Roman – partea a 31-a

Eve, inca indecisa daca sa ii raspunda lui Sebi la sms, se indreapta usor catre casa. Purtata de ganduri, ajunge in fatza restaurantului respectiv, unde il vede pe Sebi la o masa.  Se opreste. Vrea sa intre. Ezita. Se intoarce si pleaca, insa Sebi deja o vazuse. Alearga dupa ea. O ajunge din urma. O ia de mana. Eve tresare.

E: M-ai speriat.

S: De ce n-ai intrat?

E: Nu stiu… chiar nu stiu.

Mergeau, tinandu-se de mana. Eve nu realizeaza decat intr-un tarziu si trage mana.

S: Ce e?

E: Nici nu mi-am dat seama ca ma tii de mana.

S: Pentru ca e ceva familiar? Pentru ca asa ar trebui sa fie?

E: Nu! Stii de unde vin? De la prietena ta… fosta.

S: Adica?

E: Ne-am intalnit…era disperata, plansa…

S: O sa ii treaca. Mai bine acum, decat mai tarziu. Macar eu mi-am dat seama ca era sa comit cea mai mare greseala a vietii mele. Am preferat sa o las libera. Sa-si gaseasca pe cineva care sa o iubeasca cu adevarat. Ceea ce iti sugerez sa faci si tu.

E: E viata ta si treaba ta ce faci cu ea. Eu peste 10 zile am nunta.

S: Eve…

E: Nicio Eve!

Cu pasi repezi, Eve se indreapta spre casa. Sebi o priveste si se simte neputincios. Incepuse sa se resemneze. Era o incapatanata si jumatate. O pierdea. Se va marita. Intr-un final se va insura si el, vor trece anii si era sigur ca gandul si inima lui vor fi tot la ea. Cand totul era asa usor, cand ea ar fi trebuit sa fie langa el.. si totusi…se va marita cu altul.

Pe seara, Alex vine sa o ia de acasa, mergeau in vizita la nasi, sa puna la punct ultimele detalii pentru nunta…lista de invitati, aranjatul meselor, care cu care va sta la masa… nebunii. Pe cand stateau la semafor, asteptand culoarea verde, lui Alex ii suna telefonul.

A: Da.

S: Salut, trebuie sa-ti zic ceva.

A: Ce s-a intamplat?

S: Nimic grav. Doar ca n-o sa mai pot ajunge la nunta ta.

A: Cum asa?

S: Azi am primit o oferta sa plec din tzara cu serviciul. Si voi pleca. In 2 zile.

A: Eu sper ca o sa poti ajunge. M-as bucura sa vii.

S: Nu cred, dar oricum am zis sa te anunt ca stiu si eu cum e cu agitatia dinaintea nuntii. Bine…ca eu am scapat…urat spus, ma rog.. nu mai conteaza. Vroiam sa te salut si sa imi iau ramas-bun.

A: Lasa ca ne vedem maine. Acum mergem si noi la nasi… daca nu terminam tarziu, te sun si poate reusim sa ne vedem.

S: O seara placuta!

A: La fel.

Alex inchide, isi pune telefonul in suportul masinii si tace. Dupa un timp …

A: Stii cine era?

E: Cand?

A: La telefon. Mai devreme.

E: Altcineva care a anuntat ca nu poate sa ajunga. Mi-am dat seama. Sa-mi zici cine ca sa il tai de pe lista.

A: Sebi.

Eve nu stia daca sa se bucure sau nu.

E: De ce?

A: Pleaca din tara. In 2 zile. Nu crede ca o sa poata ajunge.

E: Pleaca? Cu Cristina?

A: Nu, cu serviciul.

Liniste totala. Toata seara, Eve a fost cu gandurile departe. N-a auzit nimic din ce s-a discutat. De ce era asa pentru ca pleca Sebi? Pana la urma primea ce-si dorise. O lasa in pace. Pleca departe. „Secretul” era in siguranta, urma sa se marite.  Totul era perfect si totusi … ochii ii erau plini de lacrimi. Nu reusise niciuna sa se prelinga pe obrazu-i fin si oricum toata lumea avea atatea preocupari incat nu mai erau atenti si la ea. Ea, viitoarea miresica… statea cu ochii plini de lacrimi, privind in gol, cu gandul la altul. Simtea ca-l pierde. Si nu facea nimic. Ce era sa faca? Nu putea sa il lase balta acum pe Alex. N-avea inima asta.

Ajunsa in patul ei, lacrimile curg…si curg… Eve pune mana pe telefon. Vrea sa stie de ce? De ce nu mai lupta pentru ea? De ce pleaca? De ce e lash? De ce nu o mai vrea? Raspunsurile le avea. Pentru ca asa vroia ea. Pentru ca el obosise. Pentru ca nu vroia sa o vada mireasa la bratul altuia. Pentru ca era o situatie aiurea. Ii da un sms. „Drum bun si iti doresc tot binele din lume”. Niciun raspuns.

 

25 Responses to “Roman – partea a 31-a”


  1. 1 xayide Septembrie 4, 2009 la 10:57 am

    prima prima, cea mai prima:D

  2. 2 xayide Septembrie 4, 2009 la 11:00 am

    clar, cea mai romantica parte:x

  3. 4 xayide Septembrie 4, 2009 la 11:14 am

    cea mai prima din parcare;)
    da’ vad ca parcarea e cam goala:-<

  4. 5 crocoditza Septembrie 4, 2009 la 11:15 am

    lumea mai si munceste … norocul tau 😛
    ca am zis de munca, ma duc sa prestez si eu pentru binele societatii
    o zi buna sa avem, ne mai auzim printre picaturi 😀

  5. 6 xayide Septembrie 4, 2009 la 11:27 am

    hai, hai, spor la lucru si prestati fericiti:D!

  6. 7 Rae Septembrie 4, 2009 la 11:59 am

    hai cu the young and the restleeeeeess \m/
    degeaba pleaca…se intoarce si o iau de la inceput cu dilemele
    deci sa ma credeti ca am visat aseara 😉 :)))

  7. 8 Ada Septembrie 4, 2009 la 12:35 pm

    Deci eu nu mai zic nimic, si-asa citind ma simt de parca as trai acolo cu personajele!!!

  8. 9 Marmotica Septembrie 4, 2009 la 12:40 pm

    Bravos suri, m-ai facut sa plang ! Si iar o sa stau in suspans acum..

  9. 10 Lilly Septembrie 4, 2009 la 1:46 pm

    Iubirea asta mult mai da de furca! Rau cu rau dar mai rau fara de rau! o zi minunata!

  10. 11 crocoditza Septembrie 4, 2009 la 5:02 pm

    Rae, te-ai reprofilat? esti medium? 😛

    Familionul (mama & suri), talent, domne, talent 😀

    Lilly, da… dar depinde de rau.

    Ziua a fost buna. Sper ca si la voi la fel. O seara excelenta sa avem!

  11. 12 Buratina1 Septembrie 4, 2009 la 7:08 pm

    pfff.. ce repede se misca lucrurile, doar 10 zile pana la nunta?
    iar ma tii cu sufletul la gura, abia astept 😀

  12. 13 Buratina1 Septembrie 4, 2009 la 7:09 pm

    continuarea, abia astept continuarea 😀 sunt printre norisori dupa mini-vacanta in care am fost, asa ca sunt de inteles, inca nu i-a trecut efectul 😀
    ‘seara buna tuturor 🙂

  13. 14 Mada Septembrie 4, 2009 la 9:28 pm

    hello, i’m baaaaaaaack!
    mai, eu ma supar pe sebi!
    cum isi permite sa o lase fara un raspuns pe eve?!

  14. 15 dorin Septembrie 4, 2009 la 11:08 pm

    Eve a plâns. Marmo a plâns. Pe amândouă le-a făcut să plângă Croco. Deci e posibil ca Marmo = Eve. 🙂
    Dincolo de glumă trebuie să remarc cum se inversează rolurile: acum începe să fugă Sebi şi lui Eve să nu-i convină. Păi când se ţinea scai după ea, se dădea „lovită” şi strâmba din nas. Acum de ce regretă că e lăsată în pace? Of, femeile astea, niciodată nu ştii cum să faci să fie bine!

  15. 16 Lavi Septembrie 4, 2009 la 11:42 pm

    tsai 😐 pana me de fumei :-<

  16. 17 crocoditza Septembrie 5, 2009 la 12:30 am

    Buratina, da-mi o gura de aer proaspat 🙂

    Madaaaaaaaaaaaaaa, welcome back 😀

    Dorin, cu noi nicicum nu e bine, dar lasa…ca nici cu barbatii nu mi-e rusine 😛

    Lavi 😀

  17. 18 VV Septembrie 5, 2009 la 7:12 am

    ‘morning!

    Mey, ne faci cu nervii … da-o si tu pe fast-forward, ca nu mai avem rabdare!

    glumesc …

    GO ON!

  18. 20 Jasmin Septembrie 5, 2009 la 4:18 pm

    Hoooraaaaaaaiiiiii
    A inceput si fatuca noastra sa se treazeasca. Asa bine-mi pare. Desi acum mi-e putin mila de Alex. Da’ promit ca-mi trece 🙂 😉

  19. 21 crocoditza Septembrie 5, 2009 la 4:20 pm

    Jasmin, scot o sticla de sampanie? Sarbatorim? 😀

  20. 22 Jasmin Septembrie 5, 2009 la 4:21 pm

    Oooooooooooo da.
    Daca vrei aduc si eu niste must. Proaspat facut… Yummyyyyyyyy
    🙂 🙂 🙂

  21. 23 crocoditza Septembrie 5, 2009 la 4:23 pm

    muuuuuuuuuuuuuuuuuuust
    vreau vreau vreau 🙂

  22. 24 Malkovici Septembrie 8, 2009 la 10:17 pm

    Asadar, cred ca am vreo 6 ore de cand am pagina deschisa pe blogul tau, evident citind Romanul 🙂 ASa flex am stat, ba mai fumam o tigare, ba mai citeam o parte, ba mai mancam, iar alta tigare, mai o vba cu cineva, iar alta parte citita si tooot asa pana aici 🙂 Acum ma duc sa ma culc ca mi-e ciuda ca nu mai am ce citi:) O seara buna tie ca pe’a mea tare senina mi-ai facut-o :)Placeee

  23. 25 crocoditza Septembrie 8, 2009 la 10:22 pm

    Malkovici 😀
    Vine si partea 32, in curand…numai la Protv 😛
    Ma bucur sa aud ca-ti place si mai ales ca ti-am inseninat seara.
    Somn usor….ca si eu ma indrept spre taramul viselor!


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE