Putem sa ajutam!

Uitati-va la poza asta:

alexia

Vorbeam cu Ada… si imi spune ca a dat-o ceva peste cap, ceva ce citise. Imi zice sa intru sa vad. Prima oara cand am vazut poza la Dragos,  i-am remarcat ochii si mi-am zis „Fetita asta are niste ochi superbi,  e o splendoare de copil… parintii trebuie sa fie foarte mandri„. Pe urma am citit … si am simtit cum mi se taie orice putere…

Da, viata pare nedreapta. Si da, prima intrebare pe care mi-am pus-o „Cu ce a gresit copilul asta de trebuie sa treaca prin asa ceva?„. Dar poate e un hop pe care o sa il treaca cu brio, am incredere ca in ochisorii aia mari si frumosi se va putea vedea fericirea. Si culmea nu tine de ea, tine de noi, de restul lumii, nici macar de parinti care au facut tot ce le sta in puteri, care au speranta, care isi vor copilul bine, care sunt sigura ca si-ar da si viata daca Alexia va fi bine…

Cum tine de noi? Financiar… Banii cumpara viata! La concluzia asta am ajuns in ultimul timp. Din acest motiv mi-as dori sa am muuuuulti bani, sa pot sa ajut cat mai multi oameni. Pentru cei care ii au, nu inseamna mare lucru, pentru cei carora le lipsesc in asemenea momente, inseamna viata celui de langa ei.

Vreau ca Alexia sa ajunga o domnisoara sanatoasa, frumoasa, mandria parintilor ei, sa ia note bune, sa ii faca mandri, sa reuseasca sa ia viata in piept si sa aiba incredere in oameni… in oameni pe care nu-i cunoaste, dar care au ajutat-o sa se faca bine, sa aiba posibilitatea sa faca bine la randul ei.

Putem sa ajutam:

RON RO88BRDE445SV63205534450
EUR RO84BRDE445SV63205614450
USD RO31BRDE445SV63205704450

BRD Groupe Societe Generale Sucursala Victoria, Calea Victoriei nr 224, Bl D5, sector 1, Bucuresti, Romania, pentru Toma Alexandra, titular Toma Andreea Ioana, imputernicit ZBIRCEA JAN CRISTIAN.

Noi, cei care ne permitem, nu ca suntem multimilionari in euro, ci putem sa sacrificam „rasfaturile” lunare si sa intindem o mana de ajutor. O mana plina de dragoste… de oameni. Sa ajutam cu cat putem. Putin de la noi, inseamna mult pentru Alexia. Si putin de la mai multi inseamna sansa la viata pentru Alexia.

Din pacate, in momente d-astea invatam sa apreciem ca sanatatea e cel mai de pret lucru pe care il avem.

 

8 Responses to “Putem sa ajutam!”


  1. 1 Ada Iulie 20, 2009 la 1:40 pm

    Sarumana de sustinere! Si din partea lui Dragos. 🙂

  2. 2 crocoditza Iulie 20, 2009 la 6:35 pm

    Oricand…daca-mi sta in puteri, voi ajuta!

  3. 3 Rae Iulie 21, 2009 la 2:07 pm

    si eu am intalnit o fetita, tot Alexia o chema, care seamana izbitor cu fetita din imagine, dar in Bacau

  4. 4 crocoditza Iulie 21, 2009 la 6:11 pm

    Rae, nu stiu de unde e mititica, probabil din Bacau si o fi aici in capitala pentru tratament


  1. 1 Pentru ea.. « Eram precisa! Trackback pe Iulie 21, 2009 la 10:13 am
  2. 2 Sa ne jucam… cu-cuvintele! « Fiti fericiti! Trackback pe Iulie 22, 2009 la 9:43 pm
  3. 3 Să o salvăm pe Alexia! « Supradoză de vise Trackback pe August 3, 2009 la 2:46 pm
  4. 4 Va rog din nou… « Fiti fericiti! Trackback pe August 3, 2009 la 3:51 pm

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE