?!?!!?

Dileme… dileme si iar dileme.

Doar maine nu e ziua mea si deja de ieri ma dispera lumea „Si ce vrei de ziua ta?”

Daca e cadou … nu vreau sa stiu si sincer n-am nevoie de nimic in mod special acum. Poate o masina nou-nouta n-as refuza 😀

Mama ma intreaba ce cadou vreau, tata sa-i spun ce vreau sa-mi ia, prietenele la fel. Mai acum cateva minute am vorbit cu al meu nebun si cica

– Ce face, iubita mea? Ce cadou vrei de ziua ta?

– Nu stiu si gandeste-te si tu singurel

– Stii ca-s praf la cadouri, mai bine imi zici ce vrei.

Deja ma iau nervii. Nu stiu ce vreau de ziua mea. Dati-mi idei 🙂

Update: Conform link-ului dat de Rae, cica mi s-ar potrivi urmatoarele:

Pentru femeia gemeni: telefon, un puzzle, parfum, geanta, accesorii funny pentru telefon, o carte de dragoste, un set de lumanari parfumate.

Telefon doar ce mi-am luat acum cateva luni si sunt mandra rau de el, ba i-am luat si folie 3M de protectie pentru ecran.

 

D980

Puzzle, nu prea ma incanta, cum adica sa primesc un puzzle de ziua mea?

Parfum si geanta, da! Parfumul, da, dar nu pentru izbit, nuuuuu, el trebuie sa faca un cadou special, ca trebuie sa se revanseze si pentru 8 martie, asa cu parfumul scapa repede. Gentile sunt „slabiciunea” mea, daca ma duc sa-mi iau geanta, clar nu plec fara 3 macar 🙂 Sa fie cat mai mari, mai incapatoare.

Accesorii funny pentru telefon, hai bine, dar sa fie garnitura de la cadou 😛

Carte de dragoste … decat sa citesc, mai bine fac 😀 uite ar fi o idee cu seara romantico-salbatica

Mama, nu citesti, da? 🙂

Si seturile de lumanari parfumate, nu stiu.. nu mi se par potrivite de cadou, imi plac, dar mi le cumpar eu.

20 Responses to “?!?!!?”


  1. 1 Rae Iunie 2, 2009 la 7:36 pm

    uite un link folositor pentru „al tau”
    btw…la multi pentru oricand o sa fie ziua ta:P

    http://www.roportal.ro/discutii/ftopic56603.html

  2. 2 crocoditza Iunie 2, 2009 la 7:37 pm

    Rae, multumesc 🙂 pe 4 o sa fie

  3. 4 xayide Iunie 2, 2009 la 8:05 pm

    happy b’day to who?
    happy b’day to who?
    happy b’day to croco
    happy b’day to croco (ih, nu iese rima:()
    la multi b/ani pentru poimaine crocule>:D<
    ps:iti mai zic de vreo 15 ori pana atunci, in loc de cadou.(daca vrei ma iei pe mine drept cantatoare de la multi ani:)

  4. 5 crocoditza Iunie 2, 2009 la 8:06 pm

    Xayide, multumeeeeesc, esti o dragutza 🙂

  5. 6 crocoditza Iunie 2, 2009 la 8:06 pm

    La multi ani-ul ca La multi ani-ul, cadou, ce fac cu cadoul? 🙂

  6. 7 Rae Iunie 2, 2009 la 8:08 pm

    de rien, croco (asta m-a invatat diriga cand i-am raspuns la „multumesc” cu „cu placere” :))) )

  7. 8 Mihi Iunie 2, 2009 la 8:45 pm

    Apropo! ce cadou vrei? :))

  8. 9 crocoditza Iunie 2, 2009 la 8:52 pm

    Mihi, vreau un cadou-surpriza 🙂

  9. 10 crocoditza Iunie 2, 2009 la 8:53 pm

    Tu ce i-ai lua prietenei tale?

  10. 11 Marmotica Iunie 2, 2009 la 10:37 pm

    Croco eu zic ca ar fi frumos sa primesti un gand bun, o imbratisare calda, un zambet de fericire de la omul care iti este alaturi si asa iti arata cat te pretuieste…sa fie o zi frumoasa in care sa te bucuri de tot si nu numai in ziua aia 😀
    Ma mai gandesc si mai revin cu idei..

  11. 12 crocoditza Iunie 2, 2009 la 10:39 pm

    suri, hai lasa imbratisarile si zambetul, vreau cadou! 😀

  12. 13 Marmotica Iunie 2, 2009 la 10:52 pm

    UN CATEEEEELLLLLLLLL!!!
    Sa vezi tu ce ganduri de bine iti transmit eu :)))

  13. 14 crocoditza Iunie 2, 2009 la 10:53 pm

    Daaaaaaaaaaaaa, un catel suna bine 🙂

  14. 15 Mihi Iunie 2, 2009 la 10:53 pm

    care sa faca 3,14 3,14 prin toata casa :))

  15. 16 crocoditza Iunie 2, 2009 la 10:54 pm

    pai cine il tine in casa? in curte!

  16. 17 Ada Iunie 3, 2009 la 8:49 am

    Nu, nu citesc, deloc! 😆

  17. 18 Eu Iunie 3, 2009 la 3:46 pm

    Buna seara.
    Crocodito, pai nu ti-ai primit deja cadoul?Iubitul si familia ta?

  18. 19 crocoditza Iunie 3, 2009 la 6:13 pm

    Mama, m-am linistit, bine ca n-ai citit 🙂

    Eu, hai si tu… ei sunt cadoul meu cel mai pret… poftim, dar daca se ofera lumea sa imi ia si cadouri materiale, pot eu sa ma pun in calea fericirii lor? 😀

  19. 20 Eu Iunie 3, 2009 la 6:42 pm

    Uof, fomeile astea .Greu sunt de multumit 😛


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE