Curentez… watch out!

Ce se intampla cu mine?

Saptamana trecuta s-a ars alimentatorul de la laptop. Acum calcam „fericita”, s-a ars fierul. What the fuck? Pica toate odata sau am inceput sa am talentul sa le ard… Si da, am mai folosit fierul de calcat si stiu sa il folosesc, exclusa varianta sa-l fi stricat din greseala 😀 De fapt, cred ca e semn ca trebuie sa stau linistita, sa ma odihnesc si sa bag o portie de net.

37 Responses to “Curentez… watch out!”


  1. 2 crocoditza Iulie 28, 2009 la 10:35 pm

    danutchidon, hm de bine sau hm de rau? 😀

  2. 3 Lavi Iulie 28, 2009 la 11:25 pm

    hehe eu zic ca e nevoie de o vacanta :)) si sa angajezi o menajera..macar asa pt o vreme 😀

  3. 4 Mada Iulie 28, 2009 la 11:49 pm

    da, da, de acord cu lavi! 😆

    eu tocmai m-am uitat din nou la eurotrip =))

    eh, si fierul maica-mii de calcat face crize. la un moment dat calcam eu! eu, in persoana 😀 si.. facea fss, prr, crr, mrr. mum a zis ca e de la calcar.
    eh, c’est la vie. 😀

  4. 5 Lavi Iulie 28, 2009 la 11:51 pm

    mada vezi de ce eu nu ma risc sa calc :)) …am ars odata un tricou ce nici macar nu era al meu si pe deasupra era si alb 😀 😀 😀

  5. 6 Mada Iulie 28, 2009 la 11:53 pm

    eu am zis sa o ajut pe mum. ma rog, am ajutat-o pana nu am mai putut, ca nu le-am calcat eu ff perfect, a mai ramas o dunga, o chestie.. 😆

  6. 7 Lavi Iulie 29, 2009 la 12:03 am

    :)) pai si eu am zis ca sa ajut ..numa ca mai rau am facut 😀

  7. 8 Mada Iulie 29, 2009 la 12:08 am

    gestul conteazza!

  8. 9 ocserver Iulie 29, 2009 la 8:29 am

    draga, e clar: ai exagerat cu calcatul… :)) si drept pentru care, fieru’ s-a decis sa protesteze: nene, ma ard! clar? :))

  9. 10 Sangerica Iulie 29, 2009 la 8:41 am

    buna dimineata! 🙂

    io zic ca e cazul sa te linistesti si cu netu’…daca il seci si nu mai putem naviga? 😛

  10. 11 crocoditza Iulie 29, 2009 la 9:21 am

    Lavi, o menajera e visul meu!

    Mada, nu mai puneti apa de la robinet… pui apa distilata si calcarul pleaca in vacanta, nu il mai vezi 😛

    Lavi & Mada: Gestul conteaza! 😀

    ocserver, cred ca am cam exagerat, la ultima mea intalnire mai serioasa cu fierul de calcat, am stat vreo 6 ore… s-o fi saturat de moaca mea. Sa traiti, am inteles, e clar! Ma duc sa ma culc inapoi. 😀

    Sangerica, hai ca nu-s asa de periculoasa… sper! 🙂

  11. 12 Ada Iulie 29, 2009 la 9:29 am

    Se vede ca esti „fii-mea” 😆 . Cel mai des ard becuri, cam unul la 2-3 saptamani, simplu, aprind lumina si face poc. Bai, dar numai la mine! 😀
    In rest, cateodata chiar curentez. De cele mai multe ori cand sunt nervoasa. Si, fiind nervoasa, daca ating persoana respectiva, o curentez. 😆 Mereu zic, „eh, vezi daca m-ai enervat… te-am executat!” 😛

  12. 13 crocoditza Iulie 29, 2009 la 9:32 am

    La ars becuri sunt campioana. Le ard cu zgomot si culoare. Adica se fac negre, negre 🙂 Mai curentez si eu din cand in cand o persoana, dar ma curentez aproape zilnic la masina, de fiecare data cand vreau sa pun mana pe usa sa o inchid, simt cum ma descarc electric 🙂

  13. 14 Mihi Iulie 29, 2009 la 9:43 am

    mneata
    e prea multa energie pe capul vostru

  14. 15 crocoditza Iulie 29, 2009 la 9:58 am

    daaaaaaaaaaaaaaaa, direct!

  15. 16 Buratina1 Iulie 29, 2009 la 11:14 am

    ‘ziua buna tuturor 🙂
    de ce in cartea cu instructiuni de folosire a fierului meu de calcat scrie sa nu pun niciodata apa distilata in el? 😐
    toata lumea m-a contrazis, dar asa scrie acolo :-S

  16. 17 crocoditza Iulie 29, 2009 la 11:15 am

    Buratina, or fi gresit la tipar… au bagat „nu” din greseala 🙂

  17. 18 Buratina1 Iulie 29, 2009 la 11:38 am

    m-am gandit si la asta, desi eu intotdeauna am folosit doar apa de la robinet si nu am avut niciodata probleme. cred ca tine de noroc, daca e sa se strice, se strica si daca folosesti doar apa Evian 🙂

  18. 19 crocoditza Iulie 29, 2009 la 12:28 pm

    Asta asa e… bine, poti sa mi-l aduci mie! ca vad ca in ultima vreme, pe ce pun mana, si trece curent prin el, isi ia adio de la lumea asta 🙂

  19. 20 Mada Iulie 29, 2009 la 12:39 pm

    ^ =))

    si eu la fel. am aprins lumina la mine in camera.. s-a facut intuneric! si la baie la fel! dar numai in momente din alea critice, gen: trebuie sa plec undeva, nu imi sta parul, mi se intinde dermatograful, mi-a iesit un cos… fel de fel, nah. dar tocmai atunci!

    la un moment dat, eram la tara si ma duc sa deschid frigiderul . trag de maner si mama-mama, ce mai ma curenteaza! cu mana pe maner strig ‘ curenteazaaaa! ‘ . dar nu stiu de ce nu am luat mana de pe maner. cat am mai stat la tara, la bunici, nu am mai pus mana pe maner. =))

    sau, odata eram la nasa mea, la cofetarie, si ma roaga sa deschid un frigider. ma atentioneaza ca, deh, curenteaza un pic.. eu fac pe viteaza, il deschid.. si.. duuh, de nu m-a curentat.. mi-au dat si lacrimile… 😐 =))

    [ este a doua oara cand scriu postul asta, nu stiu ce am facut pe aici =)) ]

  20. 21 Rae Iulie 29, 2009 la 2:02 pm

    sa va povestesc si eu experienta mea electrica
    deci..eram in baie, si asteptand sa se incarce cada,hai sa ma uit in oglinda
    ajuns in fata oglinzii, trag o privire – hm..ceva nu e in regula – nu-mi cade lumina bine pe fata
    foarte increzator intind mana sa indrept becul….siiii….bzzzzzzzzzz (sunetul acela caracteristic cand te curentezi)
    nu stiam ce e cu mine, tot corpul se zgaltaia…da’ tot nu luam mana de acolo. in mintea mea era ceva de genul: wtf? de ce nu iau mana de acolo?!
    finally…mi-am luat naibii manade acolo si ce credeti ca am facut?! am incercat sa arunc cu fulgere din maini:)) (prea mult heroes presupun)
    de multe ori ma electrocutez la magazine cand ating tejgheaua si tip de se uita toti la mine:))

  21. 24 Mada Iulie 29, 2009 la 2:05 pm

    da,da.
    ma rog, asa, mici electrocutari .. hm, si pe la mine prin casa, cand incercam sa scot masina de spalat din priza. aa, nu, am vrut sa deschid cuva fara sa scot masina din priza si brzzz, brzzz ,bzz. 😀

  22. 25 crocoditza Iulie 29, 2009 la 3:37 pm

    O sa ma si lepsuiesc, acum stau cu burta in sus ca am mancat prea mult pepene 🙂

  23. 26 lori Iulie 29, 2009 la 4:37 pm

    să’ţi fie de bine,croc! 🙂

  24. 27 crocoditza Iulie 29, 2009 la 4:39 pm

    multumesc, lori 🙂
    vrei? inca mai e putin rece

  25. 28 lori Iulie 29, 2009 la 6:15 pm

    mulţam!am 2 pepeni uriaşi în beci.luni am păpat pe viaţă şi pe moarte 🙂
    Câte calorii are kilu de miez? Pe bune 🙂

  26. 29 crocoditza Iulie 29, 2009 la 6:24 pm

    pepene galben 54 cal/100 g

    pepene verde 28 cal/100 g

    doar ce am mai bagat o felie 🙂

  27. 30 xayide Iulie 29, 2009 la 7:11 pm

    unul dintre frigiderele mele are 1 metru. si cand il deschid sa iau ceva din el , ma rezem cu fruntea de marginea, care evident, curenteza. si ma zgaltaie cam de 2-3 ori pe saptamna, adica atunci cand uit eu cu cine am de-a face. si simt electronii alergand prin toaataaa fata…nu e un sentiment chiar placut, dar am auzit ca face bine la ten;)
    …si buna dimineata!

  28. 31 xayide Iulie 29, 2009 la 7:12 pm

    si scuze pentru comentariul dublu:”>

  29. 32 crocoditza Iulie 29, 2009 la 7:25 pm

    nu-i problema, il rezolv eu 🙂

  30. 33 Dicsie&Vicsie Iulie 29, 2009 la 7:49 pm

    ui,bravo!

  31. 34 lori Iulie 29, 2009 la 7:52 pm

    @x -poi facem chetă si’ţi luăm unu nou! 🙂
    @croc-oho,atunci îs în cărţi ….uraaaaa!

  32. 35 crocoditza Iulie 29, 2009 la 7:54 pm

    chiar mi-ar prinde bine o cura d-asta cu pepene
    nu stiu daca rezist…

  33. 37 crocoditza Iulie 30, 2009 la 12:46 pm

    danutchidon, m-am linistit 🙂
    m-ai cam tinut in suspans cu raspunsul 😛


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE