To be or not to be …

Exista posibilitatea sa fiu insarcinata.

Primul gand a fost „aoleu, copil, nu e momentul acum, am atatea de facut, mi se va da toata viata peste cap”. Cand mai fac eu tot ce imi propusesem? Si-asa nu mai aveam liniste si odihna, darmite cu un copil in peisaj.

Pe urma m-am surprins cand ma mangaiam pe burta si ma gandeam ca daca asa a fost sa fie, asta e, poate e mai bine asa, ca poate altfel nu mi-as fi facut timp niciodata sa raman gravida, nu ar fi fost niciodata un moment potrivit. De avort nu s-a pus problema nici macar un minut. Ma gandeam ca la cum sunt, as fi in stare sa fac fatza si unui copil. Si as fi in stare sa stau cu caruciorul la birou, cu o mana sa il legan si cu una sa tastez 🙂 Chiar mai zilele trecute imi povestea un prieten ca oricat de obosit ar fi, cand ajunge acasa si ii sare baiatul de gat, uita de toate, ii ia toata oboseala. Si ma si vedeam preparand biberoanele.

Am fost la doctor sa aflu vestea, care o fi ea. Ei bine, nu-s. Dar pana am aflat, am fost cu un milion de ganduri si parca am fost si un pic dezamagita ca nu sunt.

Macar acum stiu ca-mi doresc, ca sunt pregatita si ca vreau un bebe 🙂 si mai ales ca o sa-i fac loc in viata mea oricand va vrea el sa vina. Poate sa fie fetita sau baietel, ce vrea Dumnezeu, nu-mi doresc ceva anume. Vreau sa fie sanatos, norocos, frumos si destept ca ma-sa 😀

17 Responses to “To be or not to be …”


  1. 1 Dicsie&Vicsie Mai 14, 2009 la 8:08 pm

    experienta asta te-a facut sa vezi pentru putin timp cum este sa fii mamica (daca nu ma insel)
    anyway…mult noroc pe viitor cu viitorul copil:)

  2. 2 crocoditza Mai 14, 2009 la 8:25 pm

    multumesc Dicsie, salutare Vicsie 🙂
    si da… scurta experienta, dar placuta!

  3. 3 Venny Mai 15, 2009 la 8:22 am

    Bună dimineaţa Cro şi codiţa!
    N-am fost eu…ptiuuuu….deci nu eşti…

    Acum lăsând gluma, mă bucur că îţi doreşti un kinder şi să fie cu noroc data viitoare. 😀

  4. 4 crocoditza Mai 15, 2009 la 8:25 am

    Venny, nu, n-ai fost tu 😀
    Cine stie cand va fi data viitoare, ca daca e dupa mine, va fi pe la 30 de ani 🙂

  5. 5 Marmotica Mai 15, 2009 la 9:23 am

    Neataaa!!
    Suri a fost foarte benefica experienta asta pentru tine, asa ai putut sa iti dai seama ce vrei 😛
    Si sa fie cu noroc, sa am si eu un nepotel acolo in Grecia 😆

  6. 6 crocoditza Mai 15, 2009 la 9:26 am

    O sa vina si nepotelul, sa vezi petrecere si alint pe capul lui 🙂

  7. 7 jasmin Mai 15, 2009 la 9:30 am

    „si destept ca ma-sa 😀 ”

    Dar stiu ca esti modesta 😉

  8. 8 crocoditza Mai 15, 2009 la 9:31 am

    Daaaaaaaaaaaaa 😀
    Mai am momente d-astea de delir 🙂

  9. 9 Marmotica Mai 15, 2009 la 9:54 am

    Sclipiri de geniu se zice tu surioara :))))

  10. 10 crocoditza Mai 15, 2009 la 9:59 am

    Suri, daaa, asa le zice…. aveam un lapsus 😀
    Geniala de mine!

  11. 11 Ada Mai 15, 2009 la 11:05 am

    Sa fie asa cum vrea Doamne-Doamne!

    Nu cred ca mai trebuie sa-ti spun cat iubesc bebeii si, clar nu vei scapa de mine! O sa-l fac si eu pe al meu la un moment dat… 😀 Pana atunci, ii chinui pe altii. 😆

  12. 12 Catalin Mai 15, 2009 la 4:06 pm

    O sa mai scrii pe blog cand o sa ai copil? 🙂

  13. 13 crocoditza Mai 15, 2009 la 6:14 pm

    Mama, sa fie cum vrea Doamne-Doamne, nu zic nu 😛

    Catalin, de ce nu? 😀

  14. 14 Asterix Mai 15, 2009 la 8:38 pm

    Copii se fac cu indigo, nu? 🙂

  15. 15 crocoditza Mai 15, 2009 la 8:43 pm

    Asterix, asa e, toata ziua fac copii… la xerox 😀

  16. 16 Catalin Mai 16, 2009 la 1:12 am

    Pai nu stiu daca o sa mai ai timp.
    Respectiv, nu stiu daca o sa ai chef de blogging, o sa fii acaparata de copil. 🙂

  17. 17 crocoditza Mai 16, 2009 la 7:13 am

    Catalin, pot sa imi fac 🙂 nici acum nu prea am timp, dar imi fac. Vad eu, sa fim sanatosi, ca solutii se gasesc.


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE