Hai la mare!!!

Azi e soare, frumos…. eu muncesc. La noapte sunt invitata la o nunta. Maine dimineata, muncesc vreo 2 ore. Dupa-amiaza sper sa nu aiba a doua zi de dupa nunta si sa dorm. Imi doresc sa ajung si la avanpremiera „Doctori, femei si alte intamplari”. Vedem de ce surprize am parte.

Un weekend relativ plin, insa mi-as fi dorit sa fiu pe malul marii, sa ma bata soarele… sa ma ung cu creme de protectie, sa simt cum razele de soare imi patrund pana in oase, imi strapung pielea, carnea…. sa fiu fierbinte… nu va ganditi la prostii 😀 si sa sting fierbinteala corpului in valurile marii… ba chiar sa iau niste apa la bord, care ar fi farmecul daca nu inghit niste apa, daca nu simt apa in urechi… de la un val care m-a luat prin surprindere.

Sa stau pe un sezlong … din toata harmalaia si amestecul de voci, telefoane la care se asculta melodii, tipete de copii, sa aud doar zgomotul facut de valurile sparte la mal. Nu stiu daca vi s-a intamplat… daca stai pe mal mai de dimineata, cu ochii inchisi, urechile ciulite, sa fie liniste, sa se auda doar valurile, mie mi se pare un limbaj, fiecare val are un alt sunet, fiecare sunet transmite ceva.

Asa ca, desi poate suntem acasa, la birou, pe strada, in vizite, la nunti, gratare… hai sa fim cu sufletul la mare!

Mergeti cu mine la mare?

16 Responses to “Hai la mare!!!”


  1. 1 Lavi Iulie 18, 2009 la 3:43 pm

    ;)) eu am marea la 10 minute cu autobusul si mi-e lene sa-mi misc fundu pana pe plaja, prefer patutul,liniste si o carte buna 😀

  2. 2 crocoditza Iulie 18, 2009 la 5:30 pm

    Lavi.. esti mai comoda, dar noi suntem la mare acum 🙂
    Mai intoarce-te si pe burta… ca te arde soarele…

    Care mai vrei la mare cu noi? 😀
    Mai avem sezloange libere!!!

  3. 3 Mihi Iulie 18, 2009 la 7:25 pm

    bine ca s-a lasat racoarea si pot bea o bere rece, cu briza-n freza

  4. 4 Buratina1 Iulie 19, 2009 la 1:36 pm

    me me me 😀 am venit de 3 zile de la mare si simt ca ma usuca orasul 😦
    primesc si eu un sezlong? ;;)

  5. 5 Mada Iulie 19, 2009 la 1:38 pm

    crocoooo, ma bucur ca te duci la mare! eu am fost acum doua saptamani, si inca mai sunt bronzata, desi am stat doar doua zile!
    imi pare rau ca am lipsit atata timp de pe blogul tau. romanul tau a evoluaaat o_O
    imi pare sincer rau de alex, dar imi doresc ca eva sa ramana cu sebi. nu stiu de ce. 😛
    si , apropo, am observat o greseala.

    ‘ vroiam ‘.

    se scrie si se pronunta voiam.
    am aflat si eu de curand. sau , ma rog.. inainte de teza la romana :))

    mult succes in continuare, sa ne pui si urmatoarele parti din roman si sa te distrezi la mare!!!

    P.S. : cred, totusi, ca e bine ca am lipsit doua saptamani, asa am citit mai multe capitole la un loc, le-am savurat pana la ultima picatura. 😀

  6. 6 crocoditza Iulie 19, 2009 la 7:03 pm

    Buratina1, ai sezlong rezervat, fa-te comoda 🙂

    Mada, nu sunt decat cu sufletul la mare 😀
    Acum sunt acasa, dupa un weekend plin si cam lipsit de somn

  7. 7 Lavi Iulie 19, 2009 la 8:19 pm

    Azi e soare, frumos…. eu am fost la mare 😀
    am facut baitza si m-am gandit la voi in timp ce ma prajeam la soare 😀

  8. 8 crocoditza Iulie 19, 2009 la 8:27 pm

    Lavi… macar tu 🙂
    Sper ca ti-am facut eu pofta de mare 😛

  9. 9 Lavi Iulie 19, 2009 la 8:45 pm

    da da! am vazut cum va tot plangeti si am spus ca macar eu sa pun ideea in practica :)) 😀

  10. 11 Mada Iulie 19, 2009 la 9:08 pm

    ouch, am inteles gresit. :-s

  11. 12 crocoditza Iulie 19, 2009 la 9:24 pm

    Mada, n-are nici nimic 😀

  12. 13 Ada Iulie 19, 2009 la 10:04 pm

    Lavi, vreau si eu, te invidiez! 😛
    Poate reusesc sa ajung weekendul viitor, poate ne intalnim, mi-ar placea sa te cunosc. 🙂

  13. 14 Lorena Iulie 20, 2009 la 1:51 am

    Sufletul meu a fost la mare azi!

  14. 15 Lori Iulie 20, 2009 la 6:57 am

    Merg şi eu în august la marea noastră 🙂
    Bună săptămâna,croco!

  15. 16 crocoditza Iulie 20, 2009 la 9:12 am

    Lorena, ai vazut ce aglomeratie? noroc ca am rezervat sezlong pentru toata lumea… pfuai si apa a fost buna 😀

    Lori, mai ai putin si te balacesti in maaaaare 🙂

    O saptamana deosebita sa avem!


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE