Fete, fete si ultraviolete

E sambata seara…. si eu trebuie sa-mi fac tema.

Prima mea prietena mai serioasa a fost Adriana. Eram clasa a 2-a si statea la etajul 3, eu stateam la 2 si mereu mi se parea mancarea mai buna la ea acasa. Mama era fericita ca mananc, ea zicea mereu ca nu mananc, ca traiesc cu aer. La vreo 2 ani s-a mutat. N-am mai vazut-o de atunci.

Pe urma a fost Ana. Statea la etajul 1, tot pe aceeasi scara cu mine. Era mai mare cu vreo 7-8 ani cred. Si ea imi explica diverse chestii, „de oameni mari”. Ii multumesc. S-a mutat la casa pe urma. Am mai revazut-o, e neschimbata, desi are mai bine de 30 ani si un bebel.

Denisa…. da… statea in blocul din spatele meu, gemenele de la scara alaturata cu care n-am vorbit vreo 4 ani si n-am stiut de ce ne-am certat si am ras de noi si ambitia noastra cand ne-am marit si ne-am mai luminat la creieri. Alice si Mirela, care mi-au fost ca niste surori, de prin clasa a 5-a pana prin clasa a 11-a, cu ele mergeam la basket, la ele ma plangeam, la Mirela acasa eram ca la mine acasa. Puneam bani la gramada si ne luam napolitane cu cacao varsate, mancam seminte pe banca si ocheam baieti. Faceam concursuri, spectacole, am trait povestile lor de iubire ca si cand ar fi fost ale mele, am suferit in „grup” la fiecare despartire a noastra.

Alice…. olizeea… oli, cum o alintam intr-un final…. s-a mutat cu prietenul din oras, pe urma au venit in vizita cu o fetita superba pe care o adoram si i-am certat ca nu m-au pus nasa, pe urma au plecat in Spania.

Mirela… Miiiiiiiiiiiiiiiiii, ca ne era lene sa strigam de jos tot numele, o strigam „miiiiiiiiiiiiii” si pe Alice „oliiiiiiiiiiiiiiiii” si pe mine ma strigau „iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii” si eram toata pe geam gramada 🙂 Stateau in blocul de langa mine, Mirela la etajul 3, Alice la 4. Cate zile am stat noi pe scari la povesti…. Ce amintiri! Si Mirela s-a mutat intr-un final, pe urma a plecat si ea in strainataturi. De ea chiar nu mai stiu nimic.

Ai mei au vrut sa ne mutam, cam de cand eram clasa a 8-a si n-am vrut sa ma mut, ca eu vreau sa stau langa prietene, odata ce s-au mutat fiecare prin alte parti, am dat unda verde si in clasa a 11-a la final, m-am mutat.

Din perioada liceului am ramas cu multe prietene, dar vreo 2 mai dragi: una dintre colegele mele de banca, Elena si Dienutza (cum o alint eu). Si parca mai bine ne intelegem si ne e acum cand s-a terminat liceul, tinem legatura, ne ascultam, ne sfatuim, ne mai intalnim daca reusim sa ne sincronizam programul. Si tot din liceu, dar din alta clasa…. Lavinia. La fel. Am trecut prin multe impreuna, am plecat singure cu microbuzul la Bucuresti, fara sa stie parintii, ne-am facut primul revelion impreuna la Bucuresti. Dormeam la ea cand faceam naveta la facultate, ii faceam teorie mereu din cauza barbatilor, o invidiam ca era cu 2 in acelasi timp sau ca avea taria sa-l lase pe cel prezent pentru ca gasise un baiat care sa i se para ca e mai potrivit pentru ea. Dementa mea. Disper. Nu disper eu, asa o alint, „disper” cu accent pe e. 🙂 Chiar ieri am mai exersat „ce faci, dispeeeeeeeeeeeeer?” ca m-a sunat si ne-am vazut si marti cred. Oricum tinem legatura destul de des.

Facultate…. eeeeee, aici e aici. Din facultate m-am ales cu o prietena speciala… Dana…. e terapeuta mea sef… n-am mai vorbit decat vreo 3 minute pe mess in ultimele 2 luni, dar are o perioada aglomerata si o inteleg, mi-e dor de taclalele cu ea…. de cum ma cearta ca muncesc mult, de cum ma cearta si din alte motive 🙂

Am inceput sa muncesc. Cercul meu de prieteni se largeste. Am cunoscut o fata frumoasa, cu dermatograf negru la ochisori, unghii negre. Si vorbind cu ea, am devenit prietene, si a devenit si ea mai inteleapta, sper! 🙂 Daniela. „aia mica”. Ce se mai oftica…. nuuu, ea e mare, de ce ii zic mica. Asa o alintam eu si asa o alint. Aaaa, si floricica pentru ca e ca o floricica pentru mine. E ca si copilul meu, sunt mai terorista decat maica-sa, o cert cand o vad ca are fusta prea scurta sau ca e prea decoltata. 🙂

Si am descoperit blogurile. Prima care m-a „adoptat” si m-a initiat in aceasta lume a fost Ada, mama, cum ii zic eu. Si mi-e draga, simt ca e ceva special, pe viata. M-a surprins placut de atatea ori, m-a facut sa zambesc.

Urmatoarea pe lista: suriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, da…. surioara mea pe care n-am avut-o si pe care am simtit-o aproape de atatea ori.

Ermiiiiiiiiiiiiiiiiii, Pisicutza, Nasa, Carmen, Monique & Co. toata gasca de nebune cu care rad cu pofta. Fetele, nu vorbiti singure, da? „Prietena” noastra ce-o face? o sughita? 😀 Sunteti senzationale, va iubesc pe toate! nu pe toate odata, pe rand 😀

Am zis doar de persoanele care intr-adevar sunt importante pentru mine, intr-un fel sau altul. Ca asa, am multe prietene, amice. Pana si pe fetele de pe aici, imi sunt dragi. Exemplu: Xayide, Mada.

Si asta era o leapsa…. as da-o mai departe, nu stiu insa, asa ca las deschis, e cu autoservire 🙂

14 Responses to “Fete, fete si ultraviolete”


  1. 2 crocoditza Iunie 13, 2009 la 9:08 pm

    danutchidon, bun venit si mult stat prin zona, sper! 🙂

  2. 3 Mada Iunie 13, 2009 la 9:26 pm

    vaaaaai , sunt pe listaaaaaaaaaa .
    iupiiiiiiiiii >:D<

    sunt a treia 😦

  3. 4 crocoditza Iunie 13, 2009 la 9:27 pm

    enumerarea nu e in ordinea „dragaleniei”, ci in ordine cronologica :p pe cat posibil

  4. 5 Mada Iunie 13, 2009 la 9:33 pm

    sunt a treia la ordinea cometariilor de la acest post, croco 😛 >:D<

  5. 6 Ada Iunie 13, 2009 la 9:52 pm

    Ce frumos ti-ai facut tema! 🙂
    Pupa mama pe ea! Si da, o sa mai zambesti din cauza mea! 😛

  6. 7 crocoditza Iunie 13, 2009 la 9:58 pm

    Mada, sunt batrana… am inteles eu prost 🙂 daaa, esti a treia
    Mama 😀

  7. 8 Mada Iunie 13, 2009 la 10:16 pm

    huuugs.
    fetelor, stiti vreun remediu ptr a trece bataturile mai repede?
    ca nu am avut ce face si ieri am mers la scoala cu pantofii, fara dres si mi-au facut niste bataturi…
    si maine vreau sa dau o fuga cu rolele si…. :-s

  8. 10 Mada Iunie 13, 2009 la 10:25 pm

    plasturi, crema de galbenele…

  9. 11 partizan Iunie 14, 2009 la 10:06 am

    Sa-ti traiasca fetele si sa fiti fericite( vorba blogului) 😀 .

  10. 13 crocoditza Iunie 14, 2009 la 3:32 pm

    danutchidon, multumesc pentru apreciere 🙂

  11. 14 Dicsie&Vicsie Iunie 14, 2009 la 5:35 pm

    si tu imi esti dragaaa, drago!>:D<


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE