Asl-ul si gramatica

Sa va introduc adanc in problema.

Aveam de nevoie de subiectele de la bac de anul asta, nu pentru mine. Si am incercat sa le iau de la cineva, ma rog, s-a produs o confuzie. Id-ul tipului care a dat bac-ul se pare ca nu e al lui. Bun.

Si ii dau BUZZ. Salut si ii spun ca as vrea sa ma ajute cu subiectele de la bac. El ca nu stie cine sunt… cine sunt?!?!?! urmeaza un interogatoriu, am lasat-o moarta, i-am explicat ca-s sigura ca a fost o confuzie. Termin discutia.

Azi de dimineata ma ia individul la vorba…

X: te saluta mosu de la lucru 😛
X: ce mai face crocoditza mea 😛
EU: a ta?
EU: aoleu…
EU: si eu nu stiam
X: :))
X: esti cam rea asa din fire 😛
X: unde te-ai inscris la fac
X: ?
EU: :))
EU: nu erau pentru mine variantele de bac, dar multumesc de intrebare
X: a..
X: totusi cati ani ai.. sa stiu cum sa iti vorbesc
EU: in romana
X: 😕
X: totusi?
X: ai 27?
EU: totusi… buna dimineata
X: buna dimineata…:-??
X: ok vad ca nu scot nimic de la tine
X: jesus 8-|
X: e foarte complicat sa schimbi 2 vorbe 😀
EU: depinde ce vorbe
X: vorbe de duh… omg
X: simple discutii 😛
X: banuiesc ca varsta nu e un lucru ascuns care numai cei de la SRI o cunoaste
EU: ia citeste-ti ultima fraza
EU: pe urma mai stam de vorba… alea 2 vorbe… omg sau jesus, cum zici tu

Aaaaa, nu mai zic ca ar avea la avatar o dacie albastra tunata, spoilere, chestii, figuri, mandria tzarii.

DECI, poti sa fii frumos de pici, sa fii cel mai tare, cel mai smecher, daca mi-ai tras o fraza d-asta cu gramatica varza, m-ai terminat psihic. Nu sunt rea… sunt cazuri si cazuri, mai gresesti din cauza oboselii, repezelii, mi se mai intampla si mie, poate unii n-au invatat ca n-au avut cum, au muncit sau mai stiu eu ce, dar sa fii agatata cu fraza asta „banuiesc ca varsta nu e un lucru ascuns care numai cei de la SRI o cunoaste” deja mi se pare prea mult. Ma depaseste. Ce sa mai…. sunt eu mai baba si mai inapoiata si nu vad adevarata valoare a baiatului.  Stiu, sunt o rautacioasa si nu il apreciez pe Guta cel ce-si spune focul din Dacia tunata. Asta e!

P.S. A tinut sa adauge: unele persoane ca tine ar face ca cea mai mica urma de bunatate sa dispara

Cum ziceam sunt o rea si o ingusta la creieri. Soarta, destinul si horoscopul. Si din cauza mea e lumea asa rea. Da. Si din cauza mea se invarte Pamantul. Eu sunt de vina.

Si mai P.S. Care e fraza pe care o utilizati ca sa agatati sau care e cea mai tare faza cu care v-ati lasat agatati? 😀

36 Responses to “Asl-ul si gramatica”


  1. 1 horea Iulie 21, 2009 la 9:07 am

    primmmmmmuuuuuuuuuuuuuuuuuuullllllllllllllll!

  2. 2 crocoditza Iulie 21, 2009 la 9:09 am

    horeaaaa, bine ai venit, da frau liber imaginatiei 🙂

  3. 3 horea Iulie 21, 2009 la 9:11 am

    bine te-am (re)gasit!

  4. 4 crocoditza Iulie 21, 2009 la 9:17 am

    Ia sa exersezi sa agati cu fraza asta prea bestiala 🙂 pica femeile… pe spate!

  5. 5 TheNutz Iulie 21, 2009 la 9:18 am

    tocmai tie care iti place sa vorbesti vorbe sa ii dai cu flit lu’ baiatu?

  6. 6 crocoditza Iulie 21, 2009 la 9:18 am

    vorbe de duh… nu asa orisice vorba 🙂

  7. 7 crocoditza Iulie 21, 2009 la 9:24 am

    ah… pe strada sunt cele mai interesante replici de agatat.. de obicei de la cei care sapa, schimba conducte… batuti de soare in cap… gen „FAH, DA’ BUNA ESTI” sau „MANCA-TI-AS TZATZA TA”

    Hai, curaj! 🙂

    Ce replici mai folositi sau stiti?

  8. 8 horea Iulie 21, 2009 la 9:33 am

    auzi pisi…te-a durut cand ai cazut din rai? :))

  9. 9 crocoditza Iulie 21, 2009 la 9:37 am

    oaaaaa… horea… buna asta
    zi-i si tu ingeras…
    „auzi ingeras… te-a durut cand ai cazut din rai?”
    e adanca! 🙂

  10. 10 horea Iulie 21, 2009 la 9:42 am

    eu nu zic croco….da am citit-o undeva si m-am prapadit de ras….
    cred ca de-as fi fata si mi-ar spune vreunul asa ceva….. =)))))

  11. 11 horea Iulie 21, 2009 la 9:44 am

    si de aia nu se zice ingeras…ca poate ea nu se prinde ca e vorba de un ingeras 🙂 mai testezi si capacitatile fetei :))

  12. 12 crocoditza Iulie 21, 2009 la 9:45 am

    aha… deci… da… 🙂

  13. 13 horea Iulie 21, 2009 la 9:45 am

    deci da?
    ce?
    te-a durut?
    😉

  14. 14 crocoditza Iulie 21, 2009 la 9:46 am

    da… am simtit din plin cazatura… a fost cam de sus 😀

  15. 15 horea Iulie 21, 2009 la 9:52 am

    aici se potrivea titlul post-ului Adei : „Doamne, ai grija de ingerii tai” 🙂

  16. 16 ocserver Iulie 21, 2009 la 10:05 am

    ete unde m-a trimis guagal:

    http://www.blow.ro/8/Replici-de-agatat.html

    sper sa nu intru in spam….

  17. 17 Marmotica Iulie 21, 2009 la 10:20 am

    Neataaa!!!
    Mie mi-a zis un tip ca atunci cand m-a vazut a avut o revelatie, a stiut ca trebuie sa ma cunoasca 😛

  18. 18 crocoditza Iulie 21, 2009 la 10:28 am

    ocserver, bine ai venit 🙂
    am zis eu ca gugal asta e baiat destept si le stie pe toate 😛

  19. 19 Marmotica Iulie 21, 2009 la 10:49 am

    Trebuie sa sun in Rai sa le zic ca au pierdut un inger 😆
    Vaiiii, mor de ras!
    De ce nu sunt originali unii? Adica e asa de greu sa spui ceva din inima ta? Pe mine sincer nu ma atrag replicile astea, mi se par funny ..mai degraba o vorba spusa din mintea omului poate fi atragatoare 🙂

  20. 20 Sangerica Iulie 21, 2009 la 3:19 pm

    neata Croco! 🙂

    faza de agatat fete nu am, ca ma rosesc tot, ma balbai, incep sa transpir si sa balesc. si atunci sunt 3 optiuni: ori fuge mancand pamantu’, ori fug alunecand pe lichidele scruse din mine, ori imi zambeste si ma sterge (asta in vise). serios acum, nu am folosit texte pt ca ma balbai, rosesc, transpir, ci spuneam direct ce vreau (nu ii ziceam totusi hai sa ti’o trag, din prima). 😀

    faza de agatat baieti (mi s’a intamplat de mai multe ori): baiatu’, vrei o fata? 😆

  21. 21 lori Iulie 21, 2009 la 4:41 pm

    măi croco,io’s mai vechişoară,nu ţiu minte

  22. 22 partizan Iulie 21, 2009 la 5:56 pm

    Ideea urmatoare de agatat ne-a zis-o un prieten acum cateva veri, intr-o vacanta d-aia in care leneveam in fata blocului all day long. Si ne-am gandit noi sa mergem in parc sa o aplicam. Ideea era cam asa:
    Un baiat vede o fata draguta, se duce la ea si fara nicio vorba o saruta si apoi ii spune : woow, imi cer scuze . te-am confundat cu prietena mea , dar mi-am dat seama ca nu e ea pentru ca a fost prea dulce sarutul. Ea: Ce?? Ai prietena? El: Daca accepti, da :d.

    Bineinteles ca nici unul dinre noi n-am avut tupeul sa facem faza , dar mi se pare una dintre cele mai tari pe care le stiu.

  23. 23 crocoditza Iulie 21, 2009 la 6:10 pm

    Suri… seamana cu ce a zis Horea 🙂 doar ca mai dai banii si pe telefon 😛

    Sangerica… haide, chiar asa timid esti?
    Timiditatea se trateaza! Aaaaaa… sa nu uit, baiatul, vrei o fata? 😀

    lori, cum te-a „agatat” sotul? 🙂

    partizan, eu am patit-o… dar n-a mai stat la vorbe, cred ca pusesera vreun pariu ceva, ca era multime, ne feream unii de altii, si la un moment ma trezesc cu botul unuia peste botul meu si dus a fost 🙂

  24. 24 Mada Iulie 21, 2009 la 6:36 pm

    mai era o faza de agatat de genul
    – pisi, nu te dor picioarele?
    – de ce? /:)
    – pai, ai umblat toata ziua prin mintea mea. 😆

  25. 25 crocoditza Iulie 21, 2009 la 6:41 pm

    Mada, e adanca si asta 🙂

  26. 26 lori Iulie 21, 2009 la 7:16 pm

    deci verişoara mea era căsătorită cu vărul lui.A lu’ consortu 🙂 era anu’ 1992.
    Deci nu a fost dificil să ne găsim .înalt,brunet,simpatic,nu mi’a fost dat să văd nici de’atunci nici pin’atunci un trup atât de frumos.ne’am cunoscut pe final de iunie şi’n sept.ne’am căsătorit.
    A fost primul meu iubit 😛

  27. 27 crocoditza Iulie 21, 2009 la 7:19 pm

    Lori… multi inainte!!!
    Dar ce ti-a zis… cum te-a agatat? ce ti-a zis ca sa te scoata la o prajitura? 😛

  28. 28 lori Iulie 21, 2009 la 7:33 pm

    mi’a zis după puţin timp că ‘m-a trădat’ o fire aparte, sensibilitate,că eram deosebită….
    Am traversat o trecătoare importantă,eu admiram peisajul,el conducea….am zis ”vaaai ce frumos!”….el ,,nimic din lumea asta nu poate fi ca tine!”
    Şi încă mă consideră cea mai drăgúţă,ingenuă fată din lume 🙂

  29. 29 crocoditza Iulie 21, 2009 la 7:35 pm

    Lori, asta da compliment 🙂
    Si norocoasa pe deasupra 😛 ma bucur pentru voi!

  30. 30 lori Iulie 21, 2009 la 7:43 pm

    da,mi’a zis să iesim duminica prin Moineşti sau Comăneşti….am văzut un film,am fost într’o cofetărie,mi’a luat gladiole….

  31. 31 ocserver Iulie 22, 2009 la 8:51 am

    draga, bine te-am gast, da’ sa stii ca nu-s chiar nou p-aci… 🙂

  32. 32 sabinutzu Iulie 26, 2009 la 9:46 pm

    replici de agatat:
    1.nu ar trebui sa o suni pe mama ta sa ii spui ca nu vi acasa in seara asta?
    2.la mine sau la tine?
    3.a zis mama ca daca nu ma insor o sa dorm la usa…ma ajuti?
    4.vrei sa imi vezi tavanul?
    etc…

  33. 33 crocoditza Iulie 26, 2009 la 10:01 pm

    sabinutzu, bine ai venit…. cu replici pretioase 🙂

  34. 34 Hubba Bubba Octombrie 21, 2009 la 2:15 pm

    Crocoditza…legat de dezgusul tau fata de oamenii astia care vorbeSTE gresit romaneste:))…ti-l impartasesc, zau. Nu ma vad stand cu un tip care sa-mi dea un sms sa-mi spuna : „Iubit-o, astazi intarzi umpic si nu pot venii sa te eau dar ne vedem m-ai tarziu co ora l-a baru unde a-m fost aseara.” Arghhhh:-L

  35. 36 crocoditza Octombrie 21, 2009 la 5:47 pm

    Hubba Bubba, am avut un orgasm intelectual cand am citit sms-ul 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE