Albinuta de mine

Dupa cum ati dedus unii dintre voi, am avut o saptamana groaznic de aglomerata.

In primul rand am facut curatenie generala, adica am frecat la geamuri, usi, podele de mi-a ajuns pentru 3 vieti. Traiasca mesterii care au fost foarte atenti si toate geamurile, usile, profilul de PVC erau pline de lavabila, ciment si alte minuni, sa am eu ce freca… nu de alta, dar poate ma plictiseam.

Si stiti cum se zice, cum incepi de luni asa o tii toata saptamana, la mine s-a adeverit, daca am inceput cu smotrul de luni, chiar asa am tinut-o toata saptamana. Mai precis pana joi, cand ne-au venit primii musafiri si eu inca mai dadeam cu mopul pe terasa, m-au prins cu mopul in mana… guilty! 🙂 Pe urma am incercat sa fiu o gazda buna, tinand cont ca joi si vineri am avut masa mare la noi acasa (in jur de vreo 30 de persoane). Si partea cea mai dragutza cand esti gazda, este curatenia de dupa ce pleaca invitatii, si cum plecau la 1-2 noaptea, iar imi faceam de lucru toata noaptea, ca stiam ca a doua zi erau inapoi si trebuia sa fie toate la locul lor. Vineri m-am culcat la 3 dimineata, m-am trezit la 6, muncit si stat in picioare,  pregatita de nunta (nu a mea 😀 ) si dansat pana la 7 dimineata, dupa care iar munca. Adica  duminica aveam vreo 27 de ore in care nu dormisem. Am dormit vreo 3 ore, apoi trebuia sa semnam condica la petrecerea de a doua zi dupa nunta. Supeeeeeeer, mai aveam putin si adormeam in farfuria cu ciorba de vacuta. Intre ciorba de vacuta si fripturica, am stat pe bancuta la soare, am vorbit cu mama si cu suri, m-am mai relaxat putin, le-am asigurat ca mai traiesc. 🙂 Duminica seara, iar invitati la noi, stat pana la 12, iar spalat, smotru… Azi, la munca, m-au luat de odihnita, dar pe la 15:30 am capitulat, am venit acasa sa imi fac o baie prelungita, fierbinte si cu saruri si am bagat somn.

Musafirii mi-s dragi si am robotit cu drag dupa ei. Am vrut sa se simta cat mai bine si chiar mi-a trecut toata oboseala cand mi-au spus ca nici la 5 stele nu s-au simtit asa bine. 🙂 Am trecut cu bine si de hopul asta. Cred ca mi-am revenit cat de cat si cu somnul dupa ziua de azi. Mai am o problema, ma dor picioarele groaznic si inca mai am gleznele umflate de la atata stat in picioare. Masaj? Se ofera careva? 😀

 

 

 

3 Responses to “Albinuta de mine”


  1. 1 Ada Mai 26, 2009 la 9:57 am

    Pupa mama pe ea de fata harnicutza! :*

  2. 2 Rae Mai 26, 2009 la 3:36 pm

    uof…te inteleg
    fiind 4 copii la o sraca de mama…ceilalti 3 fiind casatoriti si avand si copii, iti imaginezi ce este pe capu meu cand se aduna toata familia
    dar nu e nimic grav, noi sa fim sanatosi

  3. 3 crocoditza Mai 26, 2009 la 6:18 pm

    Mama, asa, oblojeste-mi ranile, ca am niste bataturi si dureri de picioruse de nu mai pot.

    Rae, imi convine partea cu sanatatea! 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE