Atentie… subiect serios… in curand!

Stateam ieri si ma plictiseam si am zis sa ma gandesc un pic. Doar un pic! Si mi-am dat seama ca in ultima vreme nu am scris nimic serios, adica asa…. mai de interes planetar, macar national.

Si mi-a venit ideea… cand am fost la masaj, stand 2 ore cu tanti care ma maseaza, am inceput sa ne mai povestim of-urile ca de cand nu ne-am vazut, multa vreme a trecut. Si din vorba in vorba imi povesteste cum baiatul ei de vreo 20 de ani are patima jocurilor de noroc si ca ii mai si fura bani din casa (ea fiind aproape singura, barbatu’ prin alte tarisoare, crescand cei doi copii: fata si baiat). Si ca i-a dat bani sa faca scoala de soferi si i-a papat… ba mai mult, ca ii reproseaza ca n-a facut nimic pentru el.

Groaznic! Stateam… o ascultam… si nu-mi venea sa cred. Femeia se chinuie, munceste mult, sa intretii o casa si 2 adolescenti, mi se pare chiar o vitejie in vremurile astea. Si el, neghiobul e un nerecunoscator, ba mai si ia din banii din casa pentru a juca la ruleta sau cine stie ce alte aparate. Si m-am enervat! I-am zis ca ma simt asa batrana, ca parca tinerii din ziua de azi nu gandesc, n-au pic de respect pentru munca altora. Zic tineri, dar poate unii sunt de aceeasi varsta cu mine, dar la faze d-astea ma simt ca o baba cu principii si conceptii invechite. Ca da… nu mai e la moda sa respecti, sa ai bun simt, sa muncesti.

Pe urma continuand procesul gandirii, am zis ca nu sunt in masura sa judec, nici nu vreau si mai bine ma gandesc la alt subiect serios pentru a-l despica in 1000.

Si inca mai caut subiectul pentru un post serios si profund 🙂

12 Responses to “Atentie… subiect serios… in curand!”


  1. 1 partizan 86 Iunie 12, 2009 la 7:49 pm

    ooo… jocurile de noroc. intamplarea face ca si eu sa am contact cu astfel de persoane care-si joaca banii la tampenii din-astea. Mai exact e vorba de baietii de la mine din cartier, baieti cu care am crescut, insa cu care acum nu mai prea ” o ard” sa zic asa,de cand am plecat la facultate, dar totusi am ramas prieten. Am fost si eu de vreo doua ori cu ei la un cazino din asta de cartier acum vreo 2 ani(si mi-am zis ca n-o sa mai calc in viata mea acolo) si pur si simplu erau ca drogatii, dupa ce si-au pierdut tot ce aveau la ei, au cerut chiar imprumut pentru a mai juca, in speranta de a-si scoate ce au pierdut. Degeaba le spuneam sa nu mai joace, ca vorbeam singur Rezultatul: i-au pierdut si pe aia. Cel mai mult mi-e mila de parinti lor, care , majoritatea sunt oameni de treaba, oameni muncitori, care , insa nu au stiut totusi sa-i controleze , sa zic asa, pentru ca demult copiii lor o luasera pe cai gresite si eu stiau asta. Da-mi voie sa cred ca uneori e si vina parintilor pentru ceea ce ajung copiii lor. Pacat

  2. 2 crocoditza Iunie 12, 2009 la 7:52 pm

    partizan, sa inteleg ca ai terminat maratonul? 😀
    Felicitarile mele!
    Si da… din pacate e o tentatie prea mare si nu prea mai ai scapare daca ti-a intrat in sange putin, e ca un drog!

  3. 3 Mada Iunie 12, 2009 la 7:54 pm

    nerecunoscatori, crocoditzo, ce sa le faci…

  4. 4 GriG Iunie 12, 2009 la 8:46 pm

    Salut!

    Da, stiu despre ce vorbesti, am si eu un prieten exact asa. Mai mereu are datorii, si sa pierzi 20 de milioane intr-o zi, avand in vedere ca NU este baiat de bani gata (saracii parinti abia se chinuie sa-i asigure tot ce ii trebuie pentru facultate)… E tragic, intr-adevar, si el stie ca e rau ce face, dar pur si simplu nu poate sa se abtina.

    Bine v-am gasit 🙂

  5. 5 Rae Iunie 12, 2009 la 8:46 pm

    in curnad se va ajunge la a-si bate parintii pentru 50 de lei amarati
    cel putin putea sa se angajeze si sa-si cheltuie banii lui, munciti pe spinarea lui
    atunci sa vad daca ii mai arde sa ii joace la cazino

  6. 7 crocoditza Iunie 12, 2009 la 8:52 pm

    Bine ai venit, Grig, fa-te comod 🙂

    Rae, s-a ajuns de multishor la situatiile astea!

  7. 8 Mada Iunie 12, 2009 la 9:35 pm

    Crocoditza, sincera sa fiu… nu prea iti ies chestiile astea serioase. Da, cazul e serios, chiar grav… dar pe tine nu te reprezinta chestiile astea, mai!
    Prefer sa fii Crocoditza de care rad, decat Crocoditza care ia lucrurile in serios. Viata e prea scurta ca sa fii pesimista! 😛

    [ acest post e scris inainte sa cad in butoiul cu melancolie 😀 ]

  8. 9 crocoditza Iunie 12, 2009 la 10:00 pm

    Madaaaaaa, iesi din butoi!!!!!!!:)

  9. 10 Mada Iunie 12, 2009 la 10:03 pm

    gata, boss. 🙂
    rad cu o prietena de pozele de la banchet. 😀

  10. 12 Mada Iunie 12, 2009 la 10:55 pm

    multumesc. eram emotionata toata. si la un moment dat rosie de la atata dans. 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE