Roman – partea a 19-a

Odata iesita din salon, Eve e asteptata de catre mama sa. O vede ca are lacrimi in ochi.

Mama: Ce e Eve?

E: Cate bandaje are…. nu ma asteptam.

M: Important e ca e norocos si o sa se faca bine.

E: Mama, m-a cerut de nevasta.

M: Da, mama, stiu…

E: Cum adica stii?

M: Pai ti-am zis ca a facut accidentul dupa ce a plecat de la noi de acasa.

E: Da, mi-ai zis pe drum spre spital.

M: Venise sa ne spuna ca vrea sa te ceara de sotie pe aeroport, cand coborai din avion. A venit sa vada ce parere avem, sa ne spuna ca te iubeste si ca o sa aiba grija de tine.

E: Ooof.

M: Ce e, Eve?

E: Nimic…. cum e si viata asta. Mama, eu nu vreau sa ma marit cu el.

M: De ce, scumpa mea? E un baiat bun, te iubeste, sunteti impreuna de atata timp. Ce s-a intamplat?

E: Nu pot si punct. Dar nu vreau nici sa-i spun acum cat e inca in spital.

M: Eve, mai gandeste-te. Uite saracu’ ce a patit, a venit sa te ceara de la noi si a ajuns in coma. Te-a cerut de nevasta si tu nu vrei. De ce nu vrei sa te mariti?

E: Mama, tu nu ai fost cu el toti anii astia, eu am fost. Si cat am vrut eu sa fie bine si plangeam din cauza tampeniilor lui, pe el il durea undeva, acum cand i-a venit mintea la cap si vrea el sa fie bine si s-a schimbat, parca nu ma mai impresioneaza cu nimic. Nu stiu… nu mai simt eu ce trebuie. Poate daca se schimba mai devreme… chiar nu stiu ce sa-ti zic, cert e ca nu ma pot casatori acum cu el.

M: Scumpa mea, fa cum simti, nu trebuie sa te simti obligata, dar nici sa iti para rau mai tarziu. Gandeste-te bine.

Eve pleaca. Prea multe se intamplasera intr-un timp asa scurt. Parca nu realizeaza ca ei i se intampla toate lucrurile astea. Vroia sa fie singura. Merge intr-un parc de langa spital. Vroia sa-si puna gandurile in ordine, sa incerce sa-si dea seama de tot ce i se intampla.

Se aseaza pe o banca. La soare. Se face comoda. Inchide ochii si incearca sa uite de toti si de tot. Vreo 5 secunde. Ca ii suna telefonul. Era Sebi.

S: Ce face, iubirea mea?

E: Face…. numai tampenii. Zici ca-s intr-un film. Nu-mi vine sa cred.

S: Ce ai patit?

E: Alex… m-a cerut de nevasta. A facut accidentul cand pleca de la ai mei ca sa ma ceara. Nu mai poate trai fara mine. N-am putut sa-i zic nimic. Ce sa fac eu acum? Daca il vezi cum arata, plin de bandaje, cu ochii umflati, vanatai … mi se rupe inima.

S: Simteam ca o sa se intample ceva aiurea. Eve, nu te lasa influentata. Nu face ceva din mila, din obligatie.

E: Nici nu mai stiu ce simt, ce vreau. Sunt bulversata total. Eu inca nu constientizez tot.

S: Draga mea, eu iti spun atat: Te iubesc si am incredere in tine. Fa ceea ce crezi tu ca e mai bine. Nu vreau sa te zapacesc si mai rau. Stiu ca ma iubesti, nu trebuie sa-mi spui, am simtit cum ne bateau inimile cand eram imbratisati. De aceea, nu pot sa-ti zic nimic. Trebuie sa alegi singura ce vrei sa faci. Eu voi fi langa tine indiferent de alegere. Nu vreau sa te presez si nici sa te influentez.

Evelinei ii curg lacrimile pe obraz.

E: Sebi… stii care e culmea? Ca si eu te iubesc! Mult! Doar ca sunt asa prostovanca… nu pot sa il las pe Alex pe patul de spital, cand intr-un fel din cauza mea e acolo.

S: Termina cu astea. Ca nu e din cauza ta. Ai intrat tu cu masina in el?

E: Nu, dar….

S: Niciun dar!

E: Oricum nu pot sa-i fac asa ceva. Vorbim maine? Te rog! Nu ma simt in stare acum si nu vreau nici sa vorbesc aiureli.

S: Bine, iubire. Ai grija de tine, te rog. Si poti sa ma suni la orice ora. Te iubesc! Sa nu uiti asta!

E: Si eu te iubesc. Multumesc pentru intelegere. Te-as saruta, dar esti departe.

S: O sa fie timp si de saruturi. La revedere, draga mea.

Eve isi reia pozitia… relaxata, ochii inchisi, soarele o rasfata. Aude pasi. Mai auzise, se auzeau si se pierdeau in departare… doar nu era singura in parc. Pasii se opresc langa ea. Sigur i s-a parut. Iar isi lasa gandurile libere… sa zboare unde vor ele. Si cum statea cu ochii inchisi, cineva o saruta. Era un sarut cunoscut… s-a lasat purtata de val… n-a deschis ochii… se saruta si nu stia cu cine, de fapt n-avea confirmare. Deschide ochii. Inima ei n-avea cum s-o insele.

E: Sebi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sare de pe banca si il imbratiseaza.

S: De unde ai stiut ca sunt eu?

E: Ti-am ascultat inima. N-am uitat cum bate. 🙂

S: Daca te saruta un strain?

E: Norocul lui ca il confundam cu tine 😛 Da’ cum de esti aici? De unde ai stiut?

S: Mi-ai zis la telefon ca m-ai saruta. Te asteptam la iesire din spital. Am zis sa nu te las singura. Te-am vazut ingandurata indreptandu-te spre parc si am zis sa te las sa te linistesti, pe urma m-am razgandit.

E: Ce bine imi pare ca esti aici. Ia-ma in brate sa uit de tot.

Eve se cuibareste in bratele lui Sebi si raman asa. Ba chiar atipeste. Sebi parca nici n-ar respira… sa nu cumva sa o trezeasca. Ii amortise piciorul. Dar daca se misca, poate o trezeste, mai bine sta asa. La un moment dat se aud niste claxoane, niste nervosi la volan… Eve se trezeste.

E: Am adormit.

S: Da, te-am lasat sa te odihnesti.

E: Ce bine e la tine in brate.

S: Stii ca-s disponibil oricand ai nevoie de mine pe post de perna 🙂

E: E tarziu… ma intorc la spital. Nu mai pot sa stau.

S: Hai sa te conduc si vorbim mai tarziu sau maine, cand vrei tu. E bine asa?

E: Da.

Se indreapta spre spital… intr-o mica plimbare, tinandu-se de mana. Sebi o saruta, ii spune la revedere. Eve intra in spital.

 

26 Responses to “Roman – partea a 19-a”


  1. 2 crocoditza Iulie 15, 2009 la 10:22 am

    TheNutz… nu stiu… fara numar 😀
    De ce?

  2. 4 Ada Iulie 15, 2009 la 10:43 am

    Parca, parca mi-a mai venit inima la loc! 😀
    Ce baiat bun si intelegator Sebi asta… sper sa nu fie asa doar de fatada, cat s-o cucereasca. Pentru ca daca e asa, vai de viata ei dupa… o sa-i scoata ochii si va avea grija s-o faca sa plateasca pt fiecare clipa cand ii vorbea de Alex si era in cumpana.
    Da Doamne sa fiu eu prea pesimista si sa n-am dreptate! Sa fie totul bine si frumos, sa visez in continuare ca inca mai exista barbati sanatosi la cap si ok din toate punctele de vedere! 😀

  3. 5 crocoditza Iulie 15, 2009 la 10:45 am

    Nu cred ca e doar de fatada… ca pana la urma e cucerita deja… dar mai stii? viata e plina de imprevizibil 😛

    Mai exista si barbati sanatosi la cap siok din toate punctele de vedere, doar ca-s ascunsi bine 🙂

  4. 6 Marmotica Iulie 15, 2009 la 10:58 am

    Rari sunt barbatii asa 😛
    Asta a fost o parte mai linistita, bine oarecum linistita ca nu as vrea sa fiu in situatia Evei, cred ca e bulversata total..
    Sa faca ceva Mihi sa incepem promovarea 😛
    Ah si o zi buna sa aveti!

  5. 7 crocoditza Iulie 15, 2009 la 10:59 am

    TheNutz, hai ca nu fac serial.. fac roman 😛
    Si oricum nu fac mai mult de 100 parti, promit 🙂

  6. 8 crocoditza Iulie 15, 2009 la 11:00 am

    Suri, ti puuuup! Tu sa ai cea mai buna zi azi 😛 si maine!
    Si ce sa faca Mihi?

  7. 9 Marmotica Iulie 15, 2009 la 11:03 am

    Pai tot zicea el ca ne ocupam de promovare, eu pe postul de pr-ita 😆
    TheNutz acum hai sa nu zicem 100, dar 50 de parti sunt multe? In conditiile in care o parte are cam o pagina , doua..

  8. 11 Marmotica Iulie 15, 2009 la 11:28 am

    Pai citeste restul partilor ca sa vezi ce vom promova 🙂

  9. 13 Rae Iulie 15, 2009 la 1:34 pm

    oare de ce nu am inredere in toata povestea asta cu sebi?

  10. 14 jasmin Iulie 15, 2009 la 3:07 pm

    Ce romantic…

    Chiar c-ai visat bine as-noapte 😉

  11. 15 crocoditza Iulie 15, 2009 la 6:35 pm

    Rae, poate ai tu al 7-lea simt 🙂

    jasmin… nu prea am dormit, darmite de visat.. si nu, nu de focul lui Eve 😀

  12. 16 Dicsie&Vicsie Iulie 15, 2009 la 6:49 pm

    deci la 19 nu avem oricum sa ne oprim (adica sa te opresti:D), macar suta sa o atingem, nu? (adica sa o atingi:D)
    cat despre The Perfect Guy a.k.a Sebi asta…hmm…nu-mi place!pana la urma…poate alex chiar s-a schimbat.:-?

  13. 17 Rae Iulie 15, 2009 la 7:35 pm

    m-am oprit la 7:))
    celelalte is latente, asteapta sa fie descoperite

  14. 18 crocoditza Iulie 15, 2009 la 7:43 pm

    Xayide… poate ajungem la 100
    Daca trebuie, ii musai 😛

    Rae, bine ai facut, pe urma erai prea geniu 😀

  15. 19 Rae Iulie 15, 2009 la 7:58 pm

    eh..cine stie ce ne rezerva viitorul:P

  16. 20 Mihi Iulie 15, 2009 la 9:20 pm

    Fain baiat Sebi asta

  17. 21 crocoditza Iulie 15, 2009 la 9:30 pm

    Mihi, dar vezi tu … daca e bun, ceva nu e in regula 🙂
    Daca esti bun, nu e bin, daca esti rau nu e bine…

  18. 22 Mihi Iulie 15, 2009 la 9:32 pm

    eu sunt sigur ca o sa fie bine cu Sebi, am eu un filing asa :))

  19. 23 crocoditza Iulie 15, 2009 la 9:33 pm

    O fi.. n-o fi… vedem 😀

  20. 24 dorin Iulie 15, 2009 la 11:34 pm

    Mai, frate, numai maine nu-i poimaine si plec in concediu si la sporul pe care-l ai la scris de-o vreme, deja ma gandesc ca o sa gasesc romanul gata cand ma intorc. O sa-mi ia o saptamana-doua numai sa citesc restantele. Daca toti te indeamna sa te grabesti cu scrisul, eu o sa iti spun sa te grabesti incet. N-o marita, nu-i face vreun copil inca, mai las-o sa copilareasca, sa termine facultatea. Eventual, la manastire cu ea, ca acolo trece timpul mai greu. Succesuri!

  21. 25 VV Iulie 16, 2009 la 12:56 am

    🙂 Frumos!
    Astept continuarea. Sebi, asta, e pe sufletul meu.

  22. 26 crocoditza Iulie 16, 2009 la 6:48 am

    Dorin, esti un fericit… ca pleci in concediu! o veni si vremea mea 😛
    Stai linistit, ca recuperezi tu.
    Concediu placut si vreme superba, asa ca pentru concediu! Sa ne auzim sanatosi!

    VV, ce onoare … Bine ai venit… scuze pentru intarziere, dar cred ca visam ceva pe la ora aia 😀
    Ma bucur ca iti place micul meu roman.
    Azi nu cred ca avem continuare, ca am o zi cam plina.


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE