Un fel de … leapsa

Am primit un fel de leapsa de la Mada, mai degraba un chestionar si o sa il/o onorez.

1) Luaţi cartea cea mai la indemână, deschideţi la pagina 18 si scrieţi aici al 4-lea rand – pai sunt la birou, chiar nu am carti prin jur, decat carti de vizita 😀 si agenda mea, si un meniu de facut… din ce sa va citez? la a 18-a pagina in agenda, nu e nimic si meniul nu are decat 10 pagini 😀 cred ca e ceva la mijloc, sa nu pot onora leapsa…. aaaaaaa, am mai gasit o revista distribuita gratuit, de publicitate, ia sa vedem… 15, 16, hahahaha, are 19 pagini, a 19-a fiind coperta si pe pagina 18 are glumite si culmi. Sa numar randurile. Avem asa: Vand caine: mananca orice si ii plac foarte mult copiii.

2) Fara sa verificati, cat e ora? – N-am cum sa nu verific, ca fix cu ochii la ceasul de la laptop m-am dus 🙂

3) Verificati – 20:30

4) Cum sunteti imbracat? – blugi trei sferturi si tricou

5) Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati? – pe blog, sa vad care e leapsa 😀

6) Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului? – televizorul

7) Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva? – pe la 15:00 am fost pana acasa sa pap

8 ) Ce-ai visat ieri noapte? – Chiar nu imi aduc aminte

9) Cand ati ras ultima data? – Acum vreo 10 minute

10) Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti? – aerul conditionat, tricouri, un milion de foi cu tot felul de preturi, indicatii etc., termometru, ceas, panouri

11) Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara? – bautura si mancare pentru o petrecere

12) Care este ultimul film pe care l-ati vazut? – nu stiu cum ii zicea, aseara pe Acasa Tv, nu era telenovela, film artistic, cu o tipa la vreo 40 de ani care se indragosteste de fiul primei ei iubiri care a murit… complicatiuni d-astea

13) Ati vazut ceva neobisnuit astazi? – Nu… trebuia?!?!?

14) Ce parere aveti despre acest chestionar? – Asta cu parerea e profunda 🙂

15) Spuneti-ne ceva ce nu stim inca – Numerele de la 6/49

16) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita? – Evelina imi vine in cap acum….

17) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de un baiat? – ceva cu M

18) V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate? – de gandit da, de pus in practica, nu

19) Ce ati dori ca D-zeu sa va spuna cand intrati pe Portile Raiului? –  Si asta e grea rau…. „Poftiti… bine ati venit!”.. zic si eu

20) Daca ati putea schimba ceva in lume in afara de politica, ce ati schimba? – Rautatea, bolile, se gasesc destule.

21) Va place sa dansati? – Ador sa dansez

22) George Bush? – Eu? Nu! 🙂

23) Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor? – ultima chestie a fost un videoclip pe UTV

24) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar? – Mama, te bagi? Mama face cat 4 😛

7 Responses to “Un fel de … leapsa”


  1. 1 Mada Iunie 15, 2009 la 8:43 pm

    multam’ ca ai onorat leapsa! 😀

  2. 3 Ada Iunie 16, 2009 la 8:52 am

    Bre, asta chiar ca e oracol! 😆
    Dar na, hai sa onoram leapsa, nu-mi place sa raman datoare! 😉

  3. 5 Shadow Iunie 16, 2009 la 9:44 am

    „Vand caine: mananca orice si ii plac foarte mult copiii.”.
    deci mi se pare demential.

  4. 6 crocoditza Iunie 16, 2009 la 9:48 am

    Shadow, uite… special o sa bag glumitele si culmile de la finalul revistutei. Sunt tari rau 🙂 Initial imi placuse alta, dar era la alt rand si am zis sa nu trisez :p


  1. 1 Leapsa oracol « Toantele nu merg in rai Trackback pe Iunie 16, 2009 la 12:57 pm

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE