Un altfel de drog

Baiatul meu nu le are prea mult cu pestele. Ii place, dar nu era obsedat. Noi mergeam la peste mai mult pentru un gratar, stat in aer liber, sa ma bata vantul, sa ma arda soarele, sa ii vad cum se bucura cand prind cate un peste, sa pazesc lansetele si sa tip cand sare bambina. N-am stat niciodata peste noapte pe balta.

Si am facut „greseala” sa ii cumpar 4 lansete si un scaun de pescar, rosu ca focul sa-i surada norocul 🙂

Acum, toata ziua sambata si duminica dimineata sunt singura. Ca baiatul meu pleaca de sambata dimineata la peste si ajunge duminica pe la 3. Dureaza de vreo 2 saptamani „drogul”, de-abia asteapta sambata sa plece la peste. Azi a plecat la 5 dimineata. Daca ii ziceam inainte sa se trezeasca la 5 dimineata, indiferent de motiv, cred ca ma injura, acum se trezeste singur, de buna voie si nesilit de nimeni. Si stau sa ma gandesc… cum sa fac sa-l bag la „dezintoxicare” 🙂

10 Responses to “Un altfel de drog”


  1. 1 Rae Mai 16, 2009 la 10:05 pm

    hai ca-ti spun eu cum sa-l descotorosesti de pescuit
    ii gasesti alta ocupatie, cumpara-i un joc pt pc, sau altceva care sa-ti placa si tie

  2. 2 crocoditza Mai 16, 2009 la 10:10 pm

    nuuuuuuuuuuuuu, Doamne fereste! de-abia l-am dezvatat de jocurile pe calculator… inca ma mai gandesc la acel ceva care sa imi placa si mie

  3. 3 Mihi Mai 17, 2009 la 8:02 am

    :)) ii cumperi niste soldatei de aia mici de plasic sa se joace, cand eram mic dormitorul parintilor era camp de lupta

  4. 4 crocoditza Mai 17, 2009 la 9:01 am

    Mihi, soldateii parca sunt mai inofensivi decat jocurile pe calculator 🙂

  5. 5 Mihi Mai 17, 2009 la 9:50 am

    plus ca te poti juca si tu cu el :)), eu sunt sigur ca ai sa gasesti cea mai buna solutie

  6. 6 Mada Mai 17, 2009 la 12:33 pm

    salut!!
    [ te citesc de mult, lenea sa comentez, cred ca stii sentimentul 😛 ]

    priveste partea pozitiva : mancati sanatos, [ daca pescuieste ceva, si nu da fuga la pescarie :)) ] pestele e bun, vitamine, alea alea! :))

  7. 7 crocoditza Mai 17, 2009 la 3:01 pm

    Mada, stiu sentimentul, dar ma bucur ca ai ales sa comentezi 🙂
    Da, da… vitamine, sanatos, cred ca a simtit ca vreau sa tin cura de slabit 😀

    Mihi, eu am gasit, mai ramane sa il si conving, mi-ar placea sa fie pasionat de gatit si de curatenie 😀
    Sa ii cumpar un mop si o matura? Or avea acelasi efect ca si lansetele?

  8. 8 ingeritzaa Mai 18, 2009 la 1:35 pm

    Hm, daca iti intoarce favoarea si vine la tine cu o cratita si polonic drept cadou ? Parca nici asa nu e bine 🙂

  9. 9 crocoditza Mai 18, 2009 la 4:15 pm

    ingeritzaa, stie ca n-are nicio sansa cu cratita si polonicul 🙂

  10. 10 Rae Mai 23, 2009 la 11:00 am

    hai ca am mai gasit ceva…
    il transformi in fotograf, ii iei o camera foto mai bunicica, ii pui lista cu site-urile de photo in fata, si-l pui sa citeasca
    plus ca te alegi si tu sedinte foto gratis;)


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE