Roman – Partea a 2-a

La cateva zile de cand l-a vazut pe Cristi de mana cu alta, unul dintre prietenii comuni, Alex, ii spune ca vrea sa vorbeasca cu ea ceva important. Bineinteles ca Evelina s-a gandit ca fiind prieten cu amandoi, incearca sa vada ce s-a intamplat intre ea si Cristi sau poate chiar sa ii puna o vorba buna lui Cristi. L-a refuzat elegant. Alex insista, ii spune ca e foarte important. Ea cedeaza, se urca in masina lui Alex si asteapta sa vada despre ce e vorba.

A: Ce mai faci?

E: Bine, multumesc. Tu?

A: Cu Cristi cum mai e?

E: Nu mai e. Nu stii? Nu mai suntem impreuna de aproape o saptamana si are pe altcineva.

A: Stiu. Ca am vorbit cu el din ziua in care v-ati despartit.

E: Aaaaa, bun. Si atunci care e motivul discutiei?

A: Sa-ti zic ce am vorbit cu el. I-am spus ca mie imi place mult de tine si ca n-as fi putut sa ma bag intre voi niciodata, dar daca tot nu mai sunteti impreuna si el are pe altcineva, as vrea sa te scot la o cafea.

E: Nu beau cafea de fel, multumesc. Si ce incerci sa-mi spui? Ca vrei sa fim impreuna?

A: Da.

E: Eu nici nu te cunosc prea bine. Esti prietenul lui Cristi, cum as putea sa fac asta? Nu pot, si apoi cum adica vorbiti voi intre voi despre mine, care sa iasa cu mine… pe mine nu ma intreaba nimeni?

A: Ba da, eu acum… vrei sa iesi cu mine?

E: Alex, nu stiu daca ti-a spus Cristi si motivul despartirii noastre…. eu n-am vrut sa ma culc cu el, asta ca sa te linistesc.

A: Stiu asta si mai mult te-am apreciat si crede-ma ca nu o sa incerc nimic din ceea ce nu iti doresti. O sa te astept, nu o sa fortez cu nimic. Nu de asta vreau sa fiu cu tine. Adica vreau, nu ma intelege gresit, ma atragi din toate punctele de vedere… dar stiu cum stau lucrurile.

E: Nu pot, ti-am mai spus, in primul esti prietenul lui si nu vreau sa ne simtim aiurea, in al doilea rand nu vreau sa ma mai leg la cap daca nu ma doare. Poti sa ma duci acasa, te rog?

A: Nu vrei nici sa te mai gandesti?

E: Eu iti multumesc pentru discutie, ma simt flatata, dar nu pot.

A: Nu e nicio problema.

O lasa acasa. Isi ureaza o seara placuta si pleaca.

A doua seara, dupa ce a venit de la liceu a iesit afara, era gasca pe bancute. Printre lume si Alex. Se facuse tarziu, a zis ca merge acasa, s-a oferit un alt baiat sa o conduca pana la scara. Deja radea in sinea ei. Inca un pretendent. E posibil? Toata lumea sa vrea sa o consoleze, chiar inspira atata suferinta? Ca ea chiar nu suferea. Bineinteles ca pe drum, vine mareata intrebarea „n-ai vrea sa iesim la un suc?”, ea zambeste subtil… cat sa nu il faca sa se simta prost si il refuza. Si totusi… era bine. E frumos sa fii curtata.

Ca un facut retinuse numarul de telefon al lui Alex cand i l-a dat unui prieten, era simplu avea un grup de cifre care se repeta. Evelina facea meditatie la engleza, vroia sa intre la facultate la Relatii Internationale. Intr-o zi nu avea cine sa o duca la meditatie. Si o mananca degetelul sa formeze numarul lui Alex si sa il roage sa o duca la meditatie. Alex, atat astepta. A dus-o la meditatie. Si i-a bagat numarul in memorie. A avut grija sa o sune in fiecare seara, sa o intrebe ce face, sa mai schimbe 2 vorbe. Si au trecut vreo 2 saptamani. Si-a facut curaj sa o invite la peste, mergeau in gasca. A acceptat. S-au simtit bine, au stat de vorba, au avut momente cand au stat singuri. Si totusi o mustra constiinta….

28 Responses to “Roman – Partea a 2-a”


  1. 2 crocoditza Iunie 16, 2009 la 6:51 pm

    a douaaaaaaaaaaaaaaa 🙂

  2. 3 Mada Iunie 16, 2009 la 6:52 pm

    [ iar nu se afiseaza linkul meu =)) wtvr. ]

    baaai, asta prea curtata e. da-mi si mie unul! 🙂

  3. 4 xayide Iunie 16, 2009 la 6:52 pm

    aaahhhh! puteam sa jur ca am vazut acolo 0 comentariiX(
    a doua:((
    si acum sa citim!

  4. 5 xayide Iunie 16, 2009 la 6:54 pm

    woooot???
    a 3-a?
    nu ma mai joc!:emoticonsuparatfleoasca:

  5. 6 crocoditza Iunie 16, 2009 la 6:55 pm

    hai ca eu nu ma pun la socoteala, esti ca si a doua 😀

  6. 7 xayide Iunie 16, 2009 la 7:01 pm

    imi place de baiatu asta alex. cum s’a bagat de el imediat.imi place:X

  7. 8 xayide Iunie 16, 2009 la 7:04 pm

    CA a doua??
    nono, not enough!

  8. 9 crocoditza Iunie 16, 2009 la 7:08 pm

    atunci….. fii a doua, dar simte-te ca si cand ai fost prima 😛

  9. 10 Mada Iunie 16, 2009 la 7:19 pm

    nu, nu, eu am fost prima =))

  10. 11 Mada Iunie 16, 2009 la 7:19 pm

    imi cer drepturile! :))

  11. 12 ics Iunie 16, 2009 la 8:18 pm

    hmm, alex era deja chel?
    :))))

  12. 14 partizan Iunie 16, 2009 la 9:25 pm

    Cate faze gen „dupa ce s-a despartit de el/ea , s-a combinat cu un prieten(sau cel mai bun) de-al lui/ei” stiu … pfff o gramada. Culmea e ca si eu era sa intru intr-o astfel de situatie. Si nu e deloc usor. Si nu, nu am fost cel de care ea s-a despartit, eram cel cu care vroia ceva dupa , si chiar in timp ce era cu prietenul meu.E ceva mai complicat. A fost o decizie destul de grea, dar am luat decizia buna. Il pot ptivi in ochi pe tovarasul meu.

  13. 16 partizan Iunie 16, 2009 la 9:32 pm

    Nu sunt si nici nu ma dau vreun Don Juan, insa a fost o situatie mai complicata. Bine ca a trecut cu bine :D.

  14. 17 crocoditza Iunie 16, 2009 la 9:34 pm

    lasa ca-s bune si fazele astea, ne mai vine mintea la cap, ne mai maturizam, vedem ce principii avem

  15. 18 Mada Iunie 16, 2009 la 9:46 pm

    partea a treia maine, nu? 😀

  16. 19 Mada Iunie 16, 2009 la 9:48 pm

    revenind la ideea mea. tipa e prea curtata.
    de abia astept sa vad ce se va intampla in continuare! 😀

  17. 20 crocoditza Iunie 16, 2009 la 9:50 pm

    partea a 3-a maine seara 🙂
    maine dimineata am altceva in program 😛

  18. 22 GriG Iunie 16, 2009 la 10:38 pm

    Incepe sa devina interesant tele-romanul 😀
    Will stay tooned!

  19. 23 Rae Iunie 17, 2009 la 11:28 am

    fata asta, evelina, nu este the most popular girl? si iubitul ei capitanul echipei de fotbal?
    asa s-ar explica felul in care este curtata ea:P
    keep writing:)

  20. 24 Marmotica Iunie 17, 2009 la 3:39 pm

    Suri draga, scenarista te facem!
    Le propunem astora de la Acasa o colaborare? Ma fac Pr-ita ta :))))
    Acum am iemotii pentru Evelina, oare ce se intampla mai departe ??

  21. 25 crocoditza Iunie 17, 2009 la 4:15 pm

    Grig, suri, imediat vine continuarea 😀
    Rae, nu e cea mai populara, nu e capitanul echipei de fotbal, nu americanism, e poveste romaneasca 🙂

  22. 26 Rae Iunie 17, 2009 la 4:41 pm

    oh…asa mi-a lasat mie impresia:D

  23. 27 Mada Iunie 17, 2009 la 5:39 pm

    atunci, pretenu ei e gigi sprancenatu. 😀
    daca povestea e made in rromania!

  24. 28 crocoditza Iunie 17, 2009 la 5:49 pm

    nuuuuu, prietenul ei e roman get-beget, dragut, de familie buna.


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE