Roman – partea a 25-a

Sarutata, lasata fara nicio explicatie, Eve e si mai nervoasa. Un gest inconstient facut de un om indragostit, insa inteles gresit.

Eve iese din casa. Sebi si Alex radeau cu lacrimi, Cristina butona telefonul. Asista la „spectacol” si nu pricepea. I se parea ireal ce i se intampla. Sigur e un vis. Ea traieste intens visele. Trebuie sa fie un vis! Se ciupeste… o doare… nu e un vis! Inseamna ca destinul face misto de ea… si Sebi… parca e un joc psihologic, dar care e miza?

E: Baieti, usurel, mai respirati… de ce radeti asa cu pofta?

A: Sebi… e genial, are un talent la povestit… vai.. ma doare burta de la atata ras.

C: Nu-i baga in seama, d-ale lor.

S: O fripturica mai servesti? (catre Eve)

E: Nu, multumesc, n-o sa ma mai incapa rochia de mireasa pe urma.

A: Hai, iubita, lasa… ca luam alta 🙂

E: Ce glumetzi sunteti in seara asta.

Alex o trage pe Eve deoparte.

A: Ce e? Esti suparata? S-a intamplat ceva?

E: Nu.

A: Atunci de ce esti asa acida?

E: Nu sunt deloc acida. Ti se pare tie.

A: Bine, cum zici tu.

Se intorc la cei doi musafiri.

C: Mai stati? Ca e cam tarziu, maine ma trezesc de dimineata si daca mai vreti sa stati, chemam un taxi.

A: Nu, o sa mergem si noi. Ma duc pana la ai mei sa iau ceva.

C: Ma duc si eu pana la toaleta.

Eve si Sebi raman singuri. Eve stie ca timpul e scurt pana se intoarce restul lumii asa ca il ia la rost imediat:

E: Ce-a fost in capul tau? Daca ne vedea cineva?

S: Ne vedea… ne vedea… soarta.

E: Soarta? Sa te joci cu soarta ta, nu si cu a mea!

S: De ce esti asa suparata?

E: GHICI!

S: Ca ma iubesti? 😀

E: Te rog frumos sa ne lasi in pace. Termina cu prietenia asta cu Alex. Nu vreau sa-l fac sa sufere. Stai deoparte. Vezi-ti de logodnica ta si gata.

S: Nu intelegi de ce am facut toate astea?

E: Ba inteleg perfect. Vrei sa ma desparti de Alex. Vrei sa ma faci sa sufar.

S: Eve … n-ai inteles nimic.

E: Asa sunt eu mai neintelegatoare. Sa ma lasi in pace!

Apare Alex.

A: Ce s-a intamplat de va certati?

E: Nimic… ne contraziceam mai cu foc.

S: Alex… trebuie sa-ti spun ceva!

 

 

 

14 Responses to “Roman – partea a 25-a”


  1. 1 Lilly August 1, 2009 la 8:54 am

    prima!
    eu am stins lumina aseara, eu sunt prima care zambeste dimineata:)
    weekend minunat!

  2. 2 Rae August 1, 2009 la 10:54 am

    pff….paranormalitatea din mine presimte ca va iesi cu bataie sau cu desparteala >:)

  3. 3 Lavi August 1, 2009 la 11:21 am

    aiii :-s
    bine face sebi >:) in sfarsit un om care are caracter 😀 sa-i zica tot!!! 😀

  4. 4 horea August 1, 2009 la 12:37 pm

    al 4-lea
    ‘naziua
    iar s-a terminta episodul in plop..si plopu-n aer…suspansu iar ne ucide…of of of

  5. 5 Buratina1 August 1, 2009 la 2:06 pm

    ziua buna tuturor 🙂
    heee… stiu eu ce o sa ii spuna, dar nu spun la nimeni 😀

  6. 6 crocoditza August 1, 2009 la 9:35 pm

    Lilly, bine ca mi-ai spus ca nu stiam la cine sunt cheile 😛

    Rae, vrei scandal? 🙂

    Lavi, vedem 😛

    Horea, rabdare 😀

    Buratina, zi si mieeeeeeeeeeeee 🙂

  7. 7 crocoditza August 1, 2009 la 9:37 pm

    in seara asta cica stau putin cu voi 😀

  8. 8 Lavi August 1, 2009 la 9:53 pm

    hehe facem party croco? 😀

    ps: sunt sigura ca nu o sa ii spuna lui alex ceea ce ma astept eu, am incredere in tine ca o sa faci ca situatia sa ia o intorsatura la care nu ne asteptam :)))

  9. 9 crocoditza August 1, 2009 la 9:59 pm

    Lavi, paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarty… toata lumea pe masa! 🙂

  10. 10 Lavi August 1, 2009 la 10:35 pm

    eu eu eu ma urc pe masa prima \:D/ cine mai danseaza cu mineee???? ;;) 😀

  11. 11 crocoditza August 1, 2009 la 10:42 pm

    eeeeeuuu… numai sa ne tina masa 😀

  12. 12 dorin August 1, 2009 la 11:03 pm

    Bine v-am regasit! Superintorsatura in romanul Evei si un suspans de sa nu poti inchide ochii in asteptarea continuarii… O intrebare am, totusi: cum lungesti povestea pana pe 13 septembrie, ca sa nu-i casatoresti inainte? Sau se contramandeaza nuntile? Sau se schimba perechile? Sau…

  13. 13 crocoditza August 1, 2009 la 11:06 pm

    Sau bine ai venit din concediu! 🙂
    aaa… acum cateva minute am pus si partea 26 😛

  14. 14 crocoditza August 1, 2009 la 11:06 pm

    si inca nu stiu care e raspunsul la toate sau-urile 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE