Ce-a iesit :)

Acum ceva timp ne-am jucat cu-cuvintele.

A iesit aceasta opera:

E noapte si e tarziu…

Ceasul suna a zece

Ce repede timpul trece

Si ploaia nu mai vine

Si asta zice cine?

Cine stie foarte bine

Oare lumea o dormi?

Sau poate n-or citi

Si cum ziceam, de-o fi sa fie …

o noapte’nvăluită’n poezie!

asta da rima, ce nebunie!

auzi pe la colturi soapte o mie …

Dupa glas, Buratina sa fie?

o fi ea, o fi o batrana stafie

’seara buna, bine te-am gasit

sa fiu o gazda buna: bine mi-ai venit

Sa mai schimbam rima zic

dar eu m-am plictisit, si nu fac nimic!

Mada, nu ti-e somnic?

licuricii se aprind cate un pic …

ba da, ma voi duce la nanic..

Vreau si eu un licurici

Il trimit pe licurici la Mada…

sa ii dea niste pupici

De noapte buna

Si acum cine se-aduna?

Uitai sa zic si eu sara buna..

Suri e pe felie

Buna, buna, nebunie, oare ce o sa mai fie?

Suri oare stie ca suferim de insomnie?

da,cu sclipici de stele

din visele mele

Din noaptea’mi albastră

E dragostea noastră

Care mai de care mai maiastra… mai poieteasa

insomnie, feerie, veselie …

Somn usor si noapte buna,

iti zic uitandu-ma la luna

Buratina a fugit la somn

Oi putea si eu s-adorm?

important rima sa fie, nu mereu, pe ici, pe colo

Se cere cumva un solooooo?

Suri a mea ti-e somn

Nu ziceai ca nu adormi

Unde-i insomnia aia ?

Solo hai sa fie

Da numai cu poezie

Insomnia m-a inselat

A fugit cu altul in pat

pasăre măiastră este noatea noastră

Somnul ca un crai a plecat prin văi

Să ne’aducă rouă ,şi flori roşii nouă

Şi spre dimineaţă….un sărut pe faţă

Poezie, suri, da…

E ora unu, nu-i asa?

E aproape unu doua

Ce conteaza , nu ne ploua

UIte Lori ce creeaza

Lori, de-oi vedea vreun crai asa

Zi-i, te rog, adresa mea

Ce adresa nebunie,

Asta nu e poezie

Lasa suri craii in pace

Ca n-au iesit ei din gaoace

Suri, suri, pot visa… am dreptul la atatica

E cald sau mi se pare?

Nu e cald , e chiar racoare

O fi poate de la soare

suri, mi-ai baut ceva?

Soare la 1 dimineata?

PAi chiar tu ai spus draguta

Soare de la dimineata

Eu vorbeam de ieri pe ziua

Cand fuse multa lumina..

e tarziu si aberam

la somn noi ne bagam?

ziceam ca am insomnie

cand colo, somnul mi-a dat la temelie

Da suri la somn om merge

Sa dormim nu pe-o ureche..

Bine suri hai la somn

Noapte buna , vise placute

Ingerasii sa te sarute

SI pe maine fresh de-oi fi

Om sta noi si om vorbi ..

Buratina o mai fi treaza?

Mada sigur viseaza

Hai, suri, la somn si noi

Ti pupacesc

Noapte buna, iti doresc!

Am fugit, v-am pupat

Poezia o las asa

pentru cine o mai vrea

a o completa

acusi vine dimineata

toate se trezesc la viata,

dar eu abia ma pun la somn

cand toate se trezesc eu dorm …

Dar vai! cata frenezie

S-au pus fetele pe poezie

Buna dimineata eu va zic

Arcuind un pix :) )

Greu cu rima de dimineata,

Mai bine ma spal pe fata

Si-mi revin la viata

Asa ca, v-am salutat

Si, spor la insirat (versuri)

Buna dimineata
Vodka taie greata!
Acum muncim cu drag si spor
Pe urma ne apuca un dor
De mare si soare,
De nisip si relaxare
Hai cu weekendu’ odata!
Hai, ca o s-o facem lata!
Pan-atunci mai e o seara
O seara melodioasa
Si cu karaoke dreasa.
V-am pupat fetele mele
Acum hai,
Back to belele!

salutare gaşcă mare

Pe o zi dogoritoare!

Cam asta a fost! Suntem niste talentati! Daca ne mai chinuiam putin, Eminescu era mic copil pe langa noi 😀

19 Responses to “Ce-a iesit :)”


  1. 1 Mada August 17, 2009 la 9:42 pm

    uhuhu, sunt inclusa in poezie 😆

  2. 2 Buratina1 August 17, 2009 la 9:55 pm

    iiiiiiiiiiiiiiii lumeeeeeeeeee sunt si eu pe acolo 😀
    si am mai si contribuit la un viitor „Luceafarul” al literaturii romane 🙂
    noapte buna sa aveti si zi usoara maine!

  3. 3 lucianhirsu August 17, 2009 la 10:30 pm

    Frumoase rime, Croco! Mi-au placut! Noapte buna si o zi cu cat mai multe zambete, maine!

  4. 4 crocoditza August 18, 2009 la 7:29 am

    Neataaaaa
    Sa inteleg ca va place creatia noastra 😀

    Hai ca poate avem si roman azi, daca mi-oi gasi putin timp liber.
    Pana atunci, sa avem o zi excelenta!

    • 5 lucianhirsu August 18, 2009 la 9:14 am

      Ne bagi si roman azi? Wow! Stai sa fug repede sa recitesc episoadele trecute ca am si uitat firul de cand ne tot tii pe seceta!!! Baga mare! Dupa principiul: incurca-i drace!!!

  5. 6 Ada August 18, 2009 la 8:43 am

    Romaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!! Daaaaaaaaaaaaaaaaa!!! 😀
    Hai cu neata! Iubita lu’ mama, concentrare, sa repare iahu emailu’… 😀

  6. 7 Marmotica August 18, 2009 la 9:47 am

    Si eu sunt , hihi 😀
    Neataaaaaaaa!!!

  7. 8 lucianhirsu August 18, 2009 la 2:07 pm

    Croco, am dat refresh azi la blogu lu matale, in asteptarea povestii de amor ghebos, de mi s-a sters tasta enter…Ma gandeam ca poate o sa fiu primu’ cititor…Ne mai tii mult in asteptari?

  8. 10 Marmotica August 18, 2009 la 3:53 pm

    azi suri ii dau drumul la poveste.. iar am fost pe drumuri si n-am apucat 😀 sper sa nu ma injure lumea 🙂

  9. 11 crocoditza August 18, 2009 la 5:53 pm

    sa repare iahu e-mailul!!!!! 🙂
    si sa se repare si capul meu 😀
    o sa vedeti de ce…

  10. 12 Mada August 18, 2009 la 6:25 pm

    asteptam . 🙂

  11. 13 lucianhirsu August 18, 2009 la 6:51 pm

    Cu totii asteptam, Mada.! Cu mare interes…Sa vezi bataie cine o sa fie primu’ la comment!

  12. 14 Mada August 18, 2009 la 7:12 pm

    daaa =))) chiar asa.

  13. 15 Rae August 18, 2009 la 9:33 pm

    hai ma ca va pricepeti, ce mai :>
    eminesti (asta e pluralu lu’ eminescu? ) va faceti

  14. 17 lucianhirsu August 18, 2009 la 9:37 pm

    Croco, ce mai zice Eve? Se arata la fatza in seara asta?

  15. 18 crocoditza August 18, 2009 la 9:38 pm

    lucian, in 10 min termin un articol, nu e cu Eve.. dar o sa vedeti si de ce

  16. 19 lucianhirsu August 18, 2009 la 9:42 pm

    Muy bien…mai mult muy decat bien, dar asteptam cu interes ceea ce scrii tu…Inspiratie maxima…ca si eu am fost pana acum in „chinurile facerii” :))


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE