Google Atotstiutorul

Sa ne mai relaxam cu niste cautari cautaturoase 🙂

ce fac barbatii cand nasc femeile – daca nasc femeile altora, asteapta sa vada daca fac misto de barbatii in cauza daca au fete; daca nasc femeile lor, de obicei leshina, se imbata de fericire, asteapta pe la usi cu flori in mana

a venit duminica – a si trecut duminica, vine alta imediat

din ochii care-au plans vreodata – la siropoase d-astea nu ma pricep…

plec in excursie ce sa iau cu mine – unde pleci? ca poate ma iei pe mine 😀

alex si eve – eteeeeee, porumbeii mei deja sunt vedete

numai iubirea partea a 7a – romanul inca n-are nume, dar e buna varianta 🙂

cum va place sa fiti alintate – mie si cu mine ne place sa fim alintate. cum? dupa posibilitati 😛

oameni care se tin de mana – foarte frumos, i-ai vazut tu la mine pe blog? ma bucur atunci! 🙂

barbat ajut femeile singure in gospodarie – nu e liber postul, dar daca se elibereaza te contactez

poze cu numele alex+eve – a inceput alex-eve mania? 😀

daca simti nevoia sa ma suni suna-ma – in acest caz, te rog, sa-mi lasi numarul

mei futute de animale – eeeeeeeeeeee, si cu animale futute de oameni ce s-a intamplat? 😀

aveam suflet? – sper!

ritualuri de maritat cu ceara – cum se face? ca-s curioasa!

o partida de amor fierbinte – in noptile astea ploioase, cred si eu ca vrei asa ceva 🙂

eu l-am sunat de ce nu raspunde – era cu cealalta!

spune-mi daca – daca

animale futute de oameni – parca asa mai venim de acasa, adica la mine pe blog 😀

ce ne zic astrele azi – ca ploua

13 Responses to “Google Atotstiutorul”


  1. 1 GriG Iulie 14, 2009 la 12:19 am

    Primul! Opa, daca aveai cumva impresia ca cititorul tau fidel cu ale sale animale a disparut, te inseli. Oricum, te-ai autopopularizat, caci ai scris de atatea ori respectiva fraza incat acum apari prima pe google 😀

    Check http://www.google.com/search?q=animale+futute+de+oameni

  2. 2 Ada Iulie 14, 2009 la 9:44 am

    Light, scumpa, light! 😆

    Mai ai pana sa ajungi la nebuniile scrise la mine. 😛

  3. 3 crocoditza Iulie 14, 2009 la 9:55 am

    Grig, sunt si pe locul 1 si pe locul 2, cea mai tare!!!
    Cine mai e ca mine? 😀

    Mama, au fost si ai mei mai obraznici, dar am discutat serios si le-am spus sa nu mai aiureze chiar in halul ala ca mai citesc si minori 😛

  4. 4 Dicsie&Vicsie Iulie 14, 2009 la 6:32 pm

    ecsact! (grai minora de mine)

  5. 6 Dicsie&Vicsie Iulie 14, 2009 la 8:15 pm

    the one and only, croco:D

  6. 7 crocoditza Iulie 14, 2009 la 8:23 pm

    the one, the only & the minora 😀

  7. 8 BlueAngel Iulie 14, 2009 la 8:30 pm

    Crocooooo.. da’ pe mine ma mai cauta? 😛

  8. 11 crocoditza Iulie 19, 2009 la 9:48 am

    Gabr13l, bine ai venit … razi mai usor… ca lumea doarme la ora asta… sa nu trezim pe careva 😀

  9. 12 Gabr13l Iulie 19, 2009 la 7:02 pm

    Gata .. sunt cuminte ..:D

  10. 13 crocoditza Iulie 19, 2009 la 7:04 pm

    Acum e duminica seara…. nu mai trebuie sa fii cuminte 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE