Maaaaarea… ma cheama la ea

Costum de baie… da

Rochite de plaja…da

Slapi…da

Sandale, adidasi, papuci…da, 1 buc din fiecare

Prosop plaja – 2 buc, cu desene… bun

Blugi scurti si lungi, ca poate ma prinde vijelia

Tricouri

Maieuri secsi

Un hanorac in caz de urgenta

Demachiantul, discuri demachiante….

Crema de plaja.. si dupa plaja…

Am uitat ceva?

Incarcatorul de telefon… pfiu…

Sper sa nu mai fi uitat ceva!

Ca maine dimineata o sa simt mirosul marii 😛

Da’ ma intorc repede! Duminica! Imi iau si laptop-ul la mine… Doamne Ajuta sa fie wireless!

Urati-mi de soare… ca de 2 ore ploua in continuu, am un gol in stomac… astept sa merg la mare de cand sarbatoream Craciunul si acum cand vreau sa plec… ploua… toarna, mai bine spus!

Va pupa fata, va las aici stapani pe sufragerie!

Faceti ce va trece prin cap! Sa NU fiti cuminti! 😀

La maaaare, la soaare (sper)… ma voi bronza tare tare…. ta na na naaaaaaa

30 Responses to “Maaaaarea… ma cheama la ea”


  1. 1 Lavi August 6, 2009 la 9:20 pm

    Drum bun, distractie placuta si vreme frumoasa iti doresc!
    Si eu nu demult am ajuns de pe plaja..am facut un efort si ieri si azi dupa-amiaza si mi-am aratat fata catre soare 😀
    Sa te distrezi si pt noi pe acolo! :*

  2. 2 crocoditza August 6, 2009 la 9:41 pm

    saru’mana… macar de n-ar ploua… 🙂

  3. 3 marmotica August 6, 2009 la 9:53 pm

    SI eu la mareeeee, o sa te sun sa iti spun cat mai ai de stat la soare 😛

  4. 4 Mada August 6, 2009 la 9:56 pm

    croco , distreaza-te. :>
    eeh, ce daca ploua?
    ploaia e facuta din apa, cand faci baitsa in mare nu se simte. [ nu se simte daca ploaie nu este egal cu vijelie ]

  5. 5 crocoditza August 6, 2009 la 9:58 pm

    sa nu vina vijelia, ca vijelia o sa fie mic copil pe langa mine cand o sa ma dezlantui! 🙂

  6. 6 crocoditza August 6, 2009 la 9:59 pm

    asa, suri, sa ai grija de mine 🙂

  7. 7 Buratina1 August 6, 2009 la 10:32 pm

    ‘seara buna 🙂
    Am pierdut multe, asa ca incep pe rand: 1. super partea 27 de roman, abia astept sa vad cum va fi mica lor vacanta.
    2. imi pare rau pt amenda
    3. mare distractie mare, iti doresc, la mare , sa ai mult soare si mare calda!
    o seara frumoasa si ne citim cand revii! 🙂

  8. 8 crocoditza August 6, 2009 la 10:33 pm

    4. sunt aici 🙂 inca… 😛

  9. 10 dorin August 6, 2009 la 11:25 pm

    Sa o luam metodic. Cine mai pleaca la mare? Eve si Alex, Sebi si Cristina. Ne-am lamurit ca nu esti tu Eve, Cristina nici atat. Concluzia? Mai, tu ai pus ochii pe Sebi si te duci dupa el, sa-ti incerci norocul. Ai grija la uraganul Katrina… Eve… Cristina. Vreme buna sa ai si sa te intorci bronzata. Cam scurt, totusi.

  10. 11 LavyCald August 7, 2009 la 6:32 am

    Sä ai parte de soare, na!

    Sä ai grijä de tine si sä te distrezi! 😉

    Zile frumoase!

  11. 12 Mihi August 7, 2009 la 8:00 am

    Ce „frumos” e sa fii la serviciu si sa citesti despre plecarile la mare :((
    Sper sa prinzi vreme frumoasa, chit ca, la mine sunt nori frumosi si racoare, sa profiti din plin de acest timp liber

    Ah si buna dimineata!

  12. 14 Mada August 7, 2009 la 11:49 am

    Croco, ai ajuns cu bine? ca am auzit ca a fost coada pe la cernavoda… :-s

  13. 15 Marius August 7, 2009 la 4:20 pm

    Tricoul? Ala roz? 🙂 Ah, am uitat, d’ala numai Dono are!

  14. 16 Lori August 7, 2009 la 4:41 pm

    Pupă marea din partea mea!Ajung şi eu curând…să fie mult soare,croc! 🙂

  15. 17 Lilly August 7, 2009 la 8:03 pm

    un weekend minunat! sa te bronzezi si sa te distrezi!
    am ramas singuri! ta na na na ……putem face chef?!?
    se alatura cineva?
    crocoditza ne-a lasat multe bunaciuni in bufetul din sufra 🙂

  16. 18 Mihi August 7, 2009 la 9:43 pm

    Acum dadeam si eu tarcoale pe aici, sa vedem ce punem pe masa si in burtica, asa ca eu ma alatur

  17. 19 Mada August 7, 2009 la 10:09 pm

    ciocolataaa! * iese din bufet, murdara la gura si hiperactiva. * 😆

  18. 20 Lilly August 8, 2009 la 10:04 pm

    ce cuminti suntem! o sa ne aduca scoici Croco de la mare:)

  19. 21 Mada August 8, 2009 la 10:22 pm

    maaai, eu nu sunt cuminte. m-am bagat IN bufet si am mancat toata ciocolata. =))
    si eu am niste scoici, nu stiu cui trebuia sa i le dau, tot de la mare, din neptun. ;>

  20. 22 Domenii .info moka August 9, 2009 la 1:34 am

    Buna, nu vrei sa treci pe domeiu propriu? Mai exact pe domeniu .info COMPLET GRATUIT. Pentru mai multe detalii intra AICI

  21. 23 Mihi August 9, 2009 la 8:54 am

    Buna dimineata! sau toata lumea doarme dupa o asa noapte de sambata ;))

  22. 24 Mada August 9, 2009 la 1:23 pm

    o sa ne certe crocoditza ca am facut ravagii pe aici. 😛

  23. 25 Mihi August 9, 2009 la 1:59 pm

    Cum sa ne certe mai Mada, avand in vedere ca ne-a dat mana libera? 😀

  24. 26 crocoditza August 9, 2009 la 5:50 pm

    i’m baaaaaaaaack 🙂
    v-am adus si scoici! 😛
    pfiu…. trebuie sa bagam aspiratorul prin sufragerie… v-ati destrabalat nitzel 😀

    bun venit, celor care au mai poposit pe aici, cei noi!

    MArius, nu stiu de ce ai intrat la moderare…

    va pupa fata… ma duc sa ma ung si sa bag niste somn… ma ung cu crema after sun ca-s cam arsa

  25. 27 Lilly August 9, 2009 la 6:29 pm

    Bine te-ai intors!
    multumim de scoici si asteptam impresii.

  26. 28 Mihi August 9, 2009 la 8:48 pm

    Scoici de mancat, sau doar decorative? :))
    Iar cat despre aspirator, lasa ca am dat eu cu el, pe geam 😀

  27. 29 LavyCald August 10, 2009 la 6:49 am

    Bunä dimineata!

    Cum fu’ ? 😆 Te distrasi bine si frumos?

    Grijä mare la cioco’. E fierbinte. 😉

    Säptämäna frumoasä, dragilor!

  28. 30 crocoditza August 10, 2009 la 7:38 am

    Lilly, multumesc 🙂
    Bag si povestirea imediat… mai la noapte cand descarc si pozele

    Mihi, decorative! Bine ca ai dat cu aspiratorul… m-am linistit, asa pot sa imi iau mop d-ala cu aburi 😀

    Lavy, neataaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Fu bine. 🙂 Am fost cuminte!
    Ciocooooooooooo… pfiu, mi-am si fript limba, am citit cioco si m-am repezit, n-am mai avut rabdare sa citesc si ca e fierbinte 🙂
    Saptamana frumoasa sa avem!


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE