marius, si eu sunt la fel.

    P.S. Mi-a mai venit o idee…. cu cautatul in buzunare! nu cauuuut nici macar cand bag la spalat! 😀

  27. 31 Ada Septembrie 10, 2009 la 8:56 am

    Croco… nici mama nu cauta! Stii cati bani a spalat? Si pe vremuri trecute erau de hartie, nu de plastic! 😛

  28. 32 crocoditza Septembrie 10, 2009 la 9:11 am

    am zis eu ca e din familie si ca eu n-am nicio vina 😀

  29. 33 Sangerica Septembrie 10, 2009 la 2:43 pm

    deci (incepem frumos si serios, drept!) intimitatile mele:
    – parola de mess: daca se afla aia e de bine. pt ca io n’o mai stiu. 😀
    – telefon: nu mi se umbla. daca mi se umbla, tac…pt 2-3 minute. daca in rastimpu’ asta nu mi se tranteste un motiv bun (gen „am crezut ca e al meu, am crezut ca e oglinda, imi facea cu ochiu’, ma striga, am crezut ca e telecomanda de la garaj”) incepe scandalu’. io nu ma uit in telefoanele altora, asa ca…
    – baie: cum am mai zis. pot sa si cant. 😆
    – mailu’: aceeasi faza cu messu’ 😀
    – laptop: nici sa vrea nu poate. am zile cand nimeresc parola, zile cand nu. nu pt ca as uita’o, ci pt ca e lunga. ca…parola. 😆

  30. 34 Sangerica Septembrie 10, 2009 la 2:44 pm

    pies: am uitat sa zic. va rog sa nu fiti draguti si sa ma ajutati sa’mia flu parola de mess si mail. va multumesc! 😀

  31. 35 crocoditza Septembrie 11, 2009 la 10:46 am

    Sangerica, daca te ajuta cu ceva, ti le spun pe ale mele 🙂

  32. 36 Marmotica Septembrie 12, 2009 la 7:13 pm

    Hmmmm, suri imi place tema asta 🙂 Si sa o luam pe rand :
    -telefonul : nu ma deranjeaza sa se uite cineva prin telefonul meu,ca doar nu am nimic de ascuns, insa daca e un om pe care nu il cunosc prefer sa nu imi citeasca mesajele .
    -geanta : acolo nu am probleme, daca cineva imi cere un lucru si acel lucru se afla acolo il pun sa caute singur..
    -baie : poate sa intre mama, prietenele si iubitul. restul sa nu imi bata la usa ca ma rusinez 😆
    -parola mess/mail : o singura persoana imi stie parola si asta in caz de urgenta; nu am eu acolo cine stie ce mailuri, dar tine de intimitatea mea si prefer sa nu dau la toata lumea parola.
    Cam atat.. am vazut ca mai spuneati de cautatul in blugi, haine si asa mai departe..daca e vrba sa pun la spalat si nu e lucrul meu, caut returnez proprietarului si nu ma intereseaza ce am gasit..dupa ce am gasit, am pus deoparte si am si uitat ce continea buzunarul respectiv 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE