Drumurile mele toate

Dupa cum bine stiti, am fost plecata… munci combinate cu nunta, combinate cu oboseala, combinate cu locuri noi, combinate cu 7 ore de mers pe sosele… soselele noastre, unele drumuri europene, ba chiar autostrazi.

Eram aproape de Valea Oltului, mergeam 2 masini in coloana neoficiala, eram grabiti ce-i drept, intram in depasiri … cu cap.

Una dintre depasiri facute de nenea care era cu noi in fatza noastra a dus la un incident. Respectiv din fatza (de pe contrasens) a aparut o alta masinuta, si a incercat sa se bage intre un tir si un renault grena, renault al carui sofer a zis ca de ce sa-l lase sa se bage…. sa faca buf cu masina care venea din fatza. Bun… n-am zis nimic, se bagase si el un pic aiurea in depasire, avea dreptul si soferul de renault sa fie putin nervos, ne vedem linistiti de drum. La vreun kilometru, ne dam putin pe contrasens sa vedem daca vine ceva din fatza ca sa intram linistiti in depasire, venea ceva… cand sa intram iar un metru in dreapta, pe banda noastra…. hop, da-te ca n-ai unde… paralel cu noi mergea nenea cu renault si noi nu mai aveam unde sa intram pe banda. In fata noastra era masina care era cu noi, ala a vazut in oglinda cum s-a bagat boul si i-a pus frana. In dreapta n-aveam unde sa se duca, era ditamai santul, in stanga eram noi, si am pus si noi frana… si el injura… el soferul de renault… si in momentul ala am simtit nevoia sa apas pe butonel, sa vad cum se duce geamul in jos, sa simt aerul curat in nari, sa inspir adanc si sa ii zic ceva de dulce cat mai pe romaneste si pe intelesul lui. Si s-a facut cu masina inspre noi, ca si cand ar intra in noi, sa ne impresioneze si poate sa imi dea lacrimile de frica, dar ghici….. eram cu un nebun la volan. Si mai era un alt nebun la volan in fata lui si iaca frana pana ajunge acul la 0 km/h. Si noi frana… si el frana si il incoltisem. S-a dat nebunul din fatza jos si vine spre nenea cu Renault si ii spune ca e un nesimtit, vrea sa murim? si ala tot comenteaza… si iese si al meu nebun la el sa-l intrebe daca are vreo problema… brusc se vede in inferioritate si a dat-o in balbaiala…. si am plecat, l-am lasat, au mers numai cu 50 km/h sa vada daca ne depaseste si mai face vreo figura, dar nu…. nu s-a mai apropiat.

5 Responses to “Drumurile mele toate”


  1. 1 ingeritzaa Iunie 2, 2009 la 2:57 pm

    Off, zi ce a fost frumos nu cum v-ati riscat pielea 🙂 Stiu ca sunteti nebuni. Intrebarea cheie este: cat de nebuni sunt ceilalti? Ati avut noroc totusi, putea iesi rau!!!!
    Nu asa te-am invatat eu 🙂 Apropo, tot cu ciobul ala de oglinda stai pe stanga ???

  2. 2 Dicsie&Vicsie Iunie 2, 2009 la 3:45 pm

    mai bine este ca o calatorie sa fie cu peripetii
    intr-una obisnuita te plictisesti, programul iti devine rutina&so on
    glad you came home:)

  3. 3 Dicsie&Vicsie Iunie 2, 2009 la 3:45 pm

    oh…i forgot
    Rae

  4. 4 crocoditza Iunie 2, 2009 la 3:59 pm

    ingeritzaa, tot cu ala 🙂 da’s dibace eu de fel, merg si fara oglinzi daca e nevoie, intr-un picior si cu un ochi inchis 🙂

  5. 5 crocoditza Iunie 2, 2009 la 5:56 pm

    Dicsie, sa fie peripetii, nu zic nu, da’ d-astea mai dragutze 😛


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE