Cum recunosti iubirea?

Ce e iubirea? E… ceva, ce simti, definitii sunt multe, diverse, care mai de care mai de filosof sau de om indragostit. Bun. Pana aici pot sa inteleg. Ba chiar am si simtit, deci nu prea am nevoie de prea multe definitii. Odata ce trec anii, scanteile alea de la inceput se mai domolesc, intervine rutina. Te obisnuiesti cu cel de langa tine. Ti se pare normal sa dormiti in acelasi pat. Banalitati, griji … trec anii. Cum recunosti daca mai e iubire sau obisnuinta? Ce compromisuri ati face doar de dragul anilor petrecuti impreuna?

20 Responses to “Cum recunosti iubirea?”


  1. 3 Jasmin August 28, 2009 la 10:07 am

    La intrebare sincer nu stiu sa-ti raspund. N-am stat suficient de mult timp alaturi de cineva incat sa pot vedea diferenta. Poate ca as face compromisuri daca as avea pentru ce.

  2. 5 Ada August 28, 2009 la 11:03 am

    Da, asa e, definitii sunt mii… important e cum percepi tu acolo in sufletel chestia asta. Eu mereu am spus ca a iubi cu adevarat pe cineva e mare lucru, atunci cand ii vei dori binele si sa fie fericit/a, chiar daca asta inseamna sa te sacridfici tu sau sa renunti la persoana respectiva… asta se numeste iubire… sa lasi o persoana draga sa fie fericita cu sau fara tine.

    Rutina e grea si obisnuinta si mai grea… te leaga anumite intamplari, amintiri, locuri, persoane… si e greu sa te rupi, dar, daca relatia te apasa si te face sa-ti pierzi un pic cate un pic respectul de sine… nu e ok, raul trebuie taiat din radacina. Uof, boala lunga, moarte sigura… 😦

  3. 6 crocoditza August 28, 2009 la 11:06 am

    mama mea cea filosoafa 🙂

  4. 7 Ada August 28, 2009 la 11:08 am

    Eu chiar aplic filosofia asta… prima parte doare… dar asta e, stiu ca indiferent de ce-ar fi iubirea aia va ramane si poate sa renasca, dar n-o lasam, pt a nu rani persoanele din jur…
    A doua parte, o aplic cu sfintenie, dupa ciudateniile intalnite in ultimii 2 ani.

  5. 8 tiger1 August 28, 2009 la 4:25 pm

    uite ca ti-am dat ieri si titlu de post pt azi:))
    o sa aflii ce este iubirea cand o sa ai parte de ea si cand o sa ai o relatie f stabila in spate care tine de mult timp;)

  6. 9 crocoditza August 28, 2009 la 6:19 pm

    tiger1, crede-ma, n-ai avut nici cea mai mica legatura cu postul de azi

    si la relatii stabile cred ca am 1-0 de departe 🙂

  7. 10 horEa August 28, 2009 la 8:27 pm

    sar’na
    ti-as scrie eu ce cred ca e iubirea sau cum e…da cred ca m-as intinde prea mult asa ca… 😉

  8. 12 horEa August 28, 2009 la 9:16 pm

    =)))))
    am zis ce cred…nu ca as stii…

  9. 14 tiger1 August 29, 2009 la 8:37 am

    ai mai mult de 6 ani de relatie?

  10. 15 Mihi August 29, 2009 la 10:14 am

    curios esti tu mai tigrule, aici se vorbeau generalitati.. nu era vorba despre cine are mai mult, care e mai tare, poate sa fie iubire de la prima privire..in fine

    O zi superba tuturor!

  11. 16 crocoditza August 29, 2009 la 1:49 pm

    tiger, conteaza cati ani de relatie am?

    Mihi, da’ ce zi superba am avut… 🙂

  12. 17 Sangerica August 29, 2009 la 9:11 pm

    buna seara… 🙂

    cum e cu iubirea pana la urma? ce e ea? cum se manifesta?

  13. 18 crocoditza August 30, 2009 la 5:43 pm

    buna dimineataaaaaa
    Sangerica, se manifesta… diferit, dar… cum o deosebim de obisnuinta?

  14. 19 Sangerica August 31, 2009 la 8:24 pm

    daca zic ca nu stiu, ma crede cineva?

  15. 20 crocoditza August 31, 2009 la 8:28 pm

    eu te cred, ca nici eu nu stiu 😛


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE