Roman – partea a 6-a

Ajunsa acasa, cu ochii umflati de la atata plans, dupa un avort, Eve intra in vizorul mamei, care vrea sa stie ce a patit.

-Eve, ti-e rau? Ce ai?

– Mi-e putin cam rau, ma doare burtica.

– Ochii de ce ii ai asa rosii? De ce ai plans? Iar te-ai certat cu Alex? Cand o sa intelegi ca baiatul asta nu merita lacrimile tale?

– Hai mama, te rog… nu am chef acum de discursuri, lasa-ma putin ca o sa imi revin.

– Te las, dar nu imi place sa te vad suferind din cauza baiatului asta.

– Ar fi mai bine sa nu te bagi, stii doar. Ce e intre mine si el, e intre mine si el si atat.

Eve isi revine, tristul eveniment a fost dat uitarii odata cu trecerea timpului. Alex si-a facut curaj si chiar a venit in vizita la ea acasa, sa il cunoasca si pe parintii Evelinei. Toate bune si frumoase, doar ca tatal Evelinei ii reproseaza ca nu a fost barbat, a fost cu ea la munte si nici macar nu a venit sa-i spuna sa stea linistit, ca vor merge in cutare loc si ca va avea grija de ea. Ca asa ar fi facut un domn. Dar completeaza tot el …. „tu inca esti un baiat”.

Saptamana urmatoare, Eve e invitata la masa de catre parintii lui Alex. Asteapta cu nerabdare si putin cu inima stransa. Daca nu le va fi pe plac? Seara decurge bine, Eve incearca sa se faca utila, sa stranga farfuriile, sa impresioneze. Zambeste sincer, insa se gandeste sa nu zambeasca prea mult, sa nu para falsa. Vestimentatia e aleasa cu grija, sa nu fie prea indrazneata, ceva serios si totusi tineresc. Glumeste, incearca sa se faca placuta si crede ca a reusit.

Intr-o zi, Alex o suna…

A: Eve, ce faci azi?

E: Pai termin pe la 14:00, pe urma n-am niciun plan.

A: Mergi la mine? Sunt singur acasa… ai mei sunt la tara si nu cred ca vin pana diseara.

E: Bine, atunci sa treci sa ma iei cand termin orele.

Ora 14:00. Alex in poarta liceului, o vede pe Eve, ii deschide usa, pleaca impreuna.

Ajunsi la Alex acasa, se hotarasc sa se uite la un film, actiune cu putina indragosteala intre eroul principal si o prea frumoasa. Si cum stateau ei in pat, la Alex in camera si se uitam la film, imbratisati, Eve il strange in brate tare, il saruta si ii spune ca ii e drag de el rau. Alex o saruta inapoi…. continua giugiuleala si deja in 5 minute erau pe jumatate dezbracati. In focurile dragostei, n-au auzit usa de la intrare. La un moment dat aud voci. Se intorsesera parintii lui Alex acasa, mai devreme! Sar amandoi din pat ca arsi, Alex fuge la usa de la camera si o incuie, Eve incearca sa-si puna sutienul si sa-si traga bluza repede pe ea, dar parca i se incurca mainile. Nu se poate asa ceva. Nu-i venea sa creada. Se aud batai in usa:

– Copii, ce faceti?

Eve se impacienteaza. Nu reuseste sa-si prinda sutienul. Clanta este apasata. Usa incuiata. Mama incepe criza.

 – De ce v-ati incuiat? Alex descuie imediat usa!

Si impinge in usa in continuu de parca vroia sa o sparga.

Evelinei ii venea sa planga. Vede un halat, il ia repede pe ea, arunca sutienul si bluza sub perna. Alex, reusise sa-si ia un tricou pe el. Descuie usa, intre timp in fata usii se proptise si tatal. Eve in halat. Era mai mult decat evident ce faceau. Situatie penibila care degenereaza.

Mama: Ce-i aici domne? Bordel? Casa de placeri? Nu puteti sa va abtineti? Nu va e rusine? La mine in casa? Alex!!!! Ce inseamna asta?

Alex tace. Nu zice nimic, in timp ce parintii nu se mai opreau din a improsca cu noroi in Evelina.

Tatal: Tu ce faci draga aici? Parintii tai stiu unde esti si ce faci? Lasa ca o sa ma duc sa le spun ce au la usa.

Eve simtea ca rabufneste, de ce o trateaza de parca era ultima curva? Ce facuse pana la urma asa de rau, de ce erau asa disperati sa intre peste ei, daca era incuiata usa, de ce n-au asteptat… atatea intrebari.

Eve: Sa nu indrazniti sa-i amestecati pe ai mei, puteti sa ziceti ce vreti, dar nici macar sa nu ii pomeniti pe ai mei.

Tatal: Alta poama… asta esti! Crezi ca daca te-ai culcat cu el acum o sa capeti ceva? Vrei sa-i faci vreun copil sa pui mana pe el?

Mama: Alex, tu asa faci? La noi in casa? Sa nu va mai vad, hai plecati.

Eve inchide usa, o incuie, se imbraca si pleaca. Alex vine dupa ea, dar tacut.  Se suie in masina amandoi, directia acasa la Evelina. Eve il ia la rost:

E: – De ce nu ai zis nimic?

A: – Ce sa zic? Aveau dreptate.

E:  Cum aveau dreptate?

A: Pai nu ne-au prins?

E: Tu n-ai auzit ce le-a iesit pe gura? De ce nu mi-ai luat apararea? Eu mereu ti-am luat apararea in fata alor mei. Nu ne prindeau si nu se intampla asa, daca aveau bun simt. De cate ori a fost usa inchisa la mine in camera si ai vazut ca ai mei au impins in usa de ziceai ca o sparg? Au intrat vreodata peste noi? De ce n-ai zis nimic cand a zis ca daca la voi e bordel? Ce eu sunt curva? Sunt curva ta si eu nu stiu?

A: Eve, exagerezi.

E: Ba nu exagerez. Eu nu sunt curva si nu o sa permit nimanui sa ma jigneasca asa gratuit. Si care e faza cu pusul mainii pe tine? Ce cred, ca vreau ceva de tine? Avere? Bani? Sau ce? Nu am nevoie, mi-ajunge cat am, asa sa le spui!

A: Eve, erau nervosi, nu pune la suflet niste vorbe spuse la nervi.

E: Asta nu justifica totusi comportamentul lor. Asa se comporta niste oameni maturi? Eu una n-as fi procedat asa. Nu mai vreau sa-i vad.

Pleaca, tranteste usa de la masina. Odata ajunsa in patul ei o cuprind un milion de ganduri. Alex chiar o dezamagise. Nu se astepta la asa ceva.

 

 

26 Responses to “Roman – partea a 6-a”


  1. 1 dorin Iunie 22, 2009 la 11:04 am

    Pfuu, aici chiar ai fost imprevizibila. La asa continure nu ma gandeam. Incep sa se anime lucrurile.
    O saptamana buna tuturor!

  2. 2 dorin Iunie 22, 2009 la 11:05 am

    Fusei si primuuu’?

  3. 3 crocoditza Iunie 22, 2009 la 11:07 am

    dorin, da, esti primul 😀
    ma bucur ca te-am surprins, imi dau silinta sa fiu cat mai creativa

  4. 4 GriG Iunie 22, 2009 la 1:40 pm

    Simpatica partea asta, mi-a placut 😆

  5. 5 Marmotica Iunie 22, 2009 la 1:52 pm

    Asta da, nici eu nu ma asteptam 😀
    Deja adun si ma apuc de promovare , ti-am zis eu PR-ita ma fac 😆

  6. 6 Mada Iunie 22, 2009 la 2:04 pm

    wow, surprinzător. nu mă aşteptam la aşa ceva! 😀

  7. 7 Rae Iunie 22, 2009 la 5:01 pm

    sper sa nu se mai termine (povestea)
    e…frumos:)

  8. 8 Dicsie&Vicsie Iunie 22, 2009 la 5:02 pm

    nu povestea e frumos…ce se intampla in ea:)))
    Rae

  9. 9 crocoditza Iunie 22, 2009 la 6:09 pm

    Ma bucur ca v-a placut! Zambesc toata, sunt multumita ca a fost apreciata partea asta! 🙂

  10. 10 xayide Iunie 22, 2009 la 6:43 pm

    chiar a fost super tare partea asta!
    dar nu mi’a placut ca ne’ai taiat’o cand era actiunea mai in toi!

  11. 11 crocoditza Iunie 22, 2009 la 6:50 pm

    Xayide, n-am vrut sa o lalai aiurea… cred ca esenta a fost suficient schitata.

  12. 12 xayide Iunie 22, 2009 la 7:25 pm

    nu m’am referit la asta…
    doar ca voiam sa stiu ce se petrece mai departe…m’ai entuziasmat si apoi te’ai oprit:)
    stiu, maine seara parte urmatoare!:P

  13. 14 Marmotica Iunie 22, 2009 la 8:18 pm

    Pai xayide daca iti da tot se pierde frumusetea 😛
    Un pic de suspans e necesar 😛

  14. 15 crocoditza Iunie 22, 2009 la 8:29 pm

    fiecare parte e un mic capitol cu suspans

  15. 16 Mihi Iunie 22, 2009 la 8:58 pm

    cate un copil in fiecare parte :))

  16. 18 Mihi Iunie 22, 2009 la 9:00 pm

    in aceasta fictiune da

  17. 19 crocoditza Iunie 22, 2009 la 9:03 pm

    sa-ti gasesc un rol atunci 🙂

  18. 21 crocoditza Iunie 22, 2009 la 9:16 pm

    nu ma las, nu te las, nu ma las… mi-a soptit o pasarea ca ai vrea sa fii bluzita Evelinei 😀

  19. 22 Mihi Iunie 22, 2009 la 9:28 pm

    cred ca avea gripa porcina pasarea si nu ti-a soptit bine

  20. 23 crocoditza Iunie 22, 2009 la 9:32 pm

    o fi batut vantul si s-a „deformat” informatia… bluza… sa fi fost muza? 🙂 buza? zuza?

  21. 24 Mihi Iunie 22, 2009 la 9:36 pm

    poate buze da, buze blonde

  22. 25 crocoditza Iunie 22, 2009 la 9:37 pm

    n-avem… Eve e satena 🙂 poate ii fac repede o sora blonda 😛

  23. 26 Mihi Iunie 22, 2009 la 9:41 pm

    sau poate sor’sa :))


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE