Pe fuga

Sunt in intarziere, in 5 minute trebuie sa ajung in mai multe locuri, nu in toate odata, ci pe rand 🙂

Si mi-am adus aminte ce-am visat… ca intrasera niste hoti peste mine in birou… dar erau prea ocupati sa ia ce era pe acolo, incat nu m-au vazut cand am fugit, si mi-am dat seama ca mi-am uitat telefonul ca vroiam sa sun la politie. Am vrut sa ma intorc dupa telefon, m-am razgandit si am luat-o asa la fuga de nebuna pe strazi sa gasesc pe cineva cu un telefon. Nimic.

Pe urma, tot in vis, eram cu mama in alt loc si vad 2 insi ca intra cu niste peruci in mana. Mi-am adus aminte ca asa au intrat si peste noi hotii. Amandoi purtau ochelari si tip la mama „sari pe ala mai batran cu ochelari ca p-asta il iau eu” si ca-n filmele alea cu lupte l-am imobilizat pana sa isi dea seama ca noi ne dam seama. Si ma intorc la birou.. imi gasesc telefonul dupa niste dosare, nu-l vazusera hotii. Cea mai bucuroasa am fost.

Si-acum realitatea.

Duminica trecuta, cand era ultima zi de mare, dupa micul dejun, am mai ramas la plaja, la 12 trebuia sa predam camera. Telefonul il am lipit de mine, nu pot sa ma lipsesc de el, zici ca-mi lipseste ceva daca nu-l vad macar. Buuun, plus ca era pe post de aparat foto ca toate pozele le-am facut cu el. Ajung in camera, sa scoatem bagajul, sa ma uit sa nu fi uitat ceva, predam camera, duc bagajul la masina. Vreau sa dau un telefon. Cauta in gentuta. Nimic. Zic… sigur e in camera. Urc la etajul 5 unde stateam, gasesc o camerista, prin semne ii explic ca vreau cheia… ca vreau telefonul, ca e in camera. Descuie tanti, aveam un alt telefon la mine ca sa ma sun si sa il aud unde e. Nimic.

In momentul ala am intrat putin in panica… focul meu… POZELE… ce ma fac eu fara poze, nu neaparat alea de la mare, dar am vreo 1000 de poze pe el, mai ales de business. Si am inceput disperata sa-l caut. Imi vine luminata idee sa ma duc si pe plaja, sa nu-l fi uitat acolo. Telefonul meu sedea pe sezlong, facea plaja. Vreau sa va zic ca nu era nimeni prin zona, dar nici nu s-a atins cineva de el. Si a tot sunat, ca eu sunam in disperare sa-i mai  aud inca o data melodia. Mi-era dor de cum suna 🙂 M-am intors victorioasa cu trofeul la masina, zambind. Trebuia sa am niste emotii d-astea.

Sa-mi aduceti aminte sa va povestesc cu geanta in Paris.

Am fugiiiiiiiiiiiiiiit!

O zi buna sa avem!

16 Responses to “Pe fuga”


  1. 1 horea August 13, 2009 la 9:19 am

    primuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  2. 2 Mada August 13, 2009 la 9:44 am

    croco, si eu am avut un vis ciudat rau aseara. 😯
    interesant vis, spor la treabă! 😀

  3. 3 xayide August 13, 2009 la 5:14 pm

    “sari pe ala mai batran cu ochelari ca p-asta il iau eu”-=))=))
    croco, sa nu uiti sa ne povestesti cu geanta in Paris!

  4. 4 Marmotica August 13, 2009 la 5:44 pm

    mare noroc ai avut cu telefonul.. bine ca l-ai gasit 🙂
    Ah..si parca trebuia sa iti reamintesc ceva, dar nu mai stiu ce .. hmm.. ah da! sa nu uiti sa ne povestesti de geanta 😀

  5. 5 crocoditza August 13, 2009 la 6:28 pm

    a cinceaaaaaaaaaaa
    ce fac copiii?

  6. 6 Lilly August 13, 2009 la 6:39 pm

    a sasea!
    buna seara!
    voi ati avut cosmaruri? poate pt ca a fost noaptea stelelor cazatoare!;)

  7. 7 xayide August 13, 2009 la 6:43 pm

    eu copilu, raportez, sa traiti:downloadesc neste antiviruse:D
    a sapteaaa!

  8. 8 crocoditza August 13, 2009 la 6:45 pm

    🙂
    copilu’ din mine raporteaza! scrie povestea gentii 😛

  9. 9 Lilly August 13, 2009 la 6:49 pm

    copilul din mine cred ca va manca un kinder bueno:)

  10. 10 Marmotica August 13, 2009 la 6:50 pm

    Copilul din mine vrea kinder bueno..
    emoticon care baleste 😀

  11. 11 Lilly August 13, 2009 la 6:52 pm

    pai il impart:) ca n-am numai unu, sau fug la supermarket pt mai multe ?

  12. 12 Mihi August 13, 2009 la 7:02 pm

    copilu din mine fura ciocolata si fuge cu ea :))

  13. 14 Mihi August 13, 2009 la 7:06 pm

    Croco paracioassaaa, taci si impart cu tine frateste 😉

  14. 15 crocoditza August 13, 2009 la 7:08 pm

    tu crezi ca eu ma abat de la principiile mele solide pentru o cioco? neaaaaaaah
    pentru doua cioco… poate… ma mai gandesc 😀

  15. 16 Mihi August 13, 2009 la 7:12 pm

    DEH!! saliveaza atunci


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE