Zi de joi

Ieri trebuia sa merg prin capitala. Planuri amanate. Pentru azi. Si azi trebuia sa merg la masaj. Trebuie sa-mi aman sedinta. E inca un pic innorat. Sunt inca un pic (prea) adormita. Dar e 09.06. Ora. Si mi-e lene sa ma ridic din pat. Dar trebuie sa plec spre capitala.

In ultima vreme am avut parte numai de amanari. De ceva sigur n-am avut timp intr-o anumita zi, am amanat pentru alta zi si pentru lucrul amanat am tinut sa-mi fac timp, dar iar a ramas ceva ce a trebuit amanat.

Viata mea…. amanari, amanari si iar amanari. Din diverse motive.

Si azi e joi. V-am zis, da? Am o lene de ma doare, dar va pup…. am plecat sa-mi rezolv treburile.

Sa aveti o joi excelenta!

P.S. Imi revin mai dupa-amiaza cand o sa mananc o inghetata buna, linistita si insotita de mama! 🙂

Aaaaaaaaaaaa, si o sa se mai benocleze vreunul la mine si o sa ma intrebe daca-s eu si sunt din Grecia. Vedeta vedetelor. Si inca n-am publicat romanul 😀

 UPDATE: 22:01

Ziua de joi a trecut cu succes. Bineinteles tot cu o amanare. Aia cu inghetata, ca am terminat mai devreme decat Ada si cum ea inca mai muncea, am amanat-o.

Dupa ce am condus azi vreo 6 ore printr-o caldura insuportabila (ca nu dau drumul la aer… deh… sunt sensibiloasa), am luat pranzul la 12. Ceea ce rar mi se intampla, eu luand micul dejun la ora 17:00 de multe ori. Am luat pranzul cu Elena (ingeritzaa), colega mea de banca din liceu. Am stat la o barfa mica sub castani la restaurantul „La castani”. Servire buna, mancare buna, preturi super mici. Adica am mancat amandoua ciorbitza, de fapt Elena si-a luat supa, si felul 2 si sucuri, 49 lei. Dupa care mi-am setat GPS-ul spre Ada… care m-a asteptat cu racoare si cico-rico de porto rece si bun. Saru’mana, mama, ca ai avut grija de mine. Nu ma mai induram sa plec. A trebuit sa imi misc fundul spre casa… tot prin caldura.

4 Responses to “Zi de joi”


  1. 1 Lilly Iulie 9, 2009 la 8:46 pm

    prima!!!
    cum a fost calatoria prin bucuresti? ai fost vedeta zilei?

  2. 2 crocoditza Iulie 9, 2009 la 8:55 pm

    Lilly…. buna noaptea 🙂
    Ai spart gheata… mi-era ca toata lumea e la plaja, prin stranduri, pe la marea cea mare, in concedii…
    Pun un update acusica.

  3. 3 Ada Iulie 10, 2009 la 10:06 am

    Da, frumoasa ziua de ieri, frumoasa rochita, sarumana!
    Si frumoasa si seara, am fost la Bla Bla si am cantaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!
    Am primit compliment chiar si de la Ernest (da, ala cu tradatii in amor) cum ca eu vin acolo sa cant numai sa le dau lor peste nas si sa-i fac de ras! 😛

  4. 4 crocoditza Iulie 10, 2009 la 11:14 am

    Oai… vedete, chestii, figuri, dar tot mami meu e cea mai talentata
    Ce cantasi? 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE