A doua marti de septembrie

E 23:01. Cica la si un minut inseamna ca te inseala. O fi de la faptul ca azi inca mai e marti? Mai e aproape o ora din marti. Glumesc, n-am niciun stres cu faptul sa e marti, 13, 2 ceasuri rele sau alte faze de genul.

Dar totusi….azi a fost marti. Si ziua mea de marti a fost … frumoasa! Pe ici, pe colo, nu asa cum o planuisem, dar la mine oricum nu prea iese cum planuiesc nici daca e sambata, mai ales daca e sambata 🙂

M-am trezit pe la 9:20, de fapt m-a trezit alarma de la telefon, la 11 trebuia sa merg la masaj, am zis sa am timp sa-mi fac un dush linistita, sa pap, sa mai lenevesc nitzel. Cum ma pregateam eu sa fac un plonjon in cada plina cu apa fierbinte, suna telefonul, tanti de la masaj, eu raspund:

– Doamna, stati linistita ca n-am uitat (pentru ca la cat sunt de aeriana ii mai zic ca vin la o ora anume si uit sa ma duc, ma iau cu treaba si pur si simplu pierd notiunea timpului, asa ca saraca femeie mi-a luat frica).

Imi spune ca are niste treaba, daca pot sa vin la 11:30. Ok. Pot. Am simtit-o ca ar avea ceva de rezolvat. „Doamna, daca aveti treaba, nu e problema, vin mai tarziu sau alta data”. „Vino, mai bine, la 4”. „ok”.

Intre timp se ia curentul. Bezna nu era. Decat in baie. Unde se afla si cada mea plina cu apa fierbinte. Asa ca am gasit repede o solutie, am scos vreo 5 lumanari, le-am aprins si am zis sa fac pe romantica, mi-am pus si niste spuma, rasfatz total…ca la carte 🙂

Pap si o rog pe matusica sa imi taie si mie niste pepene. Rece. Rosu. Dulce. Zemos. Ca eu eram cu laptopul in brate, eram printre bloguri si am zis sa ma rasfatz cu putin pepene. Aud „aaaaaaaaaaau”. Se taiase la deget. Ii alunecase cutitul si se infipsese in loc sigur. Noroc ca de cand mi-am spart capul, mi-au ramas prin casa tot felul de pansamente, betadina si alte minuni. Fac pe mica infirmiera, dupa care imi urnesc fundul la munca. Si cand am zis munca…pai munca, nene! N-am putut nici sa mananc pana la 3:30…cand mi-am dat seama ca mi-e imposibil sa plec la masaj…ca era prea multa treaba si 2 ore pierdute imi dadeau totul peste cap, toate termenele date de ai mei dragutzi colegi. Asa ca am sunat si am amanat sedinta pentru maine. Am terminat treaba pe la 20:00. Si s-a terminat si ziua de marti… cu o saramura de crap cu mamaliguta intr-un mare felsi o inghetata imensa si buna rau, de nu mai pot sa ma misc. Am mancat tot, tot. Mai putin oasele 😀

Si acum m-a luat somnul… mai trebuie sa ma demachiez…dar mi-e prea somn…

 

12 Responses to “A doua marti de septembrie”


  1. 2 BlueAngel Septembrie 8, 2009 la 10:46 pm

    AM facut si eu o data baie la lumina lumanarilor.. din cauza de neplata facturi lumina 😀

  2. 3 Mihi Septembrie 9, 2009 la 6:07 am

    Neeeattttaaa!!! ce frig e dimineattaaaa!!!!

    Sa trecem peste, totusi cu privire la demachiat croco daca iti e lene poate sa ramana asa, ai mai putina treaba dimineata ;)) sau nu 😀

  3. 5 crocoditza Septembrie 9, 2009 la 8:25 am

    Ermi, cred ca e din familie, ne place noua sa facem baie la lumina lumanarilor si gasim tot felul de scuze cum ca n-ar fi curent, n-am platit factura … 😛

    Mihi, nu imi e frig, sunt toata sub pilota! 😀

    TheNutz, iti tin pumnii!!!! Imi place!

  4. 7 Mada Septembrie 9, 2009 la 8:43 am

    buna dimineataaa!
    da, tare frig e dimineata, eu’s cu patura pe mine, pe scaun [ ca deh, inca nu am laptop, trebuie sa ma gudur bine pe langa tata 😆 ]
    croco, bine ca ai mancat bine aseara, au nu am mai mancat de… ieri , de pe la 12, ca mi s-a facut rau, blaah blahhh

    eu stiam ca maarti sunt 3 ceasuri rele.
    anywaay.
    eu de ce nu mai sunt prima la post-urile tale? 😦

  5. 8 Marmotica Septembrie 9, 2009 la 9:10 am

    Neataaaaa!
    eu cand ti-am zis suri nu m-ai crezut 😛 n-am vrut sa cobesc, dar ce spun eu nu e minciunicaaa 😆
    Sa ai o zi frumoasa!

  6. 9 crocoditza Septembrie 9, 2009 la 9:22 am

    Mada, 3 ceasuri rele, am nimerit eu nitzel mai la stanga…ce sa fac? cine a pus 2-ul langa 3? Ca mai greseste lumea 😛
    Chiar asa? De ce nu mai esti prima? 😀

    Suri, dar asta nu inseamna ghinion 🙂 a fost o zi frumoasa, oricum!
    Si astazi… astazi vreau o zi cu soare! Pot sa visez ca mai vad soarele? 🙂

  7. 10 xayide Septembrie 9, 2009 la 9:36 am

    neatza!
    la mine e soare:X

  8. 11 Ada Septembrie 9, 2009 la 10:08 am

    Neata!

    Da, e cam rece dimineata, nu prea-mi place, ca nu e nici de haine groase, nici de de-alea subtiri… e exact genul de vreme care ma transforma in EMO. 😀

    Daca te prind ca te culci fara sa te demachiezi, te bat rau! Si te reneg! Trebuie sa-ti pastrezi fatzuca frumoasa si ochii la fel, ai inteles?!

  9. 12 crocoditza Septembrie 9, 2009 la 10:49 am

    xayide, si la mine a iesit putin 🙂

    mama, m-am demachiat pana la urma 😛


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE