Articol serios

Si cum asteptam eu sa vina subiectul serios… ete ca a picat din cer.

Barbatii E niste porci. Nu toti, ce-i drept, doar cei mai multi din cei peste care am dat eu sau prietenele mele.

Situatie:

Ea: frumoasa foc, corp cu tot ce trebuie la dimensiunile ideale, fetisoara de ingeras, cuminte, desteapta.

El: dragutz si atent, cel putin la prima vedere, se purta frumos, parca mergea totul perfect.

Ea incantata tare de El, El ii spunea ca o iubeste si o adora. Si asta timp de vreo cateva luni. Pana azi.

Cand ea ii descopera un sms „Scapa si tu de prietena ta mai repede! Te astept”. Si cere explicatii. Si i se ofera… foarte detaliat. E alta prietena… stripteuza pe deasupra… POFTIM?

NU ZICEAI, MA, NEGHIOBULE CA O IUBESTI? SPER SA NU DAI OCHII CU MINE VREODATA.

Sa te mutzi cu o curva si sa o pupi pe unde au trecut km de … praf…. si pe urma sa pui gura pe cea pe care spui ca o iubesti? Cat de prost si de inconstient poti sa fii ca barbat sa ai asa fata langa tine si tu sa te incurci cu o lepra? Macar de o inselai cu una mai buna sau cat de cat mai buna, nu cu una care schimba barbatii in fiecare seara, macar cu una care schimba barbatii o data la saptamana.

Aaaaa… si dupa ce se intampla toate astea si se termina cearta, ii spune ca o iubeste! Tipic masculin. Frumos mod de a arata ca iubesti, de a o face sa se simta iubita. Porcule!!!!! Oi avea si gripa porcina! Bine ca esti departe de ea acum!

Bine a zis cine a zis, ca barbatii buni au parte numai de pramatii si femeile bune numai de dobitoci. Mai sunt si exceptii, ete ca si barbatii dobitoci au parte de curve, ca nu stiu sa aprecieze o femeie mult prea buna pentru ei.

Gata. Inchei, ca scriu la nervi si cine stie ce mai scriu.

 

29 Responses to “Articol serios”


  1. 4 Mada Iunie 12, 2009 la 11:10 pm

    imi pare rau ca s-a intamplat asa ceva.
    intamplare reala… i s-a petrecut vreunei prietene de-ale tale? Imi pare sincer rau..

  2. 6 Mada Iunie 12, 2009 la 11:12 pm

    bineinteles ca sunt pe pozitii!

  3. 7 Mihi Iunie 12, 2009 la 11:21 pm

    Prefer articolele mai putin serioase decat acesta, cat pentru frumoasa ta prietena sa-l dea naibii, sunt destui baieti

  4. 8 crocoditza Iunie 12, 2009 la 11:23 pm

    Mihi eh… e bun si cate un d-asta, ca sa fie apreciate celelalte 😛 Glumesc… ce vrei… si un articol mai bun, si unul mai nebun… ca mine 😀 ca-n viata vroiam sa zic

  5. 9 Mada Iunie 12, 2009 la 11:28 pm

    da, dar e mai frumos sa privim doar partea frumoasa a lucrurilor.. 😀
    si crocoditzo, cand intru pe blogul tau, vreau sa fiu happy, sa nu ma faci sa debitez memoriile unui bat de chibrit. 😀

  6. 10 crocoditza Iunie 12, 2009 la 11:30 pm

    Mada, asa si vreau sa te simti, dar na… nu sunt nici eu perfecta 😛

  7. 11 Mada Iunie 12, 2009 la 11:33 pm

    nici nu vreau sa fi perfecta! 😛 😀

  8. 12 Mihi Iunie 12, 2009 la 11:45 pm

    Din nefericire Mada si acest gen de articol face parte din realitatea inconjuratoare

  9. 13 ics Iunie 12, 2009 la 11:58 pm

    poorc, adevarat. dar un prieten de al meu a patit cam la fel cu iubita de 4 ani si da, el a gasit mesajul pe telefonul ei:)

  10. 14 crocoditza Iunie 13, 2009 la 12:03 am

    ics, corect, e valabila si reciproca, am subliniat spre finalul articolului… dar de ce fac asta? nu eu, ei 🙂
    intrebare mai mult retorica… la cat raspunsuri se pot da… stiu

  11. 15 Mada Iunie 13, 2009 la 12:19 am

    ai dreptate mihi.
    hm , e trist, ce pot spune… se intampla in viata noastra, cea de toate zilele…

  12. 16 ics Iunie 13, 2009 la 9:27 am

    daca iti spun ca nu stiu,ca habar nu am, ma crezi?
    nu pot sa inteleg, chiar nu pot…ei erau de 1proape 4 ani impreuna, gaseste mesajul ala, il suna pe tip,se intalnesc, el se intalnea cu ea de 6 luni, habar nu avea de cealalta relatie….ma rog, neatza:)

  13. 17 Ada Iunie 13, 2009 la 10:08 am

    Baga-mi-as… ca sa zic asa!
    Jur ca as fi preferat o situatie asa, macar stiam ca nu face 2 bani si gata, decat imbarligatura mea! ‘Tu-i mama ma-sii de treaba! (scuze pt limbaj)

  14. 18 crocoditza Iunie 13, 2009 la 5:08 pm

    Hai buna dimineata!

    ics, surprize-surprize 🙂

    Mama, zi-i cu patima si foc… si lasa, ca o fi si imbarligatura buna la ceva

  15. 19 Mada Iunie 13, 2009 la 5:51 pm

    pai maaai, la tine e dimineata? 🙂 😀

  16. 20 danutzZze Iunie 13, 2009 la 8:25 pm

    de mine e vb…nu merita nici makr sa ma mai gandesc k a fost ceva intre noi…ce ma enerveaza cel mai tare este k am fost „inlocuita” cu o curva…

    trec eu si peste asta..nu sh cum o sa se simta el knd o sa treaca pe langa unul cu care si-a „tras-o” ea cu o seara in urma…

    APROPO: „FITI FERICITI!” :*

  17. 21 crocoditza Iunie 13, 2009 la 8:27 pm

    desteapta mea mica!
    da… hai sa fim fericiti 🙂

  18. 23 lori Iunie 13, 2009 la 10:32 pm

    Da.Se intampla din ce in ce mai des sa aud asa ceva.Nu am avut surprize,nemultumiri in anii mei de casnicie.Sper sa nu se intample nimic neplacut.Insa am copii.Cine stie??

  19. 25 crocoditza Iunie 13, 2009 la 10:34 pm

    lori, buna seara si Doamne fereste!

  20. 26 lori Iunie 13, 2009 la 11:06 pm

    ……pan’ te nimereste,mai croco! 😀

  21. 27 crocoditza Iunie 13, 2009 la 11:07 pm

    lori lori 🙂
    poate greseste adresa 😛

  22. 28 lori Iunie 13, 2009 la 11:10 pm

    ….si ma fereste 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE