Leapsa firmoasa

Am primit cadou de ziua copilului de la mama mea o leapsa. Si am inceput procedeul de procesat date, caror firme le cresc cifra de afaceri.

Si am inceput sa ma gandesc cum incep ziua, cum o continui, ce tabieturi am. Si am ajuns la concluzia ca-s multe rau, ca se duc destui bani pe luna pentru prea multe firme. Google-ul, Messenger-ul, televizorul, laptop-ul, net-ul, blogul, telefoanele deja nu se mai pun, sunt ca aerul 🙂

Povestea e simpla, eu sunt fan Blend-a-med, dar al meu nebun e fan Colgate, drept urmare in baie sunt intotdeauna 2 tuburi de pasta de dinti. Ca si sampon, in ultima vreme imi place Petrole Hahn. Cosmeticele sunt obligatoriu de la Vichy, L’Oreal sau Yves Rocher. Parfum… imi plac multe, acum am Ultraviolet, e pe sfarsite, ma gandesc cu ce sa-l inlocuiesc. Si da, sunt o fitzoasa… imi place apa termala de la Avene.  Sunt fan bauturi neacidulate, de preferat sucuri naturale, stoarse de mine, daca nu, un Nestea sau un Prigat nectar sunt perfecte. Cu hainele, nu sufar sa fie neaparat de firma, sau mai bine zis de o anumita firma, sunt pretentioasa doar la materialul din care sunt confectionate.

Imi plac cerealele. Prefer Fitness cu ciocolata sau Chocapic. Am si frigider, aragaz, hota, masina de spalat, boiler etc. si alea sunt de cate o firma si respira cu mine acelasi aer, impartim aceeasi casa 🙂 Sunt si la fond de pensii privat, respectiv Ing. Asigurarile de casa, masina etc sunt la Omniasig. Sigur mi-au scapat destule! Daca mai vrea sa stie vreo firma sau ce produse de firma mai folosesc, astept cumintzica 🙂

19 Responses to “Leapsa firmoasa”


  1. 1 Ada Iunie 2, 2009 la 8:21 am

    😆 Ce repede te-ai achitat tu de leapsa… ai preferat sa insiri cuvinte decat sa pui poze. 😛 Bine si asa.

  2. 2 Ada Iunie 2, 2009 la 8:22 am

    Am uitat: primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

  3. 3 crocoditza Iunie 2, 2009 la 8:25 am

    Pai am pus si poze 😛 Dar ma gandeam si pe urma uitam cate ceva pana cautam pozele, asa cu scrisul ma inteleg mai bine 🙂

  4. 4 crocoditza Iunie 2, 2009 la 8:28 am

    Am avut chef de scris azi-noapte, ca am dormit si singura si n-am avut somn, nu pot sa dorm netinuta in brate 😀

  5. 5 Marmotica Iunie 2, 2009 la 8:46 am

    Neattaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…
    Acum trebuie sa fac si eu lista, mereu raman in urma..
    Concursuri nu castig, cu lepsele raman in urma..ce marmota sunt 😆

  6. 6 crocoditza Iunie 2, 2009 la 9:17 am

    Hai ma suri… trebuie sa facem ceva in privinta asta 🙂 Iti iau niste vitamine 😀

  7. 7 Mihi Iunie 2, 2009 la 9:21 am

    iar reclame :))

  8. 8 crocoditza Iunie 2, 2009 la 9:21 am

    Mihi, iar te-nsori…. 🙂

  9. 10 crocoditza Iunie 2, 2009 la 9:33 am

    shhht, ca nu mai spun la nimeni 😀

  10. 11 Marmotica Iunie 2, 2009 la 9:36 am

    =))))) Mihi da cu cine te insori ? 😆 Suri am facut si eu reclama..si cred ca trebuie sa ma apuc de sport sa am un tonus mai bun 😀

  11. 12 Mihi Iunie 2, 2009 la 9:37 am

    Nu ma infor fetelor ca-s prea fraged :)) iar croco nu stiu despre ce vorbeste

  12. 13 crocoditza Iunie 2, 2009 la 9:42 am

    De inforat nu te-oi infora, dar insuratul iti face cu ochiul? 😛

  13. 14 Mihi Iunie 2, 2009 la 9:46 am

    cand am sa ma insor am sa apelez la serviciile tale

  14. 15 crocoditza Iunie 2, 2009 la 9:52 am

    bine dl. viitor ginerica 🙂

  15. 17 Parmalat Iunie 2, 2009 la 11:09 am

    Putsiiiiine, mult prea putsine firme :P:P

  16. 18 crocoditza Iunie 2, 2009 la 5:23 pm

    Parmalat, bine ai venit pe la mine prin zona 🙂
    Putine, da’ bune 😛

  17. 19 Parmalat Iunie 3, 2009 la 12:14 am

    @Crocoditsa: pey acum dak m-am atasat de blogul Adei, incep sa ma atasez si de blogurile voastre 😛


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE