Roman – partea a 4-a

Se urca in masina, nu scoate un cuvant. Alex observa ca Eve se poarta cam ciudat si o intreaba ce are. Eve ii spune ca e totul ok. Inca. Si coboara, ajunsese la locul unde facea meditatie. Alex ii spune sa il sune cand termina ca sa vina sa o ia, Eve ii raspunde ca nu e nevoie, ca vine tatal ei.

Pe seara o suna. Prefera sa nu-i raspunda. Alex insista. Eve rezista. Noaptea a fost un calvar. Tot felul de scenarii, lucrurile se bateau cap in cap. Nu intelegea, credea ca a fost destul de clara atunci cand i-a spus ca vrea sa fie cu ea. Si desi zisese ca nu se va implica… inima n-a ascultat-o…. era deja indragostita. A doua zi, il suna pe Alex si ii spune ca vrea sa vorbeasca cu el. Se intalnesc si incepe discutia, in masina:

E: Alex, ce am vorbit noi prima si prima oara?

A: Ce vrei sa zici?

E: Cand mi-ai spus ca ai vrea sa fii cu mine si eu ti-am spus ca n-am nevoie de dureri de cap.

A: Nu inteleg.

E: Nici eu nu inteleg, pe cuvant daca pot sa inteleg de ce se spune despre tine ca esti un curvar, un betivan, de ce duminica mi-ai spus ca ai treaba si de fapt ai fost la a doua zi de nunta, de ce acolo te-ai imbatat si ai fost cu alta, de ce ma minti, de ce te porti frumos cu mine cand de fapt iti bati joc? Asta nu inteleg? Poti sa ma luminezi?

A: De unde pana unde ti-au venit ideile astea?

E: Te rog sa nu ma minti. Am auzit la benzinaria discutia dintre tine si prietenii tai.

Moment de tacere.

E: Te rog sa nu taci si acum sa cauti minciuna cea mai buna. Fii sincer.

A: Eve, intr-adevar, te-am mintit, dar nu ca as fi avut ceva de ascuns, ci doar pentru a nu te supara. Am baut putin mai mult, am fost mai mult baieti la a doua zi de nunta…

E: Aha… voi fara prietene, si cateva fete fara prieteni…. interesant

A: Nu a fost asa deloc. M-am ametit si am dansat cu o tipa, nu o cunosc, stiu ca am dus-o acasa, adica am plecat amandoi cu acelasi taxi si atat.

E: Cum ai vrea sa te cred acum?

A: Crezi ce vrei, eu chiar vreau sa mearga relatia dintre noi. Si da, poate ca mi-a placut mai mult viata, poate am facut destule lucruri de care nu sunt mandru, dar vreau sa ma schimb, tu m-ai facut sa vreau asta. Te rog sa te mai gandesti inainte sa iei o decizie.

E: Deja relatia a inceput cu stangul…. chiar nu stiu ce sa fac, urasc sa fiu mintita si cel mai mult ma sperie ca imi dau seama ca nu te cunosc.

Si totusi, Evelina vroia sa-l creada. Ca naiba, se indragostise de cine se ferise toata viata ei. Si o sa-l schimbe, daaaa, trebuie sa creada asta, trebuie sa se intample asta. Cam asta ii trecea prin cap in momentul ala.

E: Alex, bine, sa zicem ca te cred, ai o sansa sa imi dovedesti cum esti, sa ma faci sa cred in relatia asta.

Alex o saruta, bucurandu-se ca un copil. Seara decurge normal.

Au trecut zilele, au trecut lunile, se intelegeau perfect, nicio cearta. Dupa 3 luni, se simteau de parca ar fi fost impreuna de 30 de ani. Se hotarasc sa plece la munte. Gasca mare, galagioasa si voioasa. Alex bea un paharel, doua… se opreste la timp observand ca Evelina deja ii numara inghititurile. Incep povestirile de la betie, povestiri d-alea pline de vitejie, care e mai tare, care e mai smecher. Evelina era numai ochi si urechi si se pare ca Alex era cel mai viteaz dintre toti, el picase de cel mai multe ori beat, el avusese cel mai multe femei. Nu s-a enervat. A zis ca a fost in trecut, ii recunoscuse. Bun. Macar acum stia cu cine are de-a face. Drumetii, plimbari de mana, sarutari intense, imparteau acelasi pat, Alex parca ar vrea mai mult. Evelina ii spune sa se opreasca. Alex se resemneaza, ii respecta dorinta si ii spune ca ii este foarte greu sa doarma cu ea in brate, sa o sarute cum n-a sarutat pe nimeni si sa nu ii zboare macar gandul mai departe. Eve ii spune ca il intelege, dar sa o inteleaga si pe ea. Stabilisera regulile la inceput si ea inca nu si-a schimbat parerea. I-a si spus ca nu vrea sa fie inca un nume pe lista lui, inca una care i-a cedat, sa ii demonstreze ca nu sta cu ea doar pentru a o duce in pat.

 Grea misiune pentru Alex. In ultima zi de la munte, cand se pregateau de plecare, un „istet” il intreaba pe Alex, Evelina era la 2 m, dupa colt, se incalta: Alexe, ai reusit ma sa te culci cu ea?

Simte cum ii cade tavanul in cap. Deci toata lumea stia ca ea se culcase cu el sau cum?

Drumul de intoarcere a fost numai o cearta:

E: Deci asa… tu de fapt d-asta ma adusesei la munte? sa te culci cu mine?

A: Nu! Iar incepi?

E: Cum nu? D-aia te-a intrebat prietenul tau?

A: Stii ca e mai tampit. I-am zis eu ceva? M-ai vazut pe mine facand ceva? Vrei sa le zic in fatza ca nu m-am culcat cu tine? Te-ai simti mai bine?

E: Nu te mai cred. Nu mai vreau sa te vad. Sa ma lasi in pace! Nu am nevoie de asemenea relatie. Nu pot sa am incredere in tine.

A: Dar ce am facut? Ziiiiiiiiiiiiii. Ca n-am facut nimic. De ce esti asa nervoasa?

E: Nu mai are rost sa incercam. Din momentul asta, sa uiti ca exist.

A: Termina. Tu te auzi ce spui? De ce te-ai suparat? De ce ne certam?

Cand vede ca nu ajung la niciun consens, Alex opreste masina. Eve se uita mirata, nu intelegea de ce a oprit. |Alex o priveste in ochi, nu spune nimic, tacerea dintre ei parca vorbea. Se privesc timp de un minut, dupa care se saruta patimas. Se iubeau sau cel putin simteau ceva intens.

La vreo luna, Evelinei ii ajung la urechi niste vorbe, cum ca Alex fusese in discoteca sambata noaptea si cum ca ar fi fost vazut sarutand o duduita. Vorbele le-a auzit de la duduita, care era in acelasi liceu cu ea, care se lauda ca e cu el de vreo 3 luni. Deja se gandea: „Ce naiba? Asta e film cu prosti si singura proasta sunt eu?”

Il suna nervoasa pe Alex, ii cere explicatii. Alex ii spune ca a fost in discoteca, cu niste prieteni, dupa ce a lasat-o pe ea acasa, dar ca nu a sarutat pe nimeni. Si ca nu stie cine e fata. La vreo 2 zile, Eve primeste un telefon, nu stie numarul, raspunde, o voce feminina:

– Evelina?

– Da, eu sunt. Cu cine vorbesc?

– Sunt Alexandra.

– Ne cunoastem?

– Personal, nu. Dar avem o cunostinta comuna. Pe Alex.

– Si eu ce sa fac?

– Pai sa-l lasi in pace, ca e cu mine.

– Poftim? Eu credeam ca e cu mine, dar si-asa sa stii ca eu chiar nu ii fac nimic, ba vad ca din contra, el imi face mie numai suprize.

– E cu mine de 3 luni, noi am mai fost impreuna mai demult. Crede-ma, nu stiu de ce sta cu tine, cred ca doar din ambitie, ca nu te-ai culcat cu el.

– Da’ de unde stii tu cu cine ma culc si ce fac?

– De la el.

– Discutia asta ma plictiseste, d-soara. O seara buna.

Evelina inchide. Na de vezi si sa nu crezi. Cand te mananca, te scarpini. Bineinteles ca urmatorul pe lista discutiilor e Alex.

E: Alex, am o surpriza pentru tine. M-a sunat prietena ta.

A: Ce zici?

E: M-a sunat prietena ta, Alexandra, nu iti mai aduci aminte de ea?

A: Vin pana la tine, cobori in 5 minute?

E: Te astept.

Discutia continua.

E: Ascult, ce ma mai minti acum?

A: Vrei adevarul? Promiti sa nu te superi.

E: Nu promit.

A: Oricum pierd tot, macar sa fiu sincer. Am iesit de vreo cateva ori cu ea, e mult spus iesit, doar m-am culcat cu ea. Nevoi fizice si atat. Nu inseamna nimic pentru mine, dar pune-te in locul meu, nu pot sa ma calugaresc. Iti respect decizia, dar nu pot sa stau asa un an pana te hotarasti tu.

E: Bine, atunci sa ramai cu ea.

Si pleaca.

O saptamana intreaga a cautat-o la liceu, acasa, la telefon, prin toti prietenii. Eve se tot gandea, ca poate avea si el dreptate pe undeva, ca daca ea nu vroia sa se culce cu el, n-avea cum sa aiba pretentii. Si oricum ei se intelegeau bine. Se hotaraste sa-i mai dea inca o sansa.

 

30 Responses to “Roman – partea a 4-a”


  1. 2 crocoditza Iunie 18, 2009 la 8:31 pm

    Xayide, tu esti cea mai prima 🙂

  2. 3 dorin Iunie 18, 2009 la 8:42 pm

    Da, ce sa mai zic. Cam imprevizibila Eve a ta, cu prea mult dus si intors. Cred ca nu stie nici ea ce vrea. Presimt ca pana la urma ii cedeaza, in speranta ca asa nu va mai cauta la altele ce nu gasea la ea. Si din momentul ala isi vor regasi linistea amandoi: adica el o va lasa. Ceea ce pana la urma e chiar un lucru bun pentru ea. Cand n-ai cu cine, n-ai cu cine (un taran)! „Altul, desigur,/ o va iubi mai mult,/ va fi un alt inceput./ Nu stiu, desigur,/ ce si-a dorit mai mult,/ poate un alt inceput.” (adaptare pt. Eve dupa Compact – „Un alt inceput” de pe albumul „Fata din vis”). Scuze pt. divagatie, povestea ei mi-a adus aminte.

  3. 4 dorin Iunie 18, 2009 la 8:45 pm

    Si-acum sa te tii comenatarii. Parca-l si vad pe Nutzi cu-ale lui „gingasii”. 🙂

  4. 5 crocoditza Iunie 18, 2009 la 8:49 pm

    dorin, chiar mai devreme am ascultat Fata din vis 🙂
    e indragostita si imprevizibila, o sa vedem ce se mai intampla
    TheNutz e baiat bun, doar ca mai despica firul in 4 cateodata, dar asa e el si e de-al nostru 🙂

  5. 6 dorin Iunie 18, 2009 la 8:56 pm

    Daca nu zici „TheNutz e baiat gingas” chiar ma supar. Ca poate fi de-al casei si daca-i gingas. Cat despre despicatul firului in 4, daca vreau, nu ma intrece nimeni, garantat, dar viata m-a invatat ca asta nu-ti atrage decat priviri chiorase si antipatii. Mai bine-i lasi pe fiecare cu dumele lui, sa se simta bine, atat timp cat nu te calca pe bataturi.

  6. 7 Mada Iunie 18, 2009 la 9:20 pm

    baaaaaai.
    deci asta deja a inceput sa fie telenovela.
    si alex se dovedeste za gud gai
    sau za bed gai
    dar se indragosteste de asta.
    si iupiiii.
    let’s bungee jumping.

  7. 8 crocoditza Iunie 18, 2009 la 10:39 pm

    dorin, si TheNutz e un gingas 🙂

    Mada…you’ll see 😛

  8. 9 GriG Iunie 18, 2009 la 11:14 pm

    Salut gingașilor 😆
    Asteptam cu nerabdare nerabdatoare urmatorul episod!

  9. 10 dorin Iunie 18, 2009 la 11:58 pm

    Gingasia e in floare, nici in basca nu ne doare. Noapte buna!

  10. 11 Mada Iunie 19, 2009 la 12:00 am

    ok, atunci astept cu nerabdaree!
    croco, mi-am pierdut dexteritatea in a fi prima la posturile tale. 😦

    fixxxxxxxxxx.

  11. 12 Mada Iunie 19, 2009 la 12:01 am

    e unu fix, ma iubeste cineva cu AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. :> 😀 😆

  12. 13 Mihi Iunie 19, 2009 la 9:58 am

    Mada, poate Alex :)))

  13. 14 dorin Iunie 19, 2009 la 10:15 am

    Alex? Glumeşti! Ăsta iubea doar băutura şi aventurile încheiate cu ceva concret. De fapt, se iubea pe el.

  14. 15 Rae Iunie 19, 2009 la 10:46 am

    si am revenit:D
    croco..povestea lor e precum treaba cu dragostea imposibila, nu?
    good job;)

  15. 16 Mihi Iunie 19, 2009 la 11:25 am

    dorin, eu cred ca alex iubeste pe toata lumea :))

  16. 17 crocoditza Iunie 19, 2009 la 11:31 am

    Buna ziua, buna ziua
    Grig, gingasule! 😛

    dorin, ai gresit… pe mine ma cam doare burtica 😦

    Mada, ti-ai cam pierdut antrenamentul,dar iti revii tu 😛
    Mada, acum te bagi peste Eve? 🙂 Pfuai… mare crai Alex asta

    Rae, e un fel de n-ar mai fi

  17. 18 crocoditza Iunie 19, 2009 la 11:32 am

    Mihi, nu stiu daca pe tine te-ar iubi? 😀

  18. 19 dorin Iunie 19, 2009 la 11:49 am

    @Crocoditza: Îmi pare rău pentru burtica ta, altădată n-o să mă mai hazardez să fac presupuneri (oricum, faza cu „nu ne doare” era ieri, nu aveam de unde să ştiu ce va fi azi). Sănătate şi o zi bună îţi doresc!

  19. 20 Mihi Iunie 19, 2009 la 11:51 am

    Nici nu trebuie sa ma iubeasca, ma sacrific pentru restul 😉

  20. 21 crocoditza Iunie 19, 2009 la 1:06 pm

    dorin, o sa supravietuiesc, nu iti face griji 🙂 doar sunt o gingasa 😛

    Mihi…. hmmmm… nu cumva tu ai pus ochii pe Evelina?

  21. 23 Marmotica Iunie 19, 2009 la 3:43 pm

    Mihi ai grija! Las ca discutam noi acasa! (dupa replica asta nu cred ca mai sunt gingasa)
    Croco surioara deja Eve asta e cum sa spun : nebuna! 😆
    Nu ma asteptam sincer ..

  22. 24 dorin Iunie 19, 2009 la 4:57 pm

    Tocmai de aia mi-e teama, ca oi fi prea gingasa. Hai cu romanul, cititorii asteapta (si autografe). 🙂

  23. 25 crocoditza Iunie 19, 2009 la 6:02 pm

    Suri, e de bine sau de rau? 🙂
    P.S. Sa nu-l bati prea tare pe Mihi 😀

    dorin, hai cu romanul, asta zic si eu, acum imi storc creierii… sa vedem ce iese…

    Pfuai… o nebunie romanul asta, nu ma mai intreaba lumea nici de sanatate, direct cu romanul 🙂

  24. 26 dorin Iunie 19, 2009 la 6:46 pm

    Hai, nu zi asa, ca prima data am empatizat cu tine si ti-am urat sanatate si abia apoi am adus vorba despre roman. Ca tot veni vorba, iti lipseste ceva esential din primele parti: nu spui mai nimic despre Alex (in afara de viciile lui), cine e el, cu ce se ocupa, cati ani are, eventual ce tip de masina. Asta ca sa-ti dau idei, sa-ti vina mai usor continuarea. Si nu cer sa semnam impreuna. (Doar sa o editez.) 🙂

  25. 27 crocoditza Iunie 19, 2009 la 7:24 pm

    dorin, Alex are 22 de ani, Eve avea 17 cand s-au cunoscut. Masina… Dacie 🙂 si munceste ca in primarie, functionar. 🙂

    Si daaaaaa, vreau sa o editezi. Vorbesti serios? 😀

  26. 28 Mada Iunie 19, 2009 la 7:26 pm

    dar… asta s-a intamplat intr-adevar?

  27. 29 crocoditza Iunie 19, 2009 la 7:29 pm

    Mada, nu… eu chiar ma gandeam ce masina sa aiba si ce sa munceasca, acum i-am gasit si masina si slujba, am zis sa nu-i dau o masina prea cu fitze.
    Singurul lucru cat de cat adevarat, e inceputul relatiei, cum s-au cunoscut, asa m-am cunoscut eu cu prietenul, dar cum povestea mea e prea banala, am zis sa condimentez putin, inspirandu-ma din realitatea din jurul meu, fiind mama Dolores stiu multe povesti de amor, am alinat multe suferinte, inclusiv tinut de mana o prietena dupa avort si incercat ridicat moralul.. numai ca ala n-a fost langa ea, e groaznic

  28. 30 dorin Iunie 19, 2009 la 8:59 pm

    Tinand cont ca am lucrat la o editura, iar acum tot prin „zona” ma invart, ar putea fi sanse.


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE