De la nenea Google adunate

Incepem in forta:

comenteaza:o suta de generatii imi fac s – ah?

100 de generatii imi fac semn sa v – ce zici?

100 de generatii imi fac semn cum sa vor – sa vor… deci! tot nu inteleg, poti sa fii mai explicit?

100 de generatii imi fac semn sa vorbesc – AHA!

azi e ziua mea – ai intarziat cu cateva zile 🙂

nunta ada 6 iunie 2009 – Mamaaaaaaaaaaaaaa, asa facusi? mi-ai zis ca pleci la mare si tu ai fugit sa te mariti? 😀

strigaturi de nunta din ardeal – iu iu si iara iu… nu stiu… nu ma pricep

ionutprundeanu -eee, aici e atunci, cine e nenea asta de a fost cautat si gasit de 3 ori la mine pe blog?

animale futute de oameni – nelipsita cautare…. care esti de cauti zilnic „animale futute de oameni” si ajungi la mine? Ah?

oameni futute de animale – na… ca de la atatea cautari d-astea zilnice, te-ai zapacit de tot

horoscopu compatibilitatilor – are fata toate compatibilitatile, care cu care te-ar interesa (zodia zic)

s-a întâmplat într-o zi de joi era seară – si ploua afara?

ce se antampla cand femeia munceste – eh…. multe maica, multe

cum se danseaza invartita – te invartesti 🙂 care esti ardelean ca sa exemplifici? 😛

soarta prin horoscop – asta e grea… e profunda chiar…

croco oameni croco animalele – croco eu, tu?

cum sa il conving sa se insoare – ii pui pistolul la tampla, il droghezi, il maltratezi, ii faci vraji, ii faci compatibilitatea… solutii se gasesc 😀

stationare neregulamentara 10min ce patesc – ia incearca si-ai sa vezi 🙂

cat tort sa fac pentru 30 copii – m-ai vazut pe mine mai bucatareasa… pfuai… suriiiiii, tu esti cu torturile, zi aici o vorba 🙂

www muzica haus – greseala! aici e www crocoditza wordpress. Ce numar ati format?

12 Responses to “De la nenea Google adunate”


  1. 1 Rae Iunie 9, 2009 la 7:06 pm

    :)))
    pana acum am doar o perla
    mai dureaza pana sa fac si eu o lista luuuunga

    Rae

  2. 2 sunt Iunie 9, 2009 la 7:23 pm

    mai tari ca alea de la examen:))

  3. 3 crocoditza Iunie 9, 2009 la 7:27 pm

    sunt, bine ai venit 🙂
    ma bucur ca-ti plac perlutele servite de mine azi, sunt fierbinti, ai grija cu ele 😛

  4. 4 Dicsie&Vicsie Iunie 9, 2009 la 8:22 pm

    mie’mi plac tagurile=))
    croco, ce ai cu saracii oameni???
    xayide

  5. 5 crocoditza Iunie 9, 2009 la 10:13 pm

    xayide… nu cu toti! dar una lume e nebuna 🙂
    si tare-s curioasa cine e ala de cauta zilnic „animale futute de oameni”

  6. 6 phidas Iunie 9, 2009 la 11:00 pm

    animale futute de oameni… interesant. Zoofili 🙂

  7. 7 crocoditza Iunie 9, 2009 la 11:02 pm

    phidas, bine ai venit la mine pe aratura 🙂

  8. 8 Parmalat Iunie 10, 2009 la 3:34 am

    Animale futute de oameni…
    Oameni futute de animale…
    =))
    Ar mai fi:
    Animale futute de animale (vezi cainii din spatele blocului)
    Oameni futute de oameni (…)
    =))
    Coaeee unii sunt devianti rau sa inebunesc! Hai sa zicem arati najpa te faci gay din necesitate si se gaseste cineva sa te ia si pe tine o tura. Sau in cel mai rau caz o iei in mana si o freci de 3-4 ori pe zi pana iti trece. Dar daca deja ai ajuns la animale se cheama k esti zuzu =))

  9. 9 Ada Iunie 10, 2009 la 8:51 am

    Iubita lu’ mama, sa stii ca eu la mare am fost, nu m-am maritat fara sa-ti spun. Poti sa-l intrebi! 😛

  10. 10 crocoditza Iunie 10, 2009 la 9:53 am

    Parmalat, bine ca ai zis zuzu…. ca mie mi se mai zice zuza 🙂 si deja ma speriasem

    Mama, m-am linistit…pai nu, ca si daca te maritai, te mai maritai o data ca sa fiu si eu de fata, sa car cosuletul cu petale, sa-ti tin trena, sa alung paparazzi din zona….eh…. responsabilitati mari 😀

  11. 11 Mada Iunie 10, 2009 la 12:51 pm

    frumos, frumos. =))
    ce sa faci
    oameni lipsiti de creier
    sau creier lipsit de oameni? 😀

  12. 12 crocoditza Iunie 10, 2009 la 7:46 pm

    Mada… da… cum ar suna… „creier, caut proprietar” 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE