Paranormala de mine

Sunt orice, mai putin normala 🙂 caci altfel nu as mai avea farmec. Acum sa va spun despre latura mea paranormala.

Ca instinctul meu de fata mare nu ma-nseala, ca ghicesc oamenii dintr-o privire, ca mai sufar si de telepatie cu anumite persoane sau ca mi se mai intampla ce visez… astea-s asa de incalzire.

Eram micutza, sa fi avut vreo 10-11 ani…cred… nu mai stiu exact. Eram la tzara in vacanta de vara, caldura maaaaaaare si am tabarat-o pe mama sa ma ia si pe mine cu ei la camp, ca era perioada cand era cu seceris. M-a luat.

Si de la caldura, am leshinat. Nu stiu cand, cum s-a intamplat… stiu ca ma vedeam pe un camp plin numai cu flori si alergam, eram fericita, atatea flori, atatea culori … si dintr-o data incepuse ploaia si o auzeam pe mama ca ma striga… ma uitam in jur si n-o vedeam si totusi o auzeam si m-am trezit, era mama langa mine, o gramada lume in jur, ma stropea cu apa si plangea. Si nu intelegeam ce se intamplase. Mi-a spus ca am leshinat si ca sigur a fost de la caldura si ca nu mai pup eu camp, ca s-a speriat si eu o linisteam ca n-am leshinat, ca am fost pe un camp cu flori si o auzeam cum ma striga, dar n-o vedeam, d-aia n-am venit cand m-a chemat. Desi eram mica, n-am uitat intamplarea. Si-acum inca mi se mai zbarleste pielicica.

A doua oara, tot la tzara, in alt an. Era nu stiu ce sarbatoare si mamaia mergea la biserica, asa ca a zis sa ne ia si pe noi copiii (toti cei 5 nepoti) si sa ne miruiasca, sa ne mai plimbam si noi.

Si am fost mai in fatza. Canta corul… si eu cu corul, pe langa cor, desi nu stiam versurile, parca imi veneau singure, parca le invatasem dinainte. Bine… exagerez, anticipam rima 🙂 Cert e ca la un moment dat cand dadea popa cu tamaie sau cu ce dadea, mirosul ala puternic fix in nasucul meu, m-a terminat si am picat. Adica iar am leshinat, numai ca de data asta a fost mai … deosebit. Tot nu stiu cand am leshinat, imi aduc aminte doar mirosul puternic de tamaie. Dar mai e ceva, eram undeva sus, la vreo 3-4 metri deasupra tuturor si ma uitam cum ma scot afara din biserica mai multe babutze, impreuna cu mamaia, si cum m-au asezat pe iarba si aruncau cu apa pe mine. M-am trezit si dupa ce m-am dezmeticit, mi-am adus aminte ce am vazut eu de sus. Si i-am spus mamaicii mele. Nu-i venea sa creada, ii spusesem tot ce se intamplase cat eu am fost leshinata. Chiar si cine ma scosese afara.

Explicatii n-am. Dar si acum parca vad tot cum s-a intamplat.

17 Responses to “Paranormala de mine”


  1. 3 Mada Iunie 8, 2009 la 9:06 pm

    mie nu mi s-a intamplat pana acum nimic asemanator.
    paranormalo, tu. 🙂

    mi-ai inveselit seara!

  2. 4 crocoditza Iunie 8, 2009 la 9:08 pm

    Mada, macar la atat sa fiu buna 🙂
    Am inceput saptamana bine 😛

  3. 5 ics Iunie 8, 2009 la 10:25 pm

    o lesinata se leganaaaaa pe o panzaa de paianjeennn..hmmm si pentru ca, panza nu s a rupt, a mai venit un lesinat, aaa:))

  4. 6 crocoditza Iunie 8, 2009 la 10:31 pm

    ics, 😀
    te fac la leshinuri 😛

  5. 7 crocoditza Iunie 8, 2009 la 11:13 pm

    Care se baga la un leshin? 🙂

  6. 8 teiucul Iunie 8, 2009 la 11:55 pm

    Ia uite dom’le! Daca stiam, te sunam sambata ca poate ma loveai cu alea sase norocoase 😆

  7. 9 ics Iunie 9, 2009 la 12:31 am

    eu am la activ mai multe dar doar unu i naturaal 100%, restul au fost provocate prin presarea repetata si in mod constant a cutiei, cea toracica mai exact:P, se pun si astea??

  8. 10 Marmotica Iunie 9, 2009 la 9:44 am

    O daaaaa,
    2 lesinate se leganau … si poc!
    Neaaataa, paranormalo! Si sa imi spui pe mine cum ma vezi in viziunile tale?

  9. 11 lori Iunie 9, 2009 la 9:46 am

    Buna dimineata,lesinato! 🙂

  10. 12 Mada Iunie 9, 2009 la 11:57 am

    crocodito, de abia am putut sa adorm aseara!
    dupa cheful pe blogul tau din cealalta seara! :))

    mi-am luat tricou alb, acum e plin de verde, mov si albastru . numai succes si pupici scrie pe al meu tricou!

  11. 13 Rae Iunie 9, 2009 la 3:18 pm

    haha..din punctul asta de vedere ne asemanam (numai cau eu nu lesin)
    si despre intamplarea de la biserica – ce ai trait tu se numeste decorporalizare (si e super):D

  12. 14 crocoditza Iunie 9, 2009 la 6:42 pm

    Sburleaaaaaaaaaa, buna ziua, buna ziua, un piscot, o atentie? 🙂 Ca rar am asa oaspeti de onoare.
    Cat despre alea sase norocoase, te-ai trezit tarziu, i le-am spus cuiva din Galati 😛

    ics, aoleu, presare toracica… maica maica… da’ cine mi te-a chinuit asa?

    Suri, te vaaaaad…. bine, ca inca nu mi s-au marit dioptriile. Improtant e ca te vad, nu? 😀

    Mada, mea culpa, ce sa fac acum daca ma mai apuca insomniile? 🙂 Macar ai tricou cu urari, sa-l stapanesti sanatoasa si sa-l pui la loc sigur!

    Rae, decorporalizare, ce o fi, sa fie unde o fi, sa nu imi mai dea mie emotii

  13. 15 Rae Iunie 9, 2009 la 7:07 pm

    si…apropo de paranormalitati..deja-vu – uri ai?:>


  1. 1 Sunt cu capu’ « Fiti fericiti! Trackback pe August 18, 2009 la 10:14 pm

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE