Incepe romanul

Acum vreo cativa ani buni, am inceput sa scriu un fel de roman, un ceva, o poveste mai lunga, din cand in cand o sa mai bag cate un episod. Personajele sunt fictive, ca sa nu incepeti sa suferiti si voi de scenarita 🙂

A fost odata ca niciodata o fata, Evelina. Plina de visuri, plina de sperante, stia ca o reuseasca in viata, era hotarata sa ii fie bine, sa aiba principii, sa nu lase niciun barbat sa ii franga inima. Vazuse prea multe lacrimi in jurul ei. In clasa a 11-a l-a cunoscut pe Cristi. Era blond, inalt, slabut, atent. Traiau povestea lor… un pic cam simpla pentru ea, vroia ceva ca-n filme, cu emotii, cu surprize, cu declaratii. Si el nimic din astea. Trecusera 3 luni de cand isi petreceau dupa-amiezile impreuna. A venit ziua cea mare:

C: Eve, stii … nu vreau sa te superi pe mine, dar …

E: Zi… stii ca poti sa vorbesti orice cu mine.

C: Stiu. Eu nu mai pot… vreau sa fac dragoste cu tine.

Urmeaza un moment de tacere. Cristi stia ca aceasta tacere e un raspuns, ca poate daduse cu bata in balta.

E: Cristi, stii… eu nu pot… nu vreau… nu ma simt pregatita

C: Eu nu pot sa fiu cu tine si sa ma culc cu alta, n-as putea, nu mi se pare corect.

E: Nici eu nu pot sa fac dragoste cu tine daca nu simt asta.

C: Ce facem in cazul asta?

E: Ce sa facem… ne vedem de viata in continuare… separat. Eu nu pot sa iti ofer ceea ce vrei, tu nu poti sa ramai la nivelul la care imi doresc eu o relatie. Cred ca e mai bine asa.

Cristi a aprobat. Parea cea mai buna solutie. S-au sarutat pentru ultima oara, unul a plecat in stanga, unul in dreapta. Parea banal, ceva ce fusese intre 2 adolescenti. Ea se chinuia sa verse 2 lacrimi, parea aiurea, de ce nu sufera. Ai grija ce-ti doresti, ca ti se poate intampla. La cateva zile il vede de mana cu alta fata… parca nu mai auzea nimic. Avea un gol un stomac, de ce ii face asta? Nu putea sa mai astepte putin? Trebuia sa se afiseze in fatza ei cu alta fata imediat? Si pe urma s-a gandit, ca poate e mai bine, ca asa ii va trece sigur. S-a adunat, a zambit, i-a salutat, s-a comportat normal.

8 Responses to “Incepe romanul”


  1. 1 ics Iunie 16, 2009 la 12:53 am

    cristiii, sper sa chelesti!!stii melodia aia a lu nane care incepe cam asa: nanee …., cuvantul in locul carora am pus punctuletele ti l dedic tie, impreuna cu o mult prea lucioasa chelie
    eve, nu stiu cum sa iti spun dar imi place numele tau:P tie iti recomand ac si guta(aia folosita la pescuit)si un pic de maiestie, asta pt a coase inima franta
    croco, m am tampit, claaar:)

  2. 2 crocoditza Iunie 16, 2009 la 8:01 am

    ics, cum sa te tampesti… doar din atat?

  3. 3 Ada Iunie 16, 2009 la 9:01 am

    Pai si? Doar atat? Hai, bueiiiii… toata lumea face romane sa mor eu de curiozitate!!! 😦
    Baga continuarea! Macar un episod pe zi (daca tot e telenovea)! 😛

  4. 4 crocoditza Iunie 16, 2009 la 9:06 am

    un episod pe zi, dar livrarea se face seara 😛 ca sa citeasca omu’ si sa doarma fericit, sa viseze continuarea 😀

  5. 5 Mada Iunie 16, 2009 la 11:53 am

    paaai… am cam fortat nota, croco!
    trebuia sa mai detaliezi, chestii trestii. .:D

  6. 6 crocoditza Iunie 16, 2009 la 11:55 am

    Mada, fac si eu tot ce pot, orice sugestie e bine venita 🙂

  7. 7 Malkovici Septembrie 7, 2009 la 9:55 pm

    A durat ceva pana am gasit prima parte:)Daca vei gasi prin „search-ul” tau : roman, roman partea 1-a, si derivate, sa stii ca eu am fost. Maine ma pun pe citit.

  8. 8 crocoditza Septembrie 8, 2009 la 9:56 am

    Malkovici, bine ai venit!
    Ma bucur ca ti-a trezit interesul, astept impresii 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE