Roman – Partea a 3-a

Desi o suna destul de des, parea ca se inteleg destul de bine, incepuse sa prinda drag de el, Evelina tot nu se hotarase. Inca o apasa un sentiment de vinovatie fata de fostul prieten daca incepea o relatie cu Alex. Nu stia ce sa faca.

Intr-o zi pleaca pana la bunici cu tatal ei. Pe drum in masina, tatal observa ca este foarte ganditoare si o intreaba ce are. Ea spune sec „nimic”. La cateva minute se hotaraste sa ii spuna:

– Tata, de fapt… eu nu stiu ce sa fac

– Cu ce, tata?

– Am cunoscut un baiat, de fapt il cunoasteam dinainte, dar de cand m-am certat cu Cristi imi spune ca vrea sa fie cu mine

– Si vrei? Ce-ti inspira?

– Pai imi inspira de bine, dar……..

– Dar ce?

– Dar e prieten cu Cristi si nu vreau sa fiu intr-o situatie aiurea….

– Mai tata, n-ai de ce… daca tu simti ca e bine, nu iti mai face griji pentru ce zic altii.

Evelina deja rasufla un pic usurata, daca si tatal ei spunea ca nu e cine stie, probabil ca exagerase ea situatia si parca i-ar da o sansa lui Alex.

A doua zi o suna Alex si o invita in oras, pe la 7 seara. Eve era gata de la 6:30, inclusiv incaltata, nerabdatoare sa-i spuna ca s-a hotarat. Se face 7:10, nu mai avea stare, dar parca nici sa-l sune sa para ca e o disperata, nu se face. Asa ca a stat cuminte pe canapea, se joaca pe telefon sa nu mai simta cat de greu trece fiecare minut.

7:30, Alex niciun semn. Se gandeste sa-l sune totusi sa vada daca a inteles gresit ora sau a intervenit ceva. Suna. Nu raspunde. Mai suna o data. Niciun raspuns. Deja se enervase, de ce nu a putut macar sa o anunte ca nu mai merge sau ca are treaba.

9:00 Suna Alex. La auzul telefonului, Eve sare din canapea, alearga, raspunde intr-un suflet, dar totusi usor indiferenta, ca si cand n-ar fi asteptat telefonul.

A: Buna, stii … n-am avut telefonul la mine, am avut treaba si n-am putut sa te anunt, scuze daca m-ai asteptat.

E: Nicio problema, m-am gandit eu ca ai treaba, oricum aveam si eu o gramada treaba, mai bine ca n-ai mai venit.

A: Acum am terminat, daca nu e prea tarziu, pot sa vin sa te iau.

E: Pai… nu stiu, ca deja m-am apucat sa fac ceva…

A: Te rog…

E:  Hai bine, dar nu stau mult, ca maine ma trezesc de dimineata, am o zi grea la liceu.

A: Bine, in 10 minute sa cobori.

Eve era in criza de timp, repede, incaltarea, parfumarea, cercei, gloss pe buze, da….e totul in regula.

Dupa ce au sorbit un suc si au mai dat cateva ture cu masina, opreste in fatza scarii ei. Insa inainte de plecare ii spune ca vrea sa lamureasca niste lucruri.

A: Eve, mi-e greu, trebuie sa ma intelegi, nu mai pot nici eu asa, au trecut mai bine de 2 saptamani, exista vreo speranta pentru noi?

E: Pai…. nu stiu ce sa fac (incerca sa-l tina in suspans desi se hotarase)

A: E simplu, fa ce simti. Gandeste-te bine si spune-mi si mie. Vorbim maine, da?

E: Nu, nu vorbim maine.

A: De ce?

E: Pentru ca m-am gandit si stiu ce vreau.

A: Da? Ce?

Eve se gandea cum sa ii spuna mai frumos. In sinea ei si-a zis sa il puna sa aleaga intre prima varianta si a doua varianta de raspuns. In prima ii spunea pur si simplu ca vrea sa fie cu el, in a doua il saruta.

E: Alege intre 1 si 2!

A: 1 si 2 ce?

E: Nu mai intreba. Alege intre 1 si 2.

A: 1

In momentul ala Evelina a zis ca isi incalca putin cuvantul, ca oricum el nu stia ce e la 1 si il saruta.

Nedumerit Alex se uita la ea, zambeste, intelege si o saruta si el inca o data. De acum era oficial.

La nicio saptamana, Alex era cavaler de onoare la nunta unui bun prieten de-al lui, asa ca Evelina isi pregatea rochita de nunta, sandalute, se facea mumoasa. La nunta totul ok, au dansat, s-au simtit bine, i-a cunoscut mai bine prietenii, au ajuns fiecare la casa lui spre dimineata. A doua zi, duminica, Alex ii spune ca o sa aiba putin treaba si ca n-o sa poata sa se vada cu ea. Evelina intelege, si asa era obosita dupa nunta, plus ca vroia sa iasa cu prietenele, sa le spuna ce a mai facut cu Alex. Si pune mana pe telefon. Isi suna cea mai buna prietena, Gloria.

– Gloria, ce faci?

– Bine, Eve. Tu?

– Eu inca ma resimt dupa nunta. Dar a fost frumooooooooooooos. Si Alex a fost un dragutz, am dansat, m-a tinut numai de mana, ma pupa in continuu, se vedea ca era fericit ca sunt cu el. Nu mai pot de drag! Nu pot sa cred! Simt ca ma indragostesc. Nu vrei sa iesim la un suc?

– Si-asa n-aveam treaba, hai sa iesim prin oras.

Se intalnesc la o terasa. Intamplator, apare si un prieten de-al Gloriei. Vine la masa lor sa le salute. O intreaba pe Evelina daca e cu Alex, ca i-a vazut la nunta impreuna. Eve confirma, prietenul tace cu subinteles.

E: De ce taci? Trebuie sa stiu ceva? Are deja pe cineva?

Prietenul: Nu are pe cineva din cate stiu eu, adica nu in afara de tine, doar ca… nu prea face de tine.

E: De ce?

P: Pai…. e cam genul de baiat de care trebuie sa te feresti!

E: Adica?

P: Adica… nu vreau sa ma bag, dar spre binele tau, mai intereseaza-te.

E: Hai, te rog, nu imi spui asa ceva si pe urma sa imi zici ca nu te bagi. Zi !

P: E cam…. fustangiu, a avut un scandal cu o curva, bea, ii place viata, o sa stea cu tine doar pana te fu.e si o sa stai sa jelesti dupa el. Atat iti zic. Fa ce vrei.

Si a plecat. Evelina deja era bulversata. Nu era Alex, nu Alex cu care iesea ea, nu cel cu care vorbea la telefon, ea nu l-a vazut sa bea, s-a purtat frumos cu ea… cum e posibil asa ceva? Mai ales ca-i spusese ca ea nu o sa se culce cu el, ca nu e pregatita. Mai ales ca stia ca d-asta se despartise de fostu’. Ceva nu se lega. Avea un milion de ganduri acum si toate ravasitoare.

Ajunsa acasa nici n-a putut sa doarma. Nu putea sa inchida un ochi. Chiar sa fi fost Alex asa? Sa-si fi luat cea mai mare tzeapa? Dupa multe ore de gandit si razgandit, ajunge la o concluzie, ei i s-a parut un om cu suflet bun, a fost atent cu ea, daca a facut astea inainte, poate cu ea nu o sa faca, poate ea o sa il schimbe. Si pana la proba contrarie, sa-i dea o sansa. Nu o sa se ia dupa gura lumii. Vede ea ce fel de om e, nu o sa se implice total, doar o sa testeze terenul.

Luni. O suna Alex, ii spune ca ii e dor de ea si de-abia asteapta sa o vada. Merg sa manance o pizza. Alex ii vorbea frumos, se purta frumos… chiar isi comandase numai suc…. era clar, ori prietenul ala era un invidios, ori era o confuzie. A hotarat sa nu-i spuna nimic din ceea ce auzite. Toate bune si frumoase.

Joi, Eve, avea meditatie, Alex s-a oferit sa o duca. O ia pe Eve, a zis sa bage intai benzina. Eve coboara si ea la benzinarie, sa-si ia o sticla de suc. Alex se intalneste cu niste prieteni, faceau galagie cat se auzea in toata benzinaria, rasate, coate, si Eve il aude pe unul dintre ei cand il intreaba pe Alex:

– Auzi ma Alexe, ce-ai facut ma cu aia de la a doua zi de nunta? Buna rau! Da’ ce sa faci… ca la cat de beat ai fost….

Eve printre rafturi simtea cum i s-au taiat picioarele de la genunchi. Deci era posibil. Prietenul de la terasa se pare ca avea dreptate. Alex era sigur ca Eve nu auzise. Se intorc la masina. Eve tacuta, suparata… Acum ce-o sa faca?

20 Responses to “Roman – Partea a 3-a”


  1. 1 xayide Iunie 17, 2009 la 7:08 pm

    prima prima prima!!!:emoticonfericit:
    si acum sa citim!

  2. 2 Mihi Iunie 17, 2009 la 7:18 pm

    ce-i aci!?
    poveastea cui?

  3. 3 crocoditza Iunie 17, 2009 la 7:21 pm

    Mihi 🙂
    povestea Caprii 😛 pardon, a Evelinei

  4. 4 xayide Iunie 17, 2009 la 7:32 pm

    uoff, doamne, eve asta…numai dintr’astia nimereste tot romanul?
    scrii frumos, romanciera mica!

  5. 5 crocoditza Iunie 17, 2009 la 7:35 pm

    xayide, ma bucur ca iti place….
    si totusi…. ce-ai face in locul ei?

  6. 6 Mihi Iunie 17, 2009 la 7:36 pm

    sa vezi ce bani o sa faca, cand lanseaza, ce blog, ce autografe, ce salut … NIMICCCCCCCC

  7. 7 crocoditza Iunie 17, 2009 la 7:37 pm

    Mihi, gaseste-mi tu editor, fac eu bani…. ai parte, o iau pe Marmo PR 🙂

  8. 8 xayide Iunie 17, 2009 la 7:55 pm

    eu..in locul ei…m’as calugari:|
    nuuu, glumesc!

  9. 9 partizan Iunie 17, 2009 la 8:12 pm

    Sunt aproape sigur ca povestea e adevarata, sau macar se inspira din fapte reale :D. interesanta

  10. 10 Mada Iunie 17, 2009 la 9:45 pm

    bai, ma enervati!!
    de ce sunteti voi primele? =))

    oh, evelina asta… pica din lac in put!

  11. 11 GriG Iunie 17, 2009 la 10:44 pm

    Eu am o impresie vaga ca aceasta evelina va trece printr-o incercare mai grea cu acest alex, se vor certa, dar pana la urma se va impaca cu el si isi va da seama ca inauntrul sufletului este asa cum se purta cu ea 🙂

    Ce zici, ma faci co-scriitor? 😀

  12. 12 Mada Iunie 17, 2009 la 10:55 pm

    😀

    sa dati autografe la urma!

  13. 13 Mihi Iunie 18, 2009 la 7:07 am

    partizan: exact asa ma gandeam si eu

  14. 14 crocoditza Iunie 18, 2009 la 7:57 am

    xayide… cum sa te calugaresti? doar din atat? 🙂 hai ca poti mai mult! da o varianta, ce-ai face in locul ei?

    Mada, las’ ca recuperezi tu cu prima 😛 ce ai face in locul Evelinei?

    Grig, sounds good, inca nu m-am hotarat cum sa fie continuarea, d-asta tot intreb pe aici 🙂

    partizan, e un pic inspirata din realitate (si nu te gandi la mine), dar o mai condimentez eu destul 😀

  15. 15 Dicsie&Vicsie Iunie 18, 2009 la 9:01 am

    nu stiu ce as face in locul ei:|
    oricum, tu hotarasti!

  16. 16 Marmotica Iunie 18, 2009 la 9:29 am

    Aoleo, deja e suspans mare..

  17. 17 Catalin Iunie 18, 2009 la 4:31 pm

    Felicitari pentru initiativa. Am citit toate cele 3 parti, ai reusit sa imi captezi atentia, desi in ultima vreme nu prea mai citesc bloguri. 🙂

  18. 18 crocoditza Iunie 18, 2009 la 6:34 pm

    Catalin, stiu ca esti mai ocupat, dar ma bucur ca ai reusit sa citesti si mai ales ca ti-am si captat atentia 🙂

  19. 19 dorin Iunie 18, 2009 la 7:35 pm

    Am tot stat eu si m-am gandit: sa comentez, sa nu comentez povestea Evelinei, si desi initial nu as fi vrut, pana la urma „gingasia” nu mi-a dat pace si m-a impins si aici: deci, da, Eve are o soarta de invidiat si de plans in acelasi timp. Si n-o mai vad mult timp cu Alex. Ai grija cu cine o combini in continuare.
    PS: Mare grija la cerneluri, pe langa pete mai provoaca si altceva (nu spui ce). 🙂

  20. 20 crocoditza Iunie 18, 2009 la 7:37 pm

    dorine, dorine, nu-i de saga cu tine 😀
    acum e in fabrica partea a 4-a 🙂 sper sa termin in vreo 10 minute


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE