Mi-e soooooooomn

In primul rand vreau sa le multumesc bucurestenilor ca la ora 3:30 dormeau si am reusit sa traversez Bucuresti-ul in  7 minute. Doamneeeeeee, zici ca eram pe Marte, pe sosea doar eu cu vreo 5 martieni, din 2 in 2 km. Oricum va multumesc, ca am reusit sa ajung mai repede acasa sa dorm, sau macar speram ca pe la 4 si un pic sunt acasa si sunt la primul vis. Da’ de unde? Ca pana am terminat dezbracarea, echiparea de vis, demachierea, spalarea pe castorasi, m-a prins ora 5 cu ochii in tavan. Nici nu aveam 5 minute de somn ca suna telefonul (business stuff) si pe la 5 si ceva ma apuc de sunat si de trezit diverse persoane, de luat injuraturile de rigoare datorate orei, ca sa rezolv o problema. Si ma culc la loc. Pana pe la  7, cand ma trezesc cei pe care i-am trezit eu la 5 sa imi spuna ca au rezolvat. Bine. Multumesc. Pot sa dorm? Asta in timp ce pe fundal, al meu nebun injura cu foc telefonul si il blestema sa-i moara bateria sau macar sa nu mai sune.

Pe la 9 m-am trezit de buna voie… mi-era sete, rau… Ia si adormi la loc daca mai poti… Adorm, la 10 si ceva pleaca cel de langa mine, deschid ochii, il vad cu ce s-a imbracat, trebuie sa deschid si gura:

– Unde mergi imbracat asa?

– Am treaba.

– Schimba-ti tricoul, ala e de munca, nu de iesit in oras. Hai. Ca nu degeaba am calcat 8 ore si ti le-am aranjat pe categorii, ia din primul raft ca d-aia ti le-am pus primele.

Gata somnul. Insa am reusit sa mai dorm pana pe la 12 si un pic, dar m-am trezit capie. Ma doare capsorul, mi-e foame si mi-e lene sa ma ridic din pat si m-as culca la loc, dar trebuie sa ma pregatesc de turta, sa calc camasa si pantaloni la dunga… V-am zis ca mi-e somn? 😀

Update: cand am recitit acum articolul…. m-a bufnit rasul… eram prea adormita, fraze incoerente,virgule pe unde nu trebuie, ba chiar scrisesem doar „am traversat Bucuresti-ul in minute”, nu mai scrisesem si numarul. Somnul asta ce face din articol. Inca mai casc, sper sa nu-mi fi scapat ceva. 🙂

12 Responses to “Mi-e soooooooomn”


  1. 2 Mada Iunie 21, 2009 la 12:31 pm

    eh, pai cine a fost la botez si s-a distrat? eh?
    nu noiii!
    dupa o petrecere, a doua zi e de repaus total.

    macar, te-ai distrat?

    [ sper ca nu am retinut in dungi, ai fost la un botez, da? ]

  2. 3 crocoditza Iunie 21, 2009 la 1:08 pm

    Mada, prima si singura 🙂
    Vreau la plaja! Ca acolo sunt toti fugiti, stiu eu!
    La botez am fost, m-am distrat, am dansat, inca ma mai dor picioarele, dar cu somnul meu cum ramane?
    Toate saptamana viitoare o sa fiu praf si pulbere si azi am spectacol nocturn 🙂

  3. 4 Mada Iunie 21, 2009 la 1:36 pm

    oh, frumos!
    Păi, du-te şi tu la mare! fuguţa fuguţa!
    am auzit la radio căăă… e aglomeraţie pe litoral weekendul ăsta. :-s

    ce spectacol nocturn ? 😀

  4. 6 Rae Iunie 21, 2009 la 5:38 pm

    te inteleg..cel putin la partea in care suna telefonul cand tu (sau eu sau altcineva) dormi/visezi…si nu stii cum sa inchei cat mai repede conversatia
    nu-i asa?:)))

  5. 7 dorin Iunie 21, 2009 la 6:22 pm

    Faptul ca pe tine te-a sunat (nu spun trezit, ca erai abia la inceput) cineva la 5 dimineata (si duminica) mai e cum mai e. Dar tu sa te apuci sa-i trezesti la randul tau pe altii mi se pare de o cruzime fara margini. 🙂

  6. 8 GriG Iunie 21, 2009 la 11:51 pm

    Romanul, unde e romanul? 🙂
    Distractie placuta! (desi probabil ca distractia e in toi cand eu scriu acest comentariu 😀 )

  7. 9 crocoditza Iunie 22, 2009 la 9:03 am

    Rae, asa e, e o placere sa sune telefonul cand dormi. Sa vezi ce frumos e sa sune pe la 4-5 dimineata 😀

    dorin, soarta-i nemiloasa, n-am avut ca sa fac, aveam de ales, ori dau telefoane, ori ma trezesc eu si merg personal sa rezolv si crede-ma nu m-as fi ridicat din pat atunci decat pentru vreo 2 milioane de dolari

    Grig, urmatoarea parte a romanului e gata, v-o servesc mai tarziu nitzel. Si la ora aia, 11:51, cred ca ma descaltam si dansam desculta 🙂

  8. 10 Marmotica Iunie 22, 2009 la 10:25 am

    Somnoroase pasarele pe la geamuri se aduna.. 😆
    Buna dimineataaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! SI trezireaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

  9. 11 crocoditza Iunie 22, 2009 la 10:31 am

    M-am trezit, suri, sunt pe baricade 🙂

  10. 12 GriG Iunie 22, 2009 la 1:17 pm

    Croco, vezi ca nu apare ora bine. era 12:51 sau 01:51, nu mai tin bine minte.


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE