Copiii din ziua de azi

Ieri, printre alte lucruri, am fost invitata la o petrecere … de copii. Sarbatoritul a facut 10 ani, e baiatul unor prieteni care ne sunt dragi. Majoritatea prietenilor au copii, si eu sunt printre favoriti, ma tavalesc cu ei, ma tabara cate 3 sa ma bage la fund in piscina…eeee…circ 😀 Si ieri a avut invitata toata clasa (vreo 30 de copii). Care alergau in toate partile si care din 2 in 2 minute erau la mama sarbatoritului „Andrei m-a lovit”, „Maria m-a udat”, „a aruncat cu piatra in mine”, „s-a intepat la deget si ii curge sange”. Ziua a fost facuta la o pizzerie dintr-un parc, drept urmare copiii alergau peste tot, se certau pe minge, pe paletele de badminton. Le-am scos bucatile de la frigaruie de pe betisor ca sa poata sa manance. M-au alergat la badminton dupa fluturas… eu pe tocuri… frumos oricum.

Ce m-a socat, copii de 9-10 ani care erau obezi. Cand a venit tortul, am fost cu mamica sefa sa le dam portiile de tort, bine, dupa ce 30 de voci tipau la noi „eu vreau robotelul ala, eu vreau trandafirul ala, eu vreau aia, eu vreau aialalta” (a fost tort cu Power Rangers). Si una dintre fetitele la 1.20 m si 65 de kg, a venit sa isi ia portia de tort care continea o felie de tort si imi zice sa-i mai pun o felie in farfurie. Execut ordinul. Ma duc la mese sa ii mai intreb daca mai vor tort, si fetita asta zice „mai vreau eu”. Ii mai aduc o portie. La vreo 10 minute iar ma mai duc la mese sa le duc niste paie, nebunie mare „vreau si eu, vreau si eu, eu vreau 3 ca vreau sa beau cu 3”. Termin cu paiele si ii intreb daca mai vor ceva. Fetita cu stomacul imens zice „Mai vreau si eu o felie de tort”. Am facut ochii mari si i-am adus totusi.

A mancat pizza, frigaruie, 4 felii de tort, cred ca a baut 2 litri de Pepsi. La 10 ani, pai la 15 cred ca ma mananca si pe mine. Si tind sa cred ca totusi parintii sunt principalii vinovati si deja cand isi dau seama e prea tarziu.

 

13 Responses to “Copiii din ziua de azi”


  1. 1 Sangerica Mai 17, 2009 la 6:57 pm

    neata,
    rautacios comentariul cu „pai la 15 ani cred ca ma mananca si pe mine”…foarte rautacios. biata fetita are probleme si tu o iei la misto…

    pese: roaga-te sa nu i se faca foame de tine pana in 15 ani… 😈 ca de i se face, pun pariu ca pana la 18 tot giurgiu’ e halit si apoi vine catre capitala…

  2. 2 crocoditza Mai 17, 2009 la 7:18 pm

    Sangerica, nu sunt rea, dar doua persoane mature nu mancau cat a mancat ea. Am ramas uimita.

  3. 3 TheNutz Mai 17, 2009 la 7:39 pm

    Nu ti se pare ca titlul e total eronat?

  4. 4 crocoditza Mai 17, 2009 la 7:42 pm

    TheNutz, de ce crezi asta?

    • 5 TheNutz Mai 18, 2009 la 9:25 am

      Pentru ca in loc sa ii zici „Parintii din ziua de azi” ai aruncat totul in carca copiilor, asaceva nu se face (sau probabil nu se face intr-o lume ideala)!

  5. 6 Mihi Mai 17, 2009 la 10:28 pm

    Chestia asta cu copiii e chia ro problema grava, parinti de azi ii indoapa cu tot felul de jeguri, pachetel la scoala nu mai exista, exista doar bani de buzunar pt cumpararea porcariilor, plus ca la varsta lor nu fac nici un spor, poate la degete, messenger se numeste.
    Pai eu la varsta lor jucam fotbal in spatele blocului, in pauza mare la scoala baschet, mergeam la inot, care-l inca mai practic, pai cum sa nu ajunga saracii asa daca nu-s supravegheatti de parinti

  6. 7 crocoditza Mai 17, 2009 la 10:32 pm

    Mihi, exact asta incercam si eu sa subliniez, mananca numai prostii: chipsuri, fast-food, beau numai cola, parintii le canta in struna sa nu carecumva sa se supere odorul sau sa-i refuze vreun moft.
    Nu radeam si nu faceam misto, Doamne fereste daca are copilul vreo problema, dar o sa ajungem mai rau decat americanii.
    Imi place si mie baschet-ul, cu inotul sunt fricoasa 🙂

  7. 8 Mihi Mai 17, 2009 la 10:35 pm

    Am inteles ce ai vrut tu sa zici, doar ca am redat si pentru intelesul lui zanutz 😀

  8. 9 crocoditza Mai 17, 2009 la 10:37 pm

    aoleu, sa nu incepeti iar, sa ma faceti sa fac pe arbitrul 🙂

  9. 10 Rae Mai 17, 2009 la 10:41 pm

    cunosc si eu cateva specimene obeze, care culmea, o comenteaza pe nikita=))
    dar nu le vad sa manance foarte mult, nici mult nu mananca, probabil ca au vreo dereglare in organism

  10. 11 Rae Mai 17, 2009 la 10:41 pm

    fara „nici mult nu mananca” my bad:)

  11. 12 crocoditza Mai 17, 2009 la 10:44 pm

    Rae, Doamne fereste de dereglari sau probleme de sanatate.
    Dar unele apar tocmai datorita alimentatiei proaste, lipsei miscarii, pepsi si cola fara numar. Odata declansat „raul” cred ca te ingrasi numai daca te uiti, nu mai trebuie sa bagi in gura, ca sa ma exprim asa 🙂
    sper ca nu citesc minori 🙂

  12. 13 Marmotica Mai 18, 2009 la 9:06 am

    Asta pentru ca acei copii mananca la Mac, beau cola in prostie si nu fac miscare.. Am vazut multi copii obezi la o varsta destul de mica si nu mi se pare normal..


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE