Blogspot – inimioara patrunsa de sageata – WordPress

A fost odata ca niciodata un mosh si-o baba. Desi imi suna aiurea… adica ei doi a fost…dar fie…pastram formalitatea…  sa continuam mica poveste. Pe mosh il chema WordPress si pe baba Blogspot. Si se iubeau, convietuiau in mica lor casuta…. blogosfera. Aveau multi copii: blogerii si blogeritele. Copii vorbareti. Ii disperau cand incepeau toti sa scrie sau sa vorbeasca. In fine… cum mancau ei din aceeasi bucata de paine cu sare, babei Blogspot i s-a pus pata pe mosh. Ca auzise ea la divan ca tzatza Floarea zicea de el ca ar fi umblat prin vecine. Si s-a suparat baba Blogspot, l-a dat afara din casa. Asa… fara nicio explicatie. Mosh WordPress n-a zis nimic, s-a apucat si a ridicat un nou bordei si s-a pus pe adoptat copii, pe langa cei cu care plecase de acasa de la baba. Ca na, unii il iubeau mai mult pe WordPress.

Dar cum si ceilalti erau copiii lui, mosh WordPress vroia sa vorbeasca si el din cand in cand cu copiii. Sa le mai lase cate un comentariu. Nu era posibil!!!! Baba Blogspot facuse un sistem alambicat de lasat comentarii si cum vedea ca vine cineva din partea WordPress, paaaaaaaaaaaaaaas. O sa lase un comentariu cand zburau porcii ei din curte, si ea n-avea bani de Redbull ca sa le dea si sa prinda aripi.

Asa patesc eu si ma enervez. DE CE NU POT SA LAS UN COMENTARIU PE BLOGSPOT? Ba daca incerc sa las, ma intreaba daca nu carecumva vreau sa imi iau jucariile si sa ma mut la baba Blogspot. NU VREAU. Eu vreau la moshul meu, mereu mi-au placut baieteii, ce sa fac.

Oricum… vreau sa fac niste comentarii in acest articol:

Draga Lilly, faza cu servetelul in masina de spalat am patit-o saptamana trecuta 🙂 si da… te vizitez si eu… dar nu pot sa comentez

Laurys, sa fie intr-un ceas bun. Fie ca blogul sa-ti aduca multe clipe de fericire! Inspiratie cu carul 🙂

 

 

8 Responses to “Blogspot – inimioara patrunsa de sageata – WordPress”


  1. 1 LiaLia Iulie 6, 2009 la 11:46 am

    🙂 Eu de obicei înjur aceste distorsiuni blogspot-wordpress, dar povestioara ta e mult mai paşnică :))) Îţi mulţumesc mult pentru susţinerea campaniei mele oamenidarnici 🙂

  2. 2 Ada Iulie 6, 2009 la 1:31 pm

    trebuie sa insisti, la a doua-a treia incercare merge! (asta daca nu-ti afiseaza direct eroare si-ti inchide blogul) 😛
    primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  3. 3 Rae Iulie 6, 2009 la 1:42 pm

    mie nu mi s-a intamplat niciodata, dar cred ca baba Blogspot este in stare de asa ceva
    are pica pe WordPress ca este muuuuult mai tare

  4. 4 LiaLia Iulie 6, 2009 la 2:02 pm

    :))) Eu am mai scris acum vreo 2 ore un comment si nu a aparut. Ia sa vedem daca asta apare 😀

  5. 5 crocoditza Iulie 6, 2009 la 2:50 pm

    Lia, bine ai venit, scuze de intarziere!!!
    Mi-a zis mai demult Ada si nu stiu de ce am uitat… in weekend avand mai mult timp liber, am „rezolvat problema” 🙂

  6. 6 crocoditza Iulie 6, 2009 la 2:52 pm

    Mama, oficial primaaaaaa e Lia 😛

    Rae, da, clar!

  7. 7 Lilly Iulie 6, 2009 la 4:49 pm

    Multumesc pentru comentariu si ca ma vizitezi:)
    nu stiu de ce „baba blogspot” are pitici pe creier, dar o sa incerc sa intreb ceva experti, poate reusesc sa rezolv problema,
    macar de dragul vremurilor frumoase petrecute intre acesti doi mosi:)
    imi place cum scri, si romanul e foarte interesant si relaxant

  8. 8 Mada Iulie 6, 2009 la 8:44 pm

    asa mi se intampla si mie, dar mai dau inca odata ‘ trimite comentariul ‘ si gata. 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE