Roman – partea a 30-a

Eve incearca s-o linisteasca pe Cristina, insa tot ce a inteles, intre 2 sughituri si 3 lacrimi, a fost ca ar vrea sa o vada in 10 minute intr-un parc. Eve ii spune ca o asteapta acolo. Isi cauta geanta, iese pe usa si se indreapta spre parc. Se aseaza pe o bancuta. In scurt timp, apare Cristina. Ochii rosii si umflati de plans au speriat-o pe Eve.

E: Hai, vino si stai aici. Linisteste-te. Ce s-a intamplat?

C: Nu stiu… pe cuvant daca stiu. Ma pregateam sa-mi fac bagajul si asa din senin imi spune ca nu mai vrea sa continuam. L-am intrebat despre ce vorbeste si a zis ca nu poate sa se insoare cu mine si nici sa ma minta ca ma iubeste.

Eve inghite in sec.

E: Hai ca o sa fie bine. Calmeaza-te. Nu mai plange.

C: Cum sa nu plang, mai e putin pana la nunta si el imi spune ca nu ma iubeste. Ca a incercat, ca sunt o fata deosebita, dar ca nu poate, ca inima lui a ramas la altcineva. Ce fac eu acum?

Cristina o ia in brate pe Eve si plange pe umarul ei. La propriu.

E: Sincer… nu stiu ce sa zic. Poate e mai bine asa. Daca te maritai cu el si aflai pe urma ca nu te iubea, ti-ar fi convenit?

C: Nu cred ca nu ma iubeste. L-am simtit cum e langa mine. Doar de putina vreme e bulversat. Cred ca are pe alta. I-a sucit aia mintile in ultimul hal.

E: Numai el stie ce e in sufletul lui. Lasa ca e bine ca pleci spre Londra, te mai detasezi de tot.

C: Poate faptul ca plec l-a speriat. Stiam ca mai bine nu plecam.

E: Eu zic ca plecarea e exact ceea ce ai nevoie acum. Luati o pauza, lasa-l sa se gandeasca, sa-ti simta lipsa, mai vorbiti pe urma.

C: Oare? Oricum n-am ce face.. astept sa vad ce se intampla. D-asta vroiam sa te vad… poate vezi tu ceva cat sunt plecata, ca ma gandesc ca o sa mai iasa cu voi. Sa stiu si eu cum stau lucrurile.

E: Da, o sa fiu atenta.

Eve era incurcata, dar principalul obiectiv era sa o linisteasca pe Cristina. Ceea ce si reusise. Ii era mila de ea, nu merita sa treaca prin asta, se simtea si vinovata, se simtea si fericita, o amestecatura de emotii. O daduse peste cap discutia cu Cristina. Eve ii spune Cristinei ca o duce acasa. Se ridica de pe bancuta si pleaca. Eve primeste un sms. De la Sebi. „Trebuie sa te vad azi, vreau sa vorbim ceva

C: E Alex? Hai lasa ca ma duc singura, mergi la iubitul tau.

E: Nu e Alex, lasa ca te duc.

C: Eve, iti multumesc ca m-ai ascultat. Mi-esti una dintre putinele prietene ramase.

Eve zambeste usor fortat si isi continua drumul. La nici 5 minute, un alt sms „Ne vedem la restaurantul de langa blocul tau?”

Eve nu stia ce sa faca. Trebuia sa aleaga daca merge sau nu. Grea decizie.

15 Responses to “Roman – partea a 30-a”


  1. 1 horEa August 27, 2009 la 7:20 pm

    primuuuuuuuuu

  2. 2 Rae August 27, 2009 la 7:25 pm

    pf..cand am intrat eu nu era niciun comment 😦
    ma rog..asta sa-mi fie invataura de minte ca i-am ales pe hotii de la Zapp X(
    al doileaaa

  3. 4 horEa August 27, 2009 la 7:45 pm

    lasa Rae, nu fi suparat..ti-l cedez tie de vrei…si-asa nu ne baga nime’ in seama 🙂

  4. 6 horEa August 27, 2009 la 7:47 pm

    Croco….sar’na…
    si…te-ai maritat de cand am lipsit…?! :emoticon cu o spranceana ridicata:

  5. 7 horEa August 27, 2009 la 7:47 pm

    comment-ul anterior era usor ironic 😉

  6. 8 crocoditza August 27, 2009 la 7:49 pm

    horea, ironia sortii azi am avut parte de o cerere in casatorie… nefinalizata… adica finalizata cu un NU 🙂

  7. 10 Mihi August 27, 2009 la 9:48 pm

    whew ..whew ..whew :)))

  8. 11 Marmotica August 27, 2009 la 11:12 pm

    O daaa, sa se duca sa nu se duca? SI Sebi asta nerabdator tare, nu se gandeste ca e cam riscant ce face el?
    Cata intriga, cat suspans, incep sa am palpitatii 😆
    Cristina va face tot posibilul sa ii faca viata Evei un calvar daca afla ceva, sooo Eve e intr-o situatie cam aiurea 😦
    p.s. de cand citesc romanul imi si imaginez unde merg ei, cum arata, deja personajele tale au o fata in mintea mea 😀 e minunat!

  9. 12 crocoditza August 28, 2009 la 8:31 am

    whew whew whew whew

    Suri, teoretic partea 30-a ar fi avut si continuarea cu sa se duca/sa nu se duca. Dar nu m-am hotarat ce varianta sa aleg… astept sa vad ce ziceti si voi 🙂

    P.S. Cum arata Eve? 😛

  10. 13 Ada August 28, 2009 la 10:49 am

    Eve e frumoasa normal! Si Alex n-o merita! Si nu e nici vreo frumusete de barbat!
    Dar Sebi… are acel ceva de te face sa te lipesti si sa-ti placa iremediabil… nush daca l-ai descris pana acum, nu mai tin minte, dar eu il vad pe Sebi ca un tip cu niste ochi foarte expresivi… eventual verzi.

  11. 14 crocoditza August 28, 2009 la 11:01 am

    la cum l-ai descris pe Sebi… mai ca ma indragostesc si eu de el 🙂


  1. 1 Cum continui? « Fiti fericiti! Trackback pe August 29, 2009 la 2:23 pm

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE