Roman – partea a 26-a

Eve facuse ochii mari, presimtea ca se va intampla ceva. Intervine in discutie.

E: Alex, hai sa mergem ca trebuie sa ajung repede acasa.

A: Stai 2 secunde sa vorbesc cu Sebi si mergem.

E: Nu mai stau deloc. Mergem acum.

Eve se uita fix in ochii lui Sebi, Sebi nici nu clipeste. Cedeaza.

S: Hai sa mergem, lasa ca vorbim noi. Nu e nimic important.

Se urca toti in masina, liniste totala.

Ajung la Sebi acasa, coboara impreuna cu Cristina, isi iau ramas-bun.

A: Ce s-a intamplat de e asa urgent sa mergi acasa?

E: Pai…. mi-era somn si-am vazut eu cat va lungiti voi la vorba.

A: Eve, te comporti ciudat in ultima vreme. Parca nu mai esti tu.

E: Ti se pare. Poate-s obosita… cu grijile nuntii pe cap.

A: Hai ca o sa treaca, o sa fii doamna Mares, plecam in luna de miere si o sa uiti toate grijile. O sa am eu grija de asta. Aaaa… si ti-am zis ca o sa fiu cel mai invidiat barbat de pe planeta? Sunt si acum, dar atunci o sa fiu oficial. 🙂

E: De-abia astept sa se termine.

A: Am ajuns. Noapte buna!

E: Noapte buna!

Alex o saruta, Eve coboara. Ajunge acasa. Se pune in pat. Scapase de data asta, dar e sigura ca Sebi n-o sa renunte. De ce? Nu gasea raspuns la intrebarea asta. De ce? De ce nu o lasa sa isi traiasca viata linistita? Daca ii zice lui Alex… Si pana la urma nu s-a intamplat mare lucru, s-au sarutat si-atat. De ce se simtea asa vinovata? Primeste un sms… „Dormi?”. Sigur era aceeasi persoana care mai daduse sms-uri si data trecuta. Se gandeste ca mai bine ii spune ca a gresit numarul, macar sa n-astepte raspuns in zadar. „Imi pare rau, ati gresit numarul.”

 Primeste sms inapoi „Am gresit mult pana acum, dar numarul sigur nu”.

Eve e uimita. Cine e? Nu stia numarul de telefon. Sa fie vreun admirator? Trimite un sms si ea „Ne cunoastem?”

Primeste raspuns „Cred ca eu te cunosc mai bine decat te cunosti tu„.

Eve se hotaraste se nu mai raspunda, oricine ar fi probabil are chef de glume. Si timp de pierdut. Ea nu are timp pentru toti nebunii. Are altele pe cap.

Sms…. iar… „Noapte buna, iubirea mea„.

O fi vreun obsedat. I-a mai dat si atentie, acum sigur nu mai pricepe ca a gresit numarul si o confunda. Adoarme.

Se intalneste cu Sebi. Pe strada. Se uita in ochii lui. Nu i-ar spune nimic. Nu merita. Era sa o dea de gol. Se hotaraste sa-l salute totusi. Sebi, in schimb, o saruta. Eve se trage din bratele lui. Il cearta. Cum indrazneste? Sebi o saruta iarasi. Eve se smuceste. Se intoarce sa plece. Sebi o prinde de mana.

S: De ce strici tot? Nu mai zice nimic. Uiti ca stiu sa iti citesc in ochi?

E: Sebi, eu cred ca ai innebunit. Lasa-ma in pace! Ce nu pricepi din propozitia asta? LASA-MA IN PACE!

Sebi o saruta iarasi. Eve il impinge, ii da o palma.

E: Nu mai vreau sa te vad!!!!!!!!

S: Stii ce citesc eu in ochii tai? Ca ti-e frica sa recunosti ca ma iubesti. Zi-mi ca nu simti nimic pentru mine si ai cuvantul meu ca nu mai auzi de mine.

E: Nu simt nimic.

Sebi o saruta si de data asta nu ii mai da drumul. Eve riposteaza… si cedeaza… il saruta asa cum l-ar fi sarutat de cand l-a vazut prima oara.

Eve il priveste.

S: Nu zice nimic. Sa nu stricam momentul.

E: Te iubesc!

Ii suna telefonul. Era Alex. Visase…

 

 

31 Responses to “Roman – partea a 26-a”


  1. 1 Buratina1 August 1, 2009 la 11:05 pm

    prima prima prima 😀
    ‘neata tuturor 🙂

  2. 2 crocoditza August 1, 2009 la 11:09 pm

    neataaaaa, mandra luna 🙂

  3. 3 Buratina1 August 1, 2009 la 11:13 pm

    uuuuu … eu abia astept nunta 😀
    oare o sa il lase pe Alex in ziua nuntii? oare o sa vorbeasca cu el si o sa se desparta inainte? sau poate Alex o sa o prinda pe Eve in pat cu Sebi? sau poate se indragosteste Alex de Cristina si se desparte el de Eve?
    ti-am facut capul calendar, scuze! 🙂
    somn usor tuturor! 🙂

  4. 4 crocoditza August 1, 2009 la 11:15 pm

    somn usor, cui se baga la somnic 🙂
    eu mai stau prin zona!

  5. 5 Lavi August 1, 2009 la 11:17 pm

    hehe :))) buratina am ametit inchipuindu-mi tot ce ai scris acolo 😀

  6. 6 Buratina1 August 1, 2009 la 11:19 pm

    eu sufar de insomnie cand sunt singura acasa, vorbesc foarte mult, de fapt aberez foarte mult, deci daca imi spui ca mai stai prin zona s-ar putea sa te stresez prin comentarii toata noaptea, asa ca ma duc cumintica in pat sa ma uit la un film pana nu imi interzici sa mai comentez pe blog! :))
    somn usor si ne citim maine! 🙂

  7. 7 crocoditza August 1, 2009 la 11:22 pm

    Buratina, cum sa iti interzic sa mai comentezi?
    Ai chef de palavre, ia si palavrageste… aici e sufrageria noastra 🙂
    Daca te bagi la film, vizionare placuta. Si ne citim maine 😛

    Lavi, da.. sunt multe variante.. si toate tentante..asta-i beleaua 😀

  8. 8 Buratina1 August 1, 2009 la 11:27 pm

    Croco, sunt sigura ca ai sa gasesti ceva cu care sa ne uimestei cum ai facut in fiecare parte pana acum!
    Lavi, e tarziu si imaginatie mea o ia ranza din cand in cand :))

  9. 10 Buratina1 August 1, 2009 la 11:35 pm

    pana maine sigur uit, asadar iti spun tot in seara asta: Croco, multumesc ca m-ai primit in sufrageria ta, e confortabil aici! 🙂

  10. 11 crocoditza August 1, 2009 la 11:37 pm

    simte-te ca acasa… nu prea mai am multe prin camera… ca ma pregatesc de plecare maine, dar putem imparti covrigii si apa minerala 🙂

  11. 12 Lavi August 1, 2009 la 11:40 pm

    nici eu nu am somn ca sunt niste calduri pe aici :((
    cine vrea inghetata? 😀

  12. 13 crocoditza August 1, 2009 la 11:42 pm

    am mancat azi la inghetata de nu imi mai trebuie… pana maine 😀
    pastreaza-mi si mie 2 lingurite, asa de pofta macar

  13. 14 Buratina1 August 1, 2009 la 11:44 pm

    multumesc! sunt onorata si accept cu deosebita placere 🙂
    drum bun pe maine, asteptam cu drag sa ne povestesti cum ti-a fost mica excursie!
    somn usor 🙂

  14. 15 Lavi August 1, 2009 la 11:44 pm

    e pe bat ..da iti dau daca vrei si jumate din ea ca e mare 😀

  15. 16 Lavi August 1, 2009 la 11:45 pm

    buratina somn usor iti urez ! 😀

  16. 17 Buratina1 August 1, 2009 la 11:46 pm

    eu vreau inghetata 😀
    Lavi, multumesc ca mi-ai amintit sa ma duc sa imi iau si abia apoi sa ma bag la film!
    Gata, acum chiar va parasesc pana maine si va urez din suflet noapte buna si vise minunate! 🙂

  17. 18 Lavi August 1, 2009 la 11:47 pm

    aa si btw si eu ma simt comfortabil pe aici 😀

  18. 19 crocoditza August 1, 2009 la 11:48 pm

    Buratina, somn usor 🙂
    Lavi, jucam flori, fete sau baieti? 😀

  19. 20 Lavi August 1, 2009 la 11:51 pm

    gata! 😀 numa ca nu-mi mai amintesc cum era 😕
    buratina, cu placere (am citit undeva ca inghetata nici nu ingrasa 😀 )

  20. 21 crocoditza August 1, 2009 la 11:55 pm

    pai tu iti alegi flori, fete sau baieti… eu pun 2 variante si pe urma alegi una

    mai trebuia o persoana, ca doi aleg variantele si fiecare isi alege care varianta e, alegi varianta si trebuie pui 2 variante impreuna cu cel pe care l-ai ales

    sper ca ai inteles 🙂

  21. 22 Lavi August 2, 2009 la 12:02 am

    da da acu mi-am amintit! 😀
    de unde culegem inca o persoana? :-s

  22. 23 crocoditza August 2, 2009 la 12:07 am

    din pomu’ de iarna… 🙂
    lumea doarme la ora asta

  23. 24 Lavi August 2, 2009 la 12:10 am

    :)) cred ca e mai bine sa ne punem la somnic si noi ;))

  24. 25 crocoditza August 2, 2009 la 12:20 am

    Lavi… haida…
    Noapte buna! Cat a mai ramas din ea 🙂

  25. 26 Lavi August 2, 2009 la 12:31 am

    noapte buna si tie! 🙂

  26. 27 horea August 2, 2009 la 7:51 am

    neata
    Croco…da cat de sadica esti… 😉

  27. 28 crocoditza August 2, 2009 la 10:18 am

    horea, de ce sunt sadica? 😀

  28. 29 Lilly August 2, 2009 la 12:07 pm

    Neatza! Nu esti sadica, mie imi plac povestiile care au suspans 🙂

  29. 30 Mada August 2, 2009 la 12:43 pm

    crocoditzo , cred ca tu o faci intentionat : pui si tu continuarile cand sunt eu plecata.

    lasannd asta la o parte 😀
    ma bucur ca ai pus doua continuari, si le-am putut citi asa, dintr-un foc.

    auu, ce ma enerveaza eve, de ce a visat ? nu putea sa se intample in realitate?

    ma intreb ce voia sa-i spuna sebi lui alex.. :-s

  30. 31 crocoditza August 2, 2009 la 4:46 pm

    Lilly, ma bucur 🙂

    Mada, stii cu visele… subconstientul lucreaza…


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE