Iubire mare

Pe la vreo 6 seara intra 2 clienti. Un barbat si o femeie.

Eu: Buna ziua.

El: Buna ziua. Veniti sa va arat ceva.

Ma ridic de la calculator, ma duc la nenea mai aproape. Imi arata o legitimatie.

El: Vreau sa o plastichiez si eu.

Eu am izbucnit in ras… in gand, ca nu puteam asa pe fatza.

Duc comanda in spate.

Eu: Dureaza 2 minute. Puteti sa luati loc daca doriti.

El: Auziti, pentru nevasta-mea… ii trebuie o ceva cam asa de mare (si imi arata un buletin)

Ea: Un fel de legitimatie, da’ nu ii zice asa… stiti… si trebuie sa scrii…

El: Draga, vorbesc eu! (si ii arunca o privire de macho-man). Vrei sa vorbesti? Na, hai, ia si vorbeste!

Ea tace. Nu mai scoate o vorba.

El: Sa scrie sus Spitalul Judetean… asa e, ma? Ziii, ca tu stii ce trebuie scris.

Ea: Da.. Spitalul Judetean.

Eu: Lasati ca stiu eu ce trebuie scris ca am modelul de ecusoane de la spital.

Numele sa mi-l ziceti si sectia in care lucrati.

Ea imi zice numele. Cand zice numele de familie, el completeaza:

El: Pai da, zi numele meu ca d-aia te-am luat de nevasta.

Ii suna telefonul. Raspunde.

El: Ce sa fac… uite plastifichiez ceva.. moment in care si eu si colega am izbucnit in ras pe bune.

4 Responses to “Iubire mare”


  1. 1 Mada August 13, 2009 la 8:27 pm

    oof, toti se dau atotstiutori 😆

  2. 2 Buratina1 August 13, 2009 la 10:14 pm

    si i-ai plastifichiat pana la urma omului legitimatia care nu era ecuson? :))
    suna funny rau de tot plastifichiat. nu ma pot din a pronunta plastifichiez! :)))
    vai, sunt cu capul! =))
    ‘seara buna

  3. 3 lucianhirsu August 13, 2009 la 10:20 pm

    Ce iubire plastifichiata!!! Mi se limba plimba-n gura daca pronunt plstifichez!:))
    O aseara buna!
    P.S.: Multumesc pentru incurajarea de pe blogu’ personal!

  4. 4 crocoditza August 14, 2009 la 7:40 am

    neataaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    lucian, sa cresti mare 🙂

    si aseara a fost foarte buna, dar scurta … noaptea! 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE