M-am cutremurat

Acum 3 minute (10:48) a fost un cutremur. L-am simtit din plin!!!

5 secunde in care am gandit multe.

Prima „cutremurare” a fost putin mai lina. Eram cu matusica. Ne-am uitat una la alta si am crezut ca am innebunit. In urmatoarea secunda s-a miscat patul cu tot cu noi, parca si peretii, ne-a zguduit putin, ca si cand ar fi pus cineva frana si ne-am dat intr-o parte ca nu stateam bine pe scaun. Pret de-o secunda. In urmatoarea secunda am strigat „E cutremur” si eram sub tocul usii amandoua. A trecut. Am dat la stiri. 5,8 grade pe scara Richter. Cutremur de suprafata, la doar 10 km adancime.

26 Responses to “M-am cutremurat”


  1. 1 TheNutz August 5, 2009 la 10:10 am

    nasol
    bine ca eram la munca si n-am simtit nimic

  2. 2 crocoditza August 5, 2009 la 10:11 am

    TheNutz, bine ca nu l-ai simtit! Ca am ramas cu o durere de cap dupa ce a trecut…

  3. 3 KingSnake August 5, 2009 la 10:24 am

    A fost din cauza ta, ca te-a mancat nasul.

  4. 4 crocoditza August 5, 2009 la 10:28 am

    KingSnake, era de bucurie… sau asa trebuia sa fie! 🙂

  5. 5 adidas August 5, 2009 la 10:42 am

    lasa ca sa terminat cu bine

  6. 6 crocoditza August 5, 2009 la 10:44 am

    adidas, da… si bine ai venit! 🙂

  7. 7 Lori August 5, 2009 la 11:59 am

    Mă aflu în Carpaţii Orientali ,aproape de Miercurea Ciuc.Nu am simţit nimic.
    Zi bună,croc!

  8. 8 LavyCald August 5, 2009 la 12:34 pm

    Tzi-i mai bine?

    Bre, da’ n-a fost si vineri cutremur? Am tot vrut sa va intreb, cänd am väzut cä nu zice nimeni, niciun cuvintzel de el. El’Cutremuru’ .

    ‘neata si zi frumoasä!

    (Vine uichendu’! S-o läsa cu nuntäää, nu s-o läsaaaa!! 😉 😛 )

  9. 9 Sangerica August 5, 2009 la 1:10 pm

    nici io nu l’am simtit…

    da’ tu nu stii ca la cutremure nu tre sa te bagi sub tocu’ usii? nu stii ca locul ala e cel mai periculos?

  10. 10 crocoditza August 5, 2009 la 1:43 pm

    Lori, n-a mai ajuns pana la tine, nici sa nu-i duci dorul.. mai bine 🙂

    Lavy, sunt bine, saru’mana pentru grija!
    A fost cutremur si vineri? Nunta cui? 😀

    Sangerica, eu stiam ca tocmai sub tocul usii sa te bagi…

  11. 11 Rae August 5, 2009 la 1:55 pm

    nici eu nu l-am simtit (in bacau)
    cred ca eram prea ocupat cu cararea pungilor (asta ti se intampla daca mergi cu sora in mall X( )

  12. 12 Sangerica August 5, 2009 la 2:26 pm

    nu, cele mai sigure locuri sunt cele de langa corpuri mai „inalte”. si sa’ti explic ce si cum:
    te asezi pe podea, strans ca un copil in burta mamei (pe’o parte asa, cu genunchii la piept) langa: canapea, fotoliu, masa…sau intre ele. astfel, daca tavanul cedeaza, vei fi protejata de corpurile langa care esti ghemuita.

    tocul usii cedeaza primul la un cutremur. n’ar fi frumos ca pe langa ciment/bca sa te mai trezesti in cap si cu vecinu’/ii de deasupra care s’a/au asezat tot sub toc…nu?
    😆

    era o prezentare pe net…cum o gasesc iti pasez linku’.

  13. 13 Mada August 5, 2009 la 2:43 pm

    eu dormeam, haha. 😆

  14. 14 Mada August 5, 2009 la 2:43 pm

    e triiist, nu am simtit niciun cutremur pana acuum.

  15. 15 Buratina1 August 5, 2009 la 4:42 pm

    Mada, nu e trist, esti un caz fericit, nu e senzatie mai ciudata decat sa ai senzatia ca se prabuseste lumea si tu nu ai nici o putere.
    Eu dormeam ca un copilas la ora aia si nu am simtit nimic, din fericire! Am inteles ca a fost cu epicentrul in Marea Neagra.
    Zi frumoasa va doresc! 🙂

  16. 16 crocoditza August 5, 2009 la 7:01 pm

    lasa Mada, mai bine sa nu simti 🙂

    ce mai dormea lumea la ora aia 😀

  17. 17 Lavi August 5, 2009 la 8:10 pm

    La mine cand a fost cutremurul mare din aprilie parca de la Aquila aici a fost de 6.4 grade ….crede-ma ca asa senzatie cum a fost aia nu vreau sa mai experimentez niciodata in viata vietilor mele 😐 mai ales ca aici stau intr-un bloc mai vechi, la etajul 3 …l-am simtit pana in varful firelor de par :-s

  18. 18 just me August 5, 2009 la 8:11 pm

    Buna seara si bine te-am gasit! Astept cu nerabdare continuarea romanului dar… Ne pregatesti oarece surprize de proportii? 🙂

  19. 19 crocoditza August 5, 2009 la 9:08 pm

    Lavi, mi-aduc aminte de cutremurul ala… groaznic!
    Lasa ca eu am fost acum la etajul 2 intr-un bloc relativ nou si tot s-a simtit ca naiba, nu vreau sa stiu cum s-a simtit la etajul 8 in blocurile comuniste

    just me, bun venit! m-ai facut sa zambesc 🙂
    ma crezi ca ma detasasem de roman cu totul? cu weekend-ul… cutremurul, munca…
    ziceam ca pun filmuletul cu-curcubeul, dar il am la birou si n-am cum sa-l pun acum, mai am un filmulet surpriza pregatit 🙂
    si pentru ca m-ai facut sa zambesc si mi-ai dat pofta de scris, ma pun pe scris continuarea la roman
    P.S. M-ai facut inca o data sa-mi dau seama ca romanul a ajuns pana aici datorita voua, ca ma impulsionati
    just me, multumesc pentru comentariu!!!! n-ai idee cat a valorat… un comentariu potrivit la timpul potrivit 😉

  20. 20 Lavi August 5, 2009 la 9:10 pm

    ooo croco eu nu sunt f departe de zona aia adica na …vreo 300-400 km :)) da oricum cat de cat s-a simtit pana aici.. si imi era frica pt ca erau cutremure mai mici si exista riscul sa fie si aici unul mai puternic si cum sunt aproape de mare imi era frica de tsunami =)) 😀

  21. 21 crocoditza August 5, 2009 la 9:23 pm

    mititica… bine ca esti bine, cu cine ma mai conversam eu acum? 😀

    Gluma ca gluma, dar acum serios, fereasca Dumnezeu!

  22. 22 Lavi August 5, 2009 la 9:36 pm

    Bine ca a trecut! Sper sa nu mai fie altu never !

    ps: treci la scris roman ca imediat plec spre romanica si dupa 2-3 sapt nu o sa mai fiu pe fir sa citesc :-w 😀

  23. 23 crocoditza August 5, 2009 la 9:39 pm

    gata shefa… ma execut 🙂

  24. 24 Lavi August 5, 2009 la 9:42 pm

    :))) asa … acu pe loc repaus si spor la scris :*

  25. 25 Mada August 5, 2009 la 10:31 pm

    uu, gata,ati bagat-o pe croco la aparat? =))

  26. 26 crocoditza August 5, 2009 la 10:32 pm

    gata… croco a si servit portia de roman, ca e ascultatoare 😛 si a avut si chef putin 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE