Roman – partea a 16-a

Un sarut ce parea ca dureaza o vesnicie, un sarut ce le-a trezit la viata fiecare particica a corpului. Un sarut intens.

Acum ii lega un sarut. Primul sarut. Melodia se terminase. Ei inca dansau, inca erau imbratisati. Sarutul isi facea efectul. Buzele lor isi amestecasera gustul. Erau beti… de fericire…

Se dezmeticesc si se aseaza la masa. Se privesc ochi in ochi. Eve vrea sa spuna ceva, n-apuca sa scoata un sunet ca Sebi o opreste.

S: Te rog. Nu zice nimic.

Eve zambeste.

E: Vroiam sa-ti multumesc … pentru ca ma faci sa ma simt speciala.

S: N-ai de ce. Daca ar trebui sa multumeasca unul dintre noi, acela as fi eu. Iti multumesc pentru ca ma faci sa uit de tot cand ma uit in ochii tai, iti multumesc ca imi dispar toate grijile cand imi zambesti, iti multumesc ca sunt un om indragostit. Si iti mai multumesc pentru ca datorita tie am simtit ce n-am simtit cu nimeni altcineva si nici nu vreau sa mai simt cu altcineva. Intre noi e ceva special si stii asta, da?

E: Stiu. Simt.

Deja era tarziu. Se pregatesc de plecare. Cheama un taxi.

S: Mai sunt 2 zile si plecam.

E: Acum o sa te rog eu sa nu mai zici nimic. Deja mi-e frica de gandul asta.

S: De ce?

E: Pentru ca o sa ma intorc acasa, am un prieten caruia ii e dor de mine si uite eu ce fac.

S: Eve, te face fericita?

Eve nu raspunde.

S: Il iubesti?

E: Il iubesc ca doar suntem de ceva vreme impreuna. Si el ma iubeste.

S: Si ce vrei sa facem? Sa fie o mica poveste din Paris si atat?

E: De ce trebuia sa fie asa? Viata mea e prea complicata.

S: Nu e complicata deloc. Ti-o complici singura. Te intorci acasa, ii spui prietenului ca nu mai puteti continua si traim fericiti pana la adanci batraneti.

E: Mda… cum sa ii fac asa ceva?

S: Eve, uita-te in ochii mei! Ma iubesti?

E: Da.

S: Da-mi mana.

Eve ii intinde mana. Sebi ii ia mana si i-o pune la inima lui.

S: Simti? Bate tare tare cand sunt cu tine. Cred ca si tu simti la fel. De ce ne refuzi sansa la fericire?

E: Nu o refuz, doar ca nu stiu cum sa fac.

S: Ti-am zis cum. Dar lasa, ca o sa fie. Stiu. Simt. Trebuie. Vreau sa imbatranesc langa tine. Nu am nevoie de ani pentru confirmare, inima mea stie mai bine.

E: Sebi, cum reusesti mereu sa faci totul sa fie simplu. Sa ma simt cea mai speciala.

S: Adineauri n-am glumit.

E: Cu ce?

S: Vreau sa imbatranesc alaturi de tine. Draga mea, imi faci onoarea sa devii sotia mea? N-am inel pregatit, e cam aiurea in taxi, dar mi-e ca te pierd si nu vreau.

Isi scoate lantisorul de la gat si i-l pune Evelinei la gat. Eve inca e socata.

S: Nu zici nimic?

E: Pai m-ai lasat fara cuvinte.

S: Vrei sa fii sotia mea?

21 Responses to “Roman – partea a 16-a”


  1. 2 Mihi Iulie 12, 2009 la 4:55 pm

    UAT???? nu pot sa cred, pfoai..

  2. 3 crocoditza Iulie 12, 2009 la 5:13 pm

    Horea, iar primul 🙂

    Mihi, mai exact ce nu poti sa crezi? 😛

  3. 4 Mihi Iulie 12, 2009 la 5:16 pm

    mersul treburilor pe aici, deja cereri :-S

  4. 5 Dicsie&Vicsie Iulie 12, 2009 la 5:33 pm

    DADADADADADADADDA! normal ca vrea!

  5. 6 Dicsie&Vicsie Iulie 12, 2009 la 5:35 pm

    pies: prevad o ecranizare ;)!

  6. 7 crocoditza Iulie 12, 2009 la 5:43 pm

    Mihi, surprize, surprize!! 🙂

    Dicsie@Vicsie: vedem ce-o zice, cred ca se mai gandeste 😀

  7. 8 horea Iulie 12, 2009 la 5:44 pm

    da barbatelul asta chiar se misca repede…o si iubeste deja
    o si cere
    :emoticon care se scarpina in barba:

  8. 9 crocoditza Iulie 12, 2009 la 5:47 pm

    horea, au mai fost cazuri, a cerut-o de nevasta la prima intalnire, dupa 2 ore petrecute impreuna… cica simti lucrurile astea, n-am de unde sa stiu 🙂

  9. 10 dorin Iulie 12, 2009 la 7:51 pm

    Uite, vezi? N-ai de unde sa stii, dar ai descris totul atat de real. Desi e cam frumos ca sa fie si adevarat. Cine stie ce surprize ii mai ofera si Sebi. Poate are sotie acasa, sau macar un copil.

  10. 11 crocoditza Iulie 12, 2009 la 7:52 pm

    dorin, buna seara… daca are copil acasa, cred ca il bat cu mainile mele 🙂

  11. 12 Lilly Iulie 12, 2009 la 8:06 pm

    suntem in secolul vitezei si se pare ca si in dragoste e la fel „vazut, placut, luat” Bafta Eve! stiu ca nu o sa cedeze asa usor;)

  12. 13 crocoditza Iulie 12, 2009 la 8:24 pm

    Lilly, Eve se gandeste inca 🙂 Noaptea e un bun sfetnic

  13. 14 horea Iulie 12, 2009 la 8:42 pm

    da crococ, am mai auzit si eu d-astea….dar sincer…in ziua de azi…da-mi voie sa fiu reticent si sa am mari dubii..nu mai cred in fericiri de-astea..sau daca e ceva prea frumos ca sa fie adevarat, atunci 99% ca nu e adevarat

  14. 15 crocoditza Iulie 12, 2009 la 8:48 pm

    horea, Sebi s-a speriat putin, ii era sa nu o piarda

  15. 16 horea Iulie 12, 2009 la 8:51 pm

    eu inteleg, de fapt cred ca cunosc sentimentul…dar de acolo si pana sa o ceri in casatorie….cale lunga….
    as vrea sa cred in chestii asa idealiste

  16. 17 crocoditza Iulie 12, 2009 la 9:03 pm

    dragostea nu are explicatii logice 😀

  17. 18 Ada Iulie 13, 2009 la 9:46 am

    Ce romantic! 😀

    Desi da… si baietii au dreptate… cam repede cu cererea asta in casatorie… s-o ia mai usor Sebi asta, ca o face cu capu’ pe Eve de nu mai stie de ea! 😀

  18. 19 crocoditza Iulie 13, 2009 la 9:55 am

    Mama…. uof… e omu’ indragostit, nu s-a gandit sa o zapaceasca, a zis ce a simtit in momentul ala… si-a dat seama ca e femeia de care are nevoie langa el tot restul vietii

  19. 20 crocoditza Iulie 13, 2009 la 9:55 am

    Vine azi partea 17…. vedem ce si cum 🙂

  20. 21 Rae Iulie 13, 2009 la 1:14 pm

    ce chestie…
    cu toate vorbele acelea siropoase, sebi se pare ca o manipuleaza putin – parerea mea 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE