Leapsa la ghici

Cand am vazut leapsa asta… mi-am adus aminte de vremurile cand eram mica… faceam pasente si aveam intrebari de genul „ce sa fac… sa ies cu el?”, „ma iubeste?”, „voi ramane cu el?” si imi raspundea cate o carte 🙂 acum imi raspunde cate o melodie.

Incep cu Scorpions – Still loving you… ca pe asta mi-au picat ochisorii… si de aici dau B sa vedem ce imi rezerva winamp-ul 🙂

1.Who I am?
2Pac- Me against the world

Da’ nu e asa …. Nenea winamp concentreaza-te!!!! Sa facem o figura frumoasa, pe urma cine stie ce crede lumea.

2.What was this day like?

Taraful din Clejani – Dumbala…

Doamneeeeeeeee, sper sa nu fie si manele prin playlist-ul asta ca ma ia inima 🙂

3.What should I do with my life?
Shakin Stevens – Give me your heart tonight

Care danseaza cu mine?

4.What are my parents like?
Loredana – Ce va fiiiiiiiiiiiiiii cu iubirea meaaaaa

Nu s-a cam potrivit.

5.What is love?

Bryan Adams & Pavarotti – Please forgive me…

Macar e o melodie de dragoste… si pot sa o dau si la intors ca iubirea inseamna sa stii sa ierti si sa faci compromisuri 🙂

6.What I do in school?

Eve feat. Gwen Stefani – |Let me blow your mind

Cand o sa ma mai apuc de scoli inalte, promit sa fac asta 😀

7.What’s my motto?
Deja mi-e frica aici…. am emotii…

Parazitii – De ziua ta

Pfuai… de ce ti-e frica nu scapi!

8.What is the first thing I think first time when I wake up?

No Doubt – Don’t speak

Aici da… nu sunt prea vorbareata cand ma trezesc.

9.What is the first thing I think when I see my teachers?
Alex Gaudino feat Shena – Watch out

10.What is my life like?

Jessica Jay – Casablanca

Foarte tare!

Suriiiiiiiiii, Mamaaaaaaaaaaaaa, v-ati pricopsit cu o leapsa 😀 Lepsuiti si voi mai departe, da?

Care mai doreste leapsa, se poate servi!

8 Responses to “Leapsa la ghici”


  1. 1 Lilly Iulie 6, 2009 la 8:19 pm

    faina leapsa
    o sa incerc sa o rezolv si eu ca-s curioasa

  2. 2 crocoditza Iulie 6, 2009 la 8:34 pm

    Lilly, bine ai venit… oficial 🙂
    Si serveste-te cu o portie de leapsa 😛

  3. 3 Mada Iulie 6, 2009 la 8:45 pm

    multumesc ca ai preluat leapsa >:D<

  4. 4 crocoditza Iulie 6, 2009 la 8:52 pm

    Mada, puteam sa te refuz? 😀

  5. 5 Lilly Iulie 6, 2009 la 8:56 pm

    bine te-am gasit! am preluat-o si chiar mi-a placut:)

  6. 6 crocoditza Iulie 6, 2009 la 9:16 pm

    Lilly, am vazut… prima oara a fost mai greu, pe urma sa vezi ca prinzi gustul lepselor 🙂

  7. 7 Ada Iulie 7, 2009 la 11:16 am

    Bueiii… io-s blonda!!! Activezi shuffle si dai next sau cum? 😀

    O sa fac si eu nebunia asta! Si o sa-mi pun toata muzica, asa, sa nu trisez! 😛

  8. 8 crocoditza Iulie 7, 2009 la 9:04 pm

    Mama, hai ca te-am lamurit mai devreme 😛
    Astept sa faci nebunia 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE