Roman – partea a 22-a

Si stabilesc data nuntii, pe 13 septembrie 2009, ca dupa 12 noaptea sa o aniverseze si pe Eve. totul se lega. Erau mai bine de 6 luni pana la nunta. Aveau timp sa pregateasca totul.

Nunta o entuziasmase pe Eve, poate nu nunta cu Alex, dar ideea de a se marita, de a-si cauta rochia perfecta, de a face liste de invitati. Eve era fericita sau credea ca este. Viata incepuse sa isi reintre in ritm.

Intr-o zi, o ia pe Gloria sa mearga la o raita prin magazinele de specialitate, sa se uite de invitatii, de rochii.

Intra in cateva magazine, Eve era topita… cand se vedea in rochie de mireasa… era tot ce-si dorise. Ba chiar gasise vreo 2 modele care i-au placut. Ajunge acasa seara tarziu. Shopping-ul e meserie grea. Te solicita foarte mult si fizic si psihic.

O suna Alex:

A: Eve, vezi ca maine mergem la nunta. N-ai uitat, da?

E: …. Uitasem…

A: La 8 vin sa te iau.

E: Bine, o sa fiu gata.

Se baga la somn. Adoarme repede.

Si nici nu stie cand trece ziua… ca deja se facuse ora 19:00. Trebuia sa fie gata la 20:00. Repede un dush, probeaza vreo 3 rochii, se hotaraste la una. Isi cauta bijuteriile, isi desface toate cele 3 casetute cu bijuterii si zdranganele. Cauta, probeaza… si da peste lantisorul de la Sebi. Si uitase de el. Sebi… ce-o mai face Sebi… E femeie logodita, cu nunta stabilita tot… dar si lantisorul ala reprezenta logodna ei cu Sebi. Toate sentimentele parca se intorc. Nu putea sa nu deschida caseta aia cu bijuterii. Sa nu isi dea seara peste cap.

Dar nu, e ambitioasa, vrea sa-si dovedeasca ei insasi ca a trecut peste faza cu Sebi. In seara asta va purta lantisorul ala si pentru ea de acum inainte va fi o amintire frumoasa si atat. Zis si facut. E gata la timp, machiata, frumoasa, incaltata.

Alex o suna. Eve coboara. Directia nunta.

Atmosfera, invitati cunoscuti, Eve si Alex se simteau bine. Savurau pestele. Eve isi ridica ochii din farfurie. Inima parca i s-a oprit. Il vazuse pe Sebi. De-abia venise, se asezase la o masa apropiata. Era inevitabil ca si el o sa o vada. Tot ce ii trebuia. Incepe un blues. Alex o invita pe Eve la dans, Eve refuza, Alex insista. Intr-un final ies la dans. Ei singuri pe ring. Acum chiar nu avea cum sa nu o vada. Eve era cu spatele, usor usor, se intoarce si privirea ei se intersecteaza cu privirea lui Sebi. Sebi era uimit… si insotit. Eve intoarce capul.

Reuseste sa scape si de acest dans care parca a durat o vesnicie. Se indreapta spre locul lor. Sebi se apropie de ei. Eve inghite in sec… de emotie, de griji… multe sentimente amestecate. Surpriza…. Sebi il cunoaste din vedere pe Alex. Se saluta.

S: Salut, Alex. Ce mai faci?

A: Salut. Ne simtim bine. Voi?

S: Si noi la fel. Prietena? (zambindu-i Evelinei)

A: Logodnica.

S: Felicitari. Am trecut doar sa va salut. Ne mai vedem pe aici.

A: Ok

Eve ramane nemiscata. Cum e posibil asa ceva?

 E: De unde va cunoasteti?

A: I-am rezolvat o problema la mine la serviciu. Am ramas prieteni.

E: Aha.

A: Au si eu nunta in septembrie, dupa noi, chiar radeam zilele trecute cand i-am spus. Bine ca n-au pus in aceeasi zi.

E: Da? Am inteles. Ok.

La scurt timp revine Sebi la masa lor. Ii cere permisiunea lui Alex sa o ia pe Eve la dans. Ii intinde bratul, cum il intinsese candva…. la Paris. Danseaza. Nu zic nimic, parca nici nu indraznesc sa se priveasca. De frica… sa nu revina tot. Desi era prea tarziu.

S: Parca ne-am intors in timp. Candva, in vremurile fericite, pe taramuri pariziene. Parca a fost un vis.

E: S-a schimbat totul. Ai viata ta, am viata mea.

S: Am observat de prima oara ca porti lantisorul de la mine. Nu stii cat ma bucur!

E: Apropo… felicitari pentru logodna… ca am inteles ca urmeaza sa te casatoresti.

S: Eve, nu cred ca a fost zi sa nu ma gandesc la tine, sa ma intreb ce faci, daca ti-e mai bine asa cum ai ales.

E: Mi-e bine. Foarte bine.

S: Ma bucur.

Melodia se termina. Sebi ii saruta mana, ii multumeste pentru dans. O conduce la masa.

 

20 Responses to “Roman – partea a 22-a”


  1. 1 Buratina1 Iulie 22, 2009 la 1:08 pm

    iiiii… ce onoare sunt prima 😀

  2. 2 Buratina1 Iulie 22, 2009 la 1:14 pm

    parca trebuia o virgula dupa „ce onoare”, nu? :-S
    asa, si acum trecand la ce am citit: imi place, dar parca lipseste ceva … e super ideea, dar cred ca scena trebuia surprinsa in mai multe cuvinte 🙂

  3. 3 crocoditza Iulie 22, 2009 la 1:17 pm

    Buratina, am facut tot ce se poate pentru partea asta… am fost si grabita, am zis totusi sa va servesc o portie de roman azi 😛

  4. 4 crocoditza Iulie 22, 2009 la 1:18 pm

    onoarea e de partea mea 😀

  5. 5 Marmotica Iulie 22, 2009 la 1:24 pm

    Pfaaaaaiii, care erau sansele sa se intalneasca cu Sebi la aceeasi nunta?
    Da el Sebi ce face , gata nu o mai iubeste? Se insoara si el? Aoleo cate intrebari, putine raspunsuri, suspanssss..

  6. 6 Mihi Iulie 22, 2009 la 1:46 pm

    poate fac o nunta dubla =)))

  7. 7 crocoditza Iulie 22, 2009 la 6:34 pm

    Suri, nu vezi? el se insoara, ea se marita…. ca-n telenovele 🙂

    Mihi, o sa le propun 😀

  8. 8 lori Iulie 22, 2009 la 6:37 pm

    Seara bună!Pe când o carte?

  9. 9 crocoditza Iulie 22, 2009 la 6:38 pm

    Lori, cat mai repede 🙂 asa vreau eu… sa vedem daca si reusesc sa scriu atat cat sa fie demn de o carte

  10. 10 Mada Iulie 22, 2009 la 7:36 pm

    ohhh, ce gentelman e sebiii 😡

  11. 11 crocoditza Iulie 22, 2009 la 8:15 pm

    Mada, mereu a fost un gentleman 🙂

  12. 12 Ada Iulie 23, 2009 la 8:50 am

    Pot sa vb urat??? 😀 Multumesc!
    Futu-i… asa se intampla frate… mor de nervi… uite cum isi nenorocesc doi oameni viata, renegandu-si sentimentele si incercand ceva alaturi de alte persoane, acel ceva care nu este posibil decat intre ei.
    Mereu m-am intrebat de ce unii oameni sunt lasi si comozi… complicate-s caile dragostei.

  13. 13 crocoditza Iulie 23, 2009 la 8:57 am

    Futu-i si de la mine… ce sa le fac… ambitiosi, un pic nebuni … din dragoste…
    Mereu zic ca ambitiile si orgoliul exagerat nu au ce cauta intr-o relatie de dragoste… se duce naiba tot

  14. 14 VV Iulie 23, 2009 la 11:05 am

    Futu-i si de la mine, nah!

    Buey, io am mai zis … pe dupa deget problemele par mici … si multi prefera asta.

    Mi-e ciuda! Futu-i!

  15. 15 VV Iulie 23, 2009 la 11:06 am

    PS: Cum era … decat o minciuna frumoasa, mai bine un adevar dur.

  16. 16 pufica Iulie 24, 2009 la 11:23 am

    ce frumoasa poveste… super crocoditza:*

  17. 17 crocoditza Iulie 25, 2009 la 1:07 pm

    Pufica, bina ai venit… scuze pentru urarea intarziata, dar am avut probleme tehnice 🙂
    Ma bucur ca-ti place romanul.

  18. 18 sabinutzu Iulie 28, 2009 la 4:54 pm

    pai daca e „televonea” atunci alex si eve o sa afle ca de fapt sunt frati vitregi si nu se mai casatoresc…cristina o sa moara in accident de avion pe cand pleca in londra…si la sfarsit sebi se casatoreste cu eve…

  19. 19 Evelina August 5, 2009 la 9:32 pm

    Hey. Ma numesc Evelina si tocmai am dat peste acest roman. Am ramas socata cand am vazut ca e o poveste de dragoste intre „Eve si Alex” avand in vedere ca pe fostul meu iubit il cheama chiar Alex! L-am iubit enorm de mult si ne potriveam perfect… dar el m-a tradat si dragostea dintre noi a fost ruinata iremediabil.
    Totusi ma gandesc des la el…

  20. 20 crocoditza August 5, 2009 la 9:38 pm

    Evelina, bine ai venit…eeeee… asta da coincidenta 🙂
    Numele nu-s „premeditate”… le-am ales chiar la intamplare.
    Sa-mi spui totusi ce parere ai despre roman 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE