Roman – partea a 14-a

Odata ce se apropie, Celia observa ca Eve si Sebi se tineau de mana. Isi da seama ca picase intr-un moment mai delicat.  Admira turnul toti 3. In liniste deplina. Desi era liniste… Eve si Sebi se intelegeau din priviri… Priviri pline de dorinta. Dorinta se simtea in aer… Dorinta de a se strange in brate, dorinta de a-si uni mainile, dorinta de a-si simti inimile una langa alta. Isi dau seama ca e tarziu si se indreapta spre metrou. Sebi cobora primul, Eve si Celia mai aveau de mers inca 2 statii. Sebi isi ia ramas bun si coboara.

 Eve si Sebi se privesc prin geam. Eve in metrou, Sebi pe peron. Metroul se pune in miscare. Ochii lor inca raman tintuiti. Privirea lor plina de iubire e atat de puternica de ar fi in stare sa strapunga zidul daca in spatele zidului e unul dintre ei.

 Fetele ajung in statia unde trebuie sa coboare. Se indreapta spre casa.

C: Eve, tu esti cu Sebi?

E: Nu… cred

C: Cum vine asta?

E: Pai nu suntem impreuna. Suntem doar … indragostiti. Cred. Nu stiu. N-am mai simtit niciodata asa ceva. Mi se taie rasuflarea cand il vad, nu mai pot sa zic nimic si nici nu e nevoie. Daca se uita in ochii mei, stiu tot ce simte. Simt cum fiori imi strabat tot corpul. Nu stiu ce, dar sper sa fie de bine. Dar nu o sa fie bine. Ca nu se poate. Eu il am pe Alex, ma asteapta. Nu-i corect din partea mea… nu pot sa fac asta, Celia!!! Nu poooooooooooot!

Izbucneste in lacrimi.

C: Eve, de ce nu iti asculti inima? Nu mai gandi atat. Traieste momentul!

E: Nu pot, nu pot… Imi doresc sa-l sarut, vreau sa ma tina in brate si sa nu imi mai dea drumul, sa fie langa mine… si cu toate astea nu pot… ma gandesc la Alex, el sta acasa…are incredere in mine…

C: Termina cu prostiile! El s-a gandit cand ti-a facut atatea faze aiurea?

E: Stiu ca ai dreptate, dar am uitat … acum e totul bine. Si tocmai cand merge bine si Alex s-a schimbat … Ce situatie… de ce trebuia sa fie asa?

C: Dar e simplu. De ce despici firul in 7? Alege ce e mai bine pentru tine, lasa-l pe Alex.

E: Numai de-as putea…

C: Uite… gandeste-te altfel. Daca Alex era in situatia ta, crezi ca ar fi ezitat vreo secunda? Eu nu cred! Si n-ai fi aflat. El de ce trebuie sa stie? O sa fie mica voastra poveste.

E: Ce usor e cand zici…

C: Hai ca o sa fie bine. Linisteste-te.

Ajung acasa. Era tarziu. Eve isi face un dush si se baga in pat. Nu are stare. O mananca degetelele. Ia telefonul de pe noptiera si se apuca de butonat. „Noapte buna„… send… La 2 minute suna telefonul, Eve sare din pat, raspunde:

E: Sper ca nu te-am trezit…

A: Tu pe mine? Nu te-am sunat eu?!?!

Era Alex…. oooof… credea ca e Alex-Sebi. Acum trebuia sa rezolve incurcatura.

E: Alex, scuze… nu m-am uitat cine era, dar tocmai ii dadusem mesaj Gloriei inainte sa suni tu si am crezut ca ma suna.

A: Nu-i problema. Ce faci?

E: N-am somn.

A: Nici eu, d-aia te-am si sunat. Simteam nevoia sa vorbesc cu tine.

E: Esti bine? Totul e bine acasa?

A: Da. Mai mult sau mai putin.

E: Adica?

A: Adica vreau sa vii acasa! Mai repede! Ca mi-e dor de tine. Si nu credeam ca o sa imi fie asa de greu.

E: Mai ai si tu rabdare.

A: Am…

E: Hai … mai dormim si noi?

A: Dormim. Noapte buna!

E: Noapte buna!

 Ce sa faca… cum sa faca… o macina minciunile astea, nu e genul sa faca asa ceva si e sigura ca se va da de gol. Cum sa mai dormi cu atatea griji si intrebari? Stia ca Sebi deja e punctul ei slab, cand e cu el, nu mai conteaza nimic altceva si pe urma isi aducea aminte de Alex. Incepeau mustrarile de constiinta. Simtea ca innebuneste.

Linistea e imprastiata de sunetul unui mesaj primit. „Draga mea, faceam un dush.  Mi-ai luat-o inainte cu urarea. Deja mi-e dor de tine. As vrea sa fii aici langa mine sa te tin in brate. Stiu ca nu se poate. Asa ca… macar sa te vad, imi e suficient. Noapte buna, draga mea.” De data asta era Sebi. Acum chiar ca nu mai adoarme…

9 Responses to “Roman – partea a 14-a”


  1. 1 Ada Iulie 8, 2009 la 11:49 am

    Primaaaaaaaaaaaa!!!

    Da, Doamne sa ajunga acasa, sa vada ca ALex nu s-a schimbat si sa se desparta!!! Iar Sebi s-o consoleze, intai prin telefon, apoi sa vina un pic in vacanta in tara, sa aplice amandoi pt o noua perioada de bursa si sa plece din nou… si… they lived happily ever after!

    Gata, am terminat romanul!!! 😆

  2. 2 jasmin Iulie 8, 2009 la 12:41 pm

    Scuza-ma ca-ti spun dar Eva asta a ta e tare fraiera. Are la picioarele ei un barbat minunat de care, culmea, simte ca se si indragosteste, dar se incapataneaza sa continuie o relatie din care a avut numai de suferit.

    Cin’ sa le mai inteleaga pe femei? 😉 😉 😉

    Eve, lasa-l fata pe Alex in plata Domnului si traieste-ti viata.

  3. 3 crocoditza Iulie 8, 2009 la 1:47 pm

    Mama, terminasi tu repede romanul… nu trebuie sa ajung la partea 100? 😛
    Oricum nu cred ca are Eve norocul asta…

    Jasmin, se mai intampla … atunci cand te gandesti la altii si nu la tine
    Ii transmit oricum 🙂

  4. 4 Marmotica Iulie 8, 2009 la 8:50 pm

    Suriiiiiii!
    Buna seara! Am citit pe nerasuflate toate partile pe care le-am ratat cat am fost plecata , acum sunt la zi..
    Mai mai, ce intorsatura..Paris, iubire..aaaaaaaaahhh 😀
    Si am vazut ca am leapsa o sa ma pun pe scris 😀

  5. 5 Lavi Iulie 8, 2009 la 11:36 pm

    ooo iar cretinoidu ala de alex 8-|
    abia astept sa ii vina mintea la cap lu Eve sa isi dea seama langa ce prostalau si-a pierdut atata vreme (si parintii lui is nesi)

    ps: te rog frumos pe prima pagina a cartii, cand faci dedicatiile, sa ne scrii si pe noi si sa ne dai si cate un autograf 😀

  6. 6 dorin Iulie 8, 2009 la 11:57 pm

    Cine-ar fi crezut, cand Eve era in avion si l-a vazut pe tipul de langa ea, ca acesta va capata o asemenea importanta pentru urmatoarele parti ale romanului? Personaj pricipal, ce mai. Iar in viata lui Eve nici nu mai zic. Poate are/avem surpriza sa mai aflam ca era de loc si din Ploiestiul ei. Dar mai bine nu-ti mai dau idei, ca oricum vad ca de imaginatie nu duci lipsa. Cat a mai ramas din luna (de miere!!!) la Paris?

  7. 7 crocoditza Iulie 9, 2009 la 8:05 am

    Suriiiiii, ma bucur ca esti la curent si ca esti bine. Ti pupa suri a ta si pune mana si mai scrie ca te bate suri a ta 🙂

    Lavi, pe cuvant daca nu va scriu… am zis ca veti avea ceva special, da? 😛 pentru ca datorita voua continui sa scriu, ca asa am mai inceput de 2 ori si am renuntat

    Dorin, nici eu n-am crezut ca tipul de langa ea va capata o asemenea importanta, altul era planul si m-am sucit pe drum 😀
    Pai de-abia a trecut a 4-a zi… dar restul or sa treaca mai repede. Astea de inceput erau mai importante.

  8. 8 Mihi Iulie 10, 2009 la 12:24 pm

    hehe, incepe sa se lege ceva aici, pim paramm

  9. 9 crocoditza Iulie 10, 2009 la 2:01 pm

    Se leaga, se dezleaga… telenovea 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE