De la Google adunate …

… si la mine pe blog afisate 🙂

vise cu arme – nu pot sa descifrez acest vis… nu stiu daca arma e alba sau daca ai permis de port arma…

vreau sa ma marit – nu, nu sunt eu, de data asta si nu, tata lu’ suri, stati linistit, nu sunt spusele ei 😛

ascult muzica – da’ bine faci! bine ca ai la ce sa asculti si, mai ales, cu ce sa asculti! Sa nu fie manele, da?

de se uita femile la fundul barbatilor – da’ ei de ce se uita la fundul nostru?

cum se numeste relatia dintre un barbat si – si ce? ca iar sunt in dileme… ca sunt cam multe variante

jocuri cu oameni care fac secs – adica sa ne jucam de-a mama si de-a tata?

cum sa ati mearga bine an casa – faci niste farmece si citesti horoscopul, vezi cand se aliniaza macar 3 planete

salau rulat si lamaie – nu stiu sa fac, dar am un talent la mancaaaaaaat 😀

horoscop 2009 cifre norocoase – pe domeniul meu… cifra ta norocoasa … 69…

de dat in horoscop – vineri dau numai in bobi… sunt superstitioasa 🙂

barbati batuti de femei – saracutzii… las’ ca le trece

farmece si vrajitorii – pentru programari, va astept intr-o marti, pe 13, pe la ora 13, lasati aici un comentariu

ritualuri cu sare – daaa, sunt ultima fitza in domeniu si trebuie sa fie sare din import, neaparat! Succes garantat!

catei care vomita verde – eeee, aici e complicat, trebuie sa ma uit si in glob… la drum de seara… marca banul nene… ca nu se mai vede nimic, trebuie sa stimulam spiritele… asa….  vad catelul… da… saracutzul… vomita verde… mai trebuie bani… iar nu se mai vede nimic… nu pot, e cineva care citeste si nu crede in spusele mele, nu mi se mai arata nimic 🙂

am visat un vis – macar a fost frumos?

am visat ca eram ceruta de nevasta – asta da vis frumos! si eu mai visez… din cand in cand… dar imi revin repede 😀

2 Responses to “De la Google adunate …”


  1. 1 Rae Mai 16, 2009 la 9:24 am

    mda…te minunezi cand vezi cat ii duce mintea pe unii oameni:))

  2. 2 Rae Mai 23, 2009 la 11:11 am

    explica-mi si mie, cand ai timp, cum se fac treburile astea, adica cum gasesti search-urile astea
    mersi:)


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE