Cum sa scapati de amenda, dar sa luati amenda

Va mai amintiti de faza cu politistul?

Acum vreo luna vine un nene acasa si imi aduce o instiintare cum ca as avea de plata o amenda de 120 lei. Eu stiind ca nu am luat nicio amenda, il intreb de cand e… cica de prin martie, in Bucuresti.

Eu: Domne, nu se poate, n-am luat nicio amenda, daca o luam, o plateam, doar nu-s inconstienta. N-am niciun proces verbal, cum naiba sa iau o amenda fara sa fiu oprita? O fi de radar, asa da… Ce scrie pe procesul-verbal?

Nenea: Pai zice ca e de centura… 60 lei si pentru ca nu i-ati platit, s-a dublat suma.

Eu: DE CENTURA? Nu se poate… sigur e o greseala… sau o fi luat amendat altcineva are a mai fost cu masina, lasati foaia ca vad eu despre ce e vorba.

El: D-soara, e completat cu datele d-voastra si semnat

Eu: CUM NAIBA? Inseamna ca m-am tampit de tot. Sufar de amnezie cronica. N-am semnat, domnule, nimic, n-am proces verbal si daca luam amenda o plateam.. 60 lei si scapam de circul asta.

El: Treceti pe la noi la sectie sa vedeti ce si cum. Oricum trebuie sa-i platiti.

Eu: O sa trec. Da’ asa faceti acum? Mergeti la toata lumea acasa ca sa recuperati 120 lei?

Deja ma luasera nervii. Eu eram infractoarea infractorilor, cea care pacalise statul. Nu scosesem banul din buzunar.

El: Da, teoretic.

Eu: Aha… si practic ajungeti numai la mine. Aia de au cate 30 de amenzi neplatite, dorm linistiti. Pe mine veniti sa ma scoateti din cada (faceam baie si am iesit in halat). Trebuie sa-i platesc, nu? Pai hai ca ii platesc! Acum! Vreau sa fiu un bun cetatean si sa-mi platesc amenda. Scoateti chitantierul ca va dau 120 lei.

El: Pai nu pot sa va iau banii, ca eu nu incasez, doar duc instiintarile.

Eu: Bine, atunci asteptati. Ca o sa o platesc. Cand o sa fie nevoie sa am toate taxele si impozitele platite ca sa-mi vand casa care e pe numele meu. Deci n-o sa-i vedeti! La revedere.

El: La revedere.

Ma imbrac, ma fac gigica… la birou cu mine. Fac sedinta. Adun pe toata lumea.

– Care ati fost cu masina prin Bucuresti si ati luat vreo amenda?

Nimeni. Bun.

Atunci cum naiba mi-a venit instiintarea asta? Si cum eram eu agitata mi-a picat fisa.

Singura data cand am dat cartea de identitate unui politist in Bucuresti prin martie a fost cand m-a oprit sa-mi ia permisul. Si nu mi l-a mai luat. Dar nici nimic nu mi-a facut. Ramasese sa-l sun pentru ca a fost amabil. Bineinteles ca nu l-am mai sunat si sigur domnul a asteptat vreo saptamana-doua si hop mi-a trantit o amenda. Datele personale le avea si precis a tras o semnatura la vrajeala. Da’ barem nu mi-a spus, plateam aia 60 lei si gata ca nu comentam, ziceam merci ca am permisul. N-am ajuns nici pana azi sa vad asa zisul proces verbal sau sa platesc amenda. Am pierdut si instiintarea, atat de mult m-a impresionat nenea ala.

7 Responses to “Cum sa scapati de amenda, dar sa luati amenda”


  1. 1 ocserver August 6, 2009 la 10:56 am

    si nici sa n-o platesti! animale….

  2. 2 Mada August 6, 2009 la 1:46 pm

    a fost ranit, saracutul de el.
    asta e, ce sa-i faci, politia romana.

  3. 4 crocoditza August 6, 2009 la 5:09 pm

    ce judecata… zic merci ca am permisul, oricum nu platesc nici amenda 😀

  4. 5 Mada August 6, 2009 la 5:45 pm

    pai si daca nu platesti amenda … aa… nu vor fi complicatii? :-s

  5. 6 Mihi August 6, 2009 la 6:36 pm

    daca te pui cu militienii, nu-s ei fraieri degeaba

  6. 7 crocoditza August 6, 2009 la 8:12 pm

    complicatii… lasa, Mada… asta sa fie problema vietii mele 🙂

    Mihi, corect!


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE