Poveste de spus mai departe – Partea a 15-a

Am primit de la julzcat sarcina de a continua faimoasa poveste. Am lecturat cap-coada partile anterioare , am zis merci ca-s doar la partea 15 si nu la 69, ca imi lua toata ziua sa citesc si incep sa prestez.

„… nu exista dragoste la prima vedere…sunt convinsa…la a doua doar….pana se obisnuieste sufletul cu noua bulversare mai are ce roade. …

-orfelia, orfeliaaaaaa!!!!!!
-ma striga…cine ma striga??….
-stai fato, ma gandeam eu ca esti tu!!! unde mergi asa grabita?? ….”

Era Gigel. Un fost coleg de liceu. Se vazusera o data la balul de sfarsit de liceu… isi aruncasera priviri, facuse descantece toata seara macar sa o invite la dans, nu-i iesise pasenta. Nu-l mai vazuse de atunci. Era neschimbat.

Orfelia: Ma duc sa fac niste cumparaturi pentru bunicul. Bine ca am dat peste tine. Ai idee daca tanti Mitza mai are deschis la ora asta? Sa nu fac drumul degeaba, nu de alta.

Gigel: N-ai mai venit demult pe aici. Se vede. Tanti Mitza are non-stop acum.

Orfelia: Bun. Pai sa vad ce gasesc de pe lista asta.

Gigel: Ia sa vad… rom… sigur are… paine… la ora asta, nu cred, dar e o sansa… lumanari… aoleu? e pe moarte?

Orfelia: Nu, alea-s pentru mine…. imi place sa stau la lumina lumanarii si sa ma uit pe fereastra, sa visez cu ochii deschisi.

Gigel: Am inteles. Pai hai sa merg cu tine, ca astia-s cam vagabonzi pe aici, sigur te fluiera vreunul. Ai sanse sa gasesti si pe vreunul beat sa te alegi cu vreo pipaitura.

Pipaitura…. isi aduse aminte de mainile invizibile… momentele de placere o stapanisera. Ce-ar mai vrea sa-l pipaie pe Gigel, adica sa danseze cu el… asa cum ar fi facut-o pe vremea liceului. Pofta de dans cu Gigel nu fusese satisfacuta, revenise.

Au ajuns la magazin. Era inchis. Inchisese la non stop. Incep sa strige la poarta.

Orfelia- Tanti Mitzooooooooooooooooooo, tanti Mitzooooo

Din curte se aude o voce

Tanti Mitza-Care esti, ma?

Orfelia – Sunt Orfelia, vreau sa cumpar si eu cate ceva.

Tanti Mitza- Orfelia? Care Orfelia?  A cui esti tu?

Orfelia – Fata lui Gheorghe si a Lilei. Nepoata lui bunicul.

Gigel simte nevoia sa intervina.

Gigel – E nepoata lui Stan Patitu’

Tanti Mitza- Aaaaaaaaaaa, tu esti d-alde Patitu’…. Ce mai face bunicul tau?

Tanti Mitza era numai un zambet cand a auzit de Stan. Eeeeee, Stane, Stane…. se auzi usor, apoi de un oftat.

Tanti Mitza- Ia zi, fata, ce vrei?

Orfelia – Rom, paine, lumanari.

Tanti Mitza – Rom am, paine mai am doar una si aia cam tare, daca vrei. Lumanari de morti sau de vii?

Orfelia – Lumanari de vii.

Gigel – Si niste cauciuce sa-mi dai si mie,  tanti Mitzo.

Tanti Mitza – Ptiu, pacatosule, nu te mai saturi. O sa aduc numai d-astea, o sa ma imbogatesc de pe urma ta.

Isi iau cumparaturile si ies. Orfelia e nedumerita.

Orfelia: Auzi, Gigele? Ce-s alea cauciuce?

Gigel: Lasa, ca esti mica. Imi trebuie pentru business-ul meu.

Cand mergeau ei spre casa bunicului Orfeliei, 2 consateni se opresc la vorba cu Gigel. Orfelia n-a reusit sa auda decat „… da’ versata e ma aia noua…. buna rau… da’ data viitoare imi dau o blonda, sa nu fie de la noi din sat ca jar mananci daca ma afla nevasta-mea….auzi ba frate? sa mai iei cauciuce d-alea cu gust de capsuni ca sunt leshinate muierile dupa ele”

Orfelia: Cine erau, Gigele?

Gigel: Niste clienti.

Orfelia: Gigele, tu ai vulcanizare de umbli si iei cauciuce?

Gigel rade.

Gigel: Nu, cauciucele sunt pentru angajatele mele. Ca asa au semnat in protectia muncii.

Ajung la casa bunicului. Orfelia parca ar mai sta putin la vorba, insa Gigel era grabit, ii sunase telefon, cica il astepta un client ca nu mai avea cauciuce si platise pentru 3 ore, mai avea 2. Orfelia se gandeste ce om important e Gigel si ca tot frumos e. Nu i-ar sta rau nici ei patroneasa… insa Gigel avea alte ganduri cu Orfelia, ochii ii licareau… ii placea de Orfelia, ii placeau si banii, dar in sinea lui se hotarase… o va…

Continuarea o vom afla de la Nasa as fi vrut eu, dar cum e in vacanta si nu stiu daca are timp si chef de scris, o sa continue Marmotica.

 

 

11 Responses to “Poveste de spus mai departe – Partea a 15-a”


  1. 1 Marmotica August 17, 2009 la 11:03 am

    Primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    Si ah, ce de treaba am 😀

  2. 2 crocoditza August 17, 2009 la 11:04 am

    suri, treci la aparat 🙂 cu ursi cu tot!

  3. 3 Mada August 17, 2009 la 11:15 am

    uahahha =))
    partea asta zici ca-i parodie 😆

    Gigel simte nevoia sa intervina.

    Gigel – E nepoata lui Stan Patitu’

    Tanti Mitza- Aaaaaaaaaaa, tu esti d-alde Patitu’…. Ce mai face bunicul tau?

    Tanti Mitza era numai un zambet cand a auzit de Stan. Eeeeee, Stane, Stane…. se auzi usor, apoi de un oftat.

    asa e si la mine la tara. eu’s de-a lu dambla, cica. =)))

    si cee’s cauciucele alea? =))

  4. 4 crocoditza August 17, 2009 la 11:21 am

    Mada, esti prea mica, nu ai nevoie sa stii 🙂 mai vorbim peste vreo 3 ani 😛

  5. 5 Mada August 17, 2009 la 11:50 am

    ahh, gata, m-am prins :))))

  6. 6 Ada August 17, 2009 la 12:13 pm

    Mama, ma terminati psihic cu povestea asta! 😆
    Daca nu iese un roman, mare minune. 🙂

  7. 7 Buratina1 August 17, 2009 la 1:19 pm

    ziua buna tuturor 🙂
    am stat, am citit din urma (eu pierdusem firul povestii pe la partea 6-a), am citit si partea ta (surprinzatoare si funny), abia astept sa vad ce ne scrie Marmo. Ma bucur ca ai primit continuarea povestii, nu ne servesti franturi de roman, dar ne alinti cu povesti 😀
    o zi minunata!

  8. 8 Rhodos August 17, 2009 la 3:29 pm

    Eu sunt bulversata :))))) dupa ce a tras la marihuana acum e mica de cauciuce dar macar s-a lasat de droguri =))) excelent! hai ca astept continuarea :d

  9. 9 dalinicolau August 17, 2009 la 3:50 pm

    ahaaaa..haa… vaiiii… nu se poate in ce companie mai nimereste Orfelia… ptiuuu.. mama lui de Gigel :))))))

  10. 10 crocoditza August 17, 2009 la 6:49 pm

    Mama, roman de roman, dar al meu o sa fie mai frumos 😀

    Buratina, ce ma alinti si tu 🙂

    Rhodos, bine ai venit! si…. soarta 😀

    dalinicolau, soarta, destinul si horoscopul, dar mai ales, bine ai venit! 🙂


  1. 1 Poveste de blogari (all) « Caramea Trackback pe August 19, 2009 la 12:46 pm

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE