Croco nebuna

Eu… croco… eu… nebuna, sau cel putin asa m-au catalogat cel putin 10 persoane ieri 🙂

Eu… croco… eu le-am zis ca recunosc si ca oricum e prea tarziu si nu se mai trateaza 😀

Vreo 2 zile, croco-buba m-a dovedit si m-a pus sa stau in pat… de ieri am zis ca e momentul confruntarii. Ca n-am stare si nu pot sa stau asa. Si am plecat la munca. Bine, initial nu vroiam, dadusem instructiuni de cu seara si credeam ca se va invarti Pamantul si fara mine la munca. Dar nu, pe la 10 au inceput telefoanele, care mai de care mai impacientat. Fara mine erau terminati. Concluzia…. nu am timp sa stau sa bolesc si sa ma simandicesc, nici nu mi-e felul. Asa ca m-am enervat putin si am zis ca e nevoie de interventia mea, m-am echipat si hop cu mine din pat, direct in campul muncii. La vreo 2 ore de stat in picioare si prestat… simt niste usoare ameteli…dar nu ma las, am zis „Croco, fii barbata!”, am auzit eu vorba asta pe undeva zilele trecute 😛 , si am continuat. A trecut ziua cu bine, un pic cam obosita, 2 bucati glezna mai umflate decat de obicei, o stare de somnolenta, dar eram bine… durerea de la croco-buba nici nu o mai iau in seama, ne-am imprietenit, a zis ca isi petrece concediul la mine si cum ii expira biletul, pleaca 🙂

Spre seara, vroiam la karaoke… cum condusesem mai toata ziua…. stiam ca-s destul de lucida la volan. Pe urma, toata lumea… ca unde pleci, ca nu esti sanatoasa, esti nebuna, stai acasa, odihneste-te…

Pana la urma m-am gandit, razgandit, sucit si iar sucit si m-am suit in masina, directia karaoke. Intru ca o floricica… d-aia cu capul spart si cu un zambet mare pe buze ce a disparut pe masura ce se apropia dimineata, din cauza oboselii si a somnului. Tocmai bine ajunsesem, petrecerea in toi, berile pe sfarsite. Nu, n-am baut, n-am voie, iau antibiotice, plus ca eram soferita! Oricum, nu prea beau de fel. Dupa ce m-am tot zapacit pe acolo, cunoscand diverse persoane…. cap de lista fiind bineinteles Nasa, urmata de nepotica talentata, de Naicu, Marul si alti prieteni de-ai prietenilor… uof, am retinut-o pe Corina, Camelia a lui Suri… ati fost atat de multi si eu doar una cu un singur cap… si ala spart 🙂 I-am revazut cu drag pe Chitzy, Asterix cu a lui Bulgaroaica, Metalshrine, Suuuuuuuri, Dragos, Ada si fetzele care-mi sunt deja familiare si care semneaza condica la karaoke. Niste nebuni frumosi si talentati! Unii cu cantatul, unii cu dansatul, unii cu distratul! Am dansat si stanga unu’, dreapta doi, c-asa-i hora pe la noi…Ca de obicei, a iesit super!

Nu va zic ca am ajuns acasa la 5:30 …

Si nu va zic nici ca am condus dus-intors cu buba cu tot, care ma mai baga in seama din cand in cand…

Clar, nu va zic, pe urma ma faceti nebuna! 😀

27 Responses to “Croco nebuna”


  1. 1 Buratina1 August 21, 2009 la 7:57 pm

    primaaaaaaaaaaaa 😀

  2. 2 Buratina1 August 21, 2009 la 8:00 pm

    important e ca te-ai distrat si croco-buba nu te-a impiedicat sa te simti bine 😉
    o seara minunata!

  3. 3 crocoditza August 21, 2009 la 8:16 pm

    Buratina, buna seaaaaara
    Croco-buba a facut impresie buna 🙂

  4. 4 Rae August 21, 2009 la 8:22 pm

    Buratina…trebuie sa ne ferim de Mada ca face criza cand vede ca iar n-a fost prima, nici macar a 2-a :))
    Croco, stie croco-buba sa cante, sau a lasat toata povara pe umerii tai?

  5. 5 Mada August 21, 2009 la 8:25 pm

    =)))))))

    crocoo, vrem pozee!!

  6. 6 crocoditza August 21, 2009 la 8:25 pm

    am cantat eu cat am putut si cat m-am priceput 🙂 croco-buba a stat cuminte 😛

  7. 7 crocoditza August 21, 2009 la 8:26 pm

    Mada,… n-am… adica am vreo 2 poze cu Ada… la Nasa pe aparat… si cam atat 😛 si i-am zis sa ma anunte cand face poza ca sa sug burta sa par si eu fotomodel…

  8. 8 crocoditza August 21, 2009 la 8:27 pm

    sau vrei poze cu croco-buba? :)) acum arata mult mai bine!

  9. 9 Rae August 21, 2009 la 8:29 pm

    spune-i croco-bubei ca-i dau o bere pentru ca a stat la locul ei 😉
    oops, n-are voie, ii dau un suc natural

  10. 10 Buratina1 August 21, 2009 la 8:32 pm

    nici macar suc natural, doar apa plata cu lamaie are voie croco-buba :))

  11. 11 crocoditza August 21, 2009 la 8:33 pm

    Rae, suc natural are voie 🙂

  12. 12 crocoditza August 21, 2009 la 8:34 pm

    doar apa plata cu lamaie?
    sa stiti ca nu vreau sa ma fac fotomodel 😀

  13. 13 Rae August 21, 2009 la 8:36 pm

    atunci suc natural sa fie
    maine dimineata dau o fuga in gradina, aleg cele mai frumoase fructe, le storc si pana seara croco-buba ar trebui sa primeasca sucul

  14. 16 Mada August 21, 2009 la 10:03 pm

    croco, o poza de grup nu ati facut si voi? nu vreau poze cu bube, ca si asa am eu destule pe creieri. defapt, aia se numesc pitici. 😀

  15. 17 crocoditza August 21, 2009 la 10:20 pm

    nu am avut timp de poze… intre atatea hlizeli si dansuri, cine si-a mai adus aminte de aparat? 😀

  16. 18 Mada August 21, 2009 la 10:26 pm

    trebuia imortalizat momentul!
    croco + croco-buba – croco-clema = love. =)

  17. 20 Mada August 21, 2009 la 10:30 pm

    si ce ai cantat? 😆

  18. 21 crocoditza August 21, 2009 la 10:41 pm

    eu am cantat de toate… nu la microfon, mi-a intins Ada microfonul la un moment dat si cred ca am scos vreo 3 vorbe 🙂

  19. 23 Mihi August 21, 2009 la 11:02 pm

    nu a cantat, doar incantat 😀

  20. 24 crocoditza August 21, 2009 la 11:04 pm

    Mihi :)))))
    Sa stii ca am incantat 😛

  21. 27 Mihi August 21, 2009 la 11:09 pm

    mereu :)) mi se arata


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE