Biletel de amor

1

19 Responses to “Biletel de amor”


  1. 1 Mihi Septembrie 2, 2009 la 8:41 pm

    poti sa ne dai mai multe detalii? :))
    CE?
    CINE?
    UNDE?
    cand?
    CUM?
    cu ce?

  2. 2 crocoditza Septembrie 2, 2009 la 8:43 pm

    ce? un servetel
    cine? un nene
    unde? intr-un restaurant
    cand? aseara
    cum? printr-o ospatarita
    cu ce? cu pixul…sper 🙂

  3. 3 Mihi Septembrie 2, 2009 la 8:47 pm

    asa, siiii ai vrut? :))

  4. 4 crocoditza Septembrie 2, 2009 la 8:48 pm

    l-am lasat sa fara raspuns, intr-un fel 🙂
    i-am transmis ca am trecut de clasa a 2-a…. un i, 2 i 🙂

  5. 5 Mihi Septembrie 2, 2009 la 8:49 pm

    sau ti-ai dorit? :))

  6. 6 crocoditza Septembrie 2, 2009 la 8:50 pm

    Mihi…. femeie serioasa… ma vezi pe mine raspunzand la biletele scrise pe servetel? si terminate cu „:D” 🙂

  7. 7 crocoditza Septembrie 2, 2009 la 8:51 pm

    poate n-ai vazut ca intrebarea era asezonata si cu nr. de telefon 🙂

  8. 8 Mihi Septembrie 2, 2009 la 8:56 pm

    numai adresa mai lipsea :)) si numaru la pantof

  9. 9 horEa Septembrie 2, 2009 la 9:25 pm

    sar’na
    ce tare..si eu asa ceream prietenia fetelor…in clasa a 2-a 😀

    P.S. da acceptau 😛

  10. 10 Lavi Septembrie 2, 2009 la 10:22 pm

    tsai ce le poate mintea la oamenii din ziua de azi =)))

  11. 11 Marmotica Septembrie 2, 2009 la 10:40 pm

    =))))))) Pe zi ce trece oamenii ma uimesc din ce in ce mai mult!
    Am primit si eu biletele prin clasele primare, dar nu erau asa romantice 😆

  12. 12 teiucul Septembrie 3, 2009 la 3:08 am

    In primul rand, e vorba de cenzura. Pun pariu si io ca era si minim un numar de telefon.

    Apoi, e vorba de un coleg de generala. De la clasa de langa. Abia acum si-a luat inima in dinti 😆

    Oricum neinspirat omul. Io mi-as fi scos camesa si m-as fi scrijelit pe piept. Iar daca n-as fi fost epilat, m-as fi flambat 😆

    Asa! Si neata!

  13. 13 crocoditza Septembrie 3, 2009 la 7:46 am

    Mihi, str. Sperantei, vila cu boxe la geam

    Horea, deci asa… de mic erai gagicar 😀

    Lavi… asta n-a fost tot 😛

    Suri, ce sa zic…sunt o norocoasa de fel… si o romantica incurabila 😀

    Teiucul, neataaaa
    Se vede ca Teiucul e trecut prin viata!!! Era si nr. de telefon, am fost eu o finutza, ca de obicei, si l-am scos, am lasat doar o urma de 0765 🙂

  14. 14 Ada Septembrie 3, 2009 la 10:11 am

    😆 😆 😆
    Nu i-ai zis ca tre sa vina sa-mi ceara mie voie sa te scoata la cico?

  15. 15 dorin Septembrie 3, 2009 la 11:08 am

    Norocoaso, nu oricine stie sa scrie cu un singur „i”. Era un tip insemnat. Sau daca ma gandesc mai bine, al doilea „i” i-a trebuit ca sa scrie „iubita”. Nu era cumva Alex? Cum care? Al Evei.

  16. 16 Joaninha Septembrie 4, 2009 la 2:00 pm

    😆
    Mai, macar a pus un smiley. Si nu i-ai raspuns „n-u” ? 😆

  17. 17 crocoditza Septembrie 4, 2009 la 4:59 pm

    Mama, nu m-am mai obosit sa-i zic nimic 🙂

    Dorin, hai lasa… sa dea norocul peste alta, eu ma lipsesc 😀
    siiiiiiiiii … ce sa caute Alex la mine? 🙂

    Joa, mai merita efortul? Nu de alta, dar consumam pixul degeaba 😛

  18. 18 Jasmin Septembrie 4, 2009 la 10:09 pm

    Biletelul asta mi-a adus aminte de o faza din facultate.
    Eram in amfiteatru si un el si-o ea isi scriau biletele. Ea era la un capat de banca el la celelalt si asa citeam si eu ce isi scriau (indeiscreta eram 😉 ). Scriu ei ce mult se plac unul pe altul, se hotarasc sa iasa impreuna, la care pe mandra o pocneste inspiratia si scrie: „Vom vedea atunci daca suntem COMBATIBILI”.
    Atunci nu m-a trasnit dar acum ma gandesc ca poate voia s-o scoata la Local Kombat 😆

  19. 19 crocoditza Septembrie 5, 2009 la 12:27 am

    combatibili si obtiunea sunt favoritele mele 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE