A mai trecut o zi

Azi, zi plina, agitata, incheiata bine. Surprinzator, fara prea multi nervi, n-am dat peste specimene idioate. Astazi. Ca probabil a fost vreo promotie la ceva si se strang pe urma toate in aceeasi zi, sa-mi faca destui nervi cat sa-mi ajunga pentru toata luna. Oricum am zis ca incep sa salvez expresiile idioate sau mai stiu eu ce idiotenii mai fac unii indivizi, ca asa ceva nu e posibil.

Azi vine unu’ cu o copie de buletin facuta la copiator alb-negru si imi zice „vreau si eu asta color”, zic adu-mi buletinul, nu ca el pe aia o vrea color. De unde nene daca e alb-negru? Sa-ti arunc niste cerneala pe ea, poate asa sa se faca mai colorata.

Sau au poza foarte intunecata din diverse motive, cum ar fi ca au stat mai mult la soare si vor sa iasa in poza albi, unii mai cu simtul umorului chiar zic „nu ma faci si pe mine mai alb? ca mama m-a facut prea negru”.

De pe foile expuse cu preturile pentru serviciile prestate am scos cuvantul „laminare” ca deja facea victime si la citit, darmite la inteles ce e, asa ca l-am inlocuit cu ceva mai accesibil „plastifiere”. Si de bine ce l-am scris, tot il pocesc in toate felurile. „Auziti? Faceti si plastificheri?”, „Infoliati?”, „Plastificati?”,”Faceti d-aia asa cu plastic?”

Cel mai tare a fost un nene politist, vine el sa dea o comanda de autocolant, ii cer dimensiunile si zice „cam 100 cm pe 100 cm”, si incep sa schitez pe hartie patratul ca sa imi plaseze unde vrea scrisul, mai la stanga, mai la dreapta… termin eu si inchei „bun, deci ramane la 1 m, va sun cand e gata” si el sare ca ars „d-soara, chiar n-ati auzit ca vreau la 100 cm, nu la 1 m”. Si nu, nu glumea 🙂

Ce rau imi pare ca nu imi aduc aminte toate fazele … Dar promit ca de-acum inainte le scriu pe toate.

8 Responses to “A mai trecut o zi”


  1. 1 Ada Mai 14, 2009 la 9:28 am

    Neata!
    Dar chiar te rog sa iti aduci aminte faze de-astea sau, cand le auzi, sa le notezi. E plina tara de prosti si, din pacate, traiesc printre noi. Macar daca nu-i putem destepta, sa radem de ei! 😈 (am fost rea la faza asta, scuze!)

  2. 2 TheNutz Mai 14, 2009 la 9:34 am

    Noteaza noteaza ca am nevoie de continuare la episodul:
    http://linkuri.wordpress.com/2009/05/08/marturisiri-traiesc-printre-noi/

    … so that’s your business! faci si prelucrari foto? poate punem de-o colaborare 😀

  3. 3 Marmotica Mai 14, 2009 la 10:44 am

    :))) Da nenea politistu a fost cel mai tare. el vrea de 100 cm =)))

  4. 4 ingeritzaa Mai 14, 2009 la 12:30 pm

    Fraier Michael Jackson ala…daca stia el de mai demult venea pe la tine la xerox sa-l faci din negru alb. Dura 2 secunde si nici nu-i cadea nasul dup-aia :)))))

    P.S. Nici nu stii cat ma bucur ca am in jurul meu oameni destepti

  5. 5 Mihi Mai 14, 2009 la 12:49 pm

    :)) buna asta cu michael ingeritza, esti o fericita referiotr la cei ce te inconjoara, iar referitor la idiotul de militian probabil vroia sa fie vazut de aia isi ceruse ecuson de 1/1 m :)) sau cm aaaa sau mm, totusi decilitri sa fie

  6. 6 Venny Mai 14, 2009 la 1:08 pm

    Bună ziua Cro şi codiţa
    Super tari fazele. Să ne mai împărtăşeşti din „aventurile” tale de la scârbici. 😈

  7. 7 crocoditza Mai 14, 2009 la 5:53 pm

    Gata, m-am hotarat, fac o pagina speciala 🙂

  8. 8 Andra :] August 21, 2009 la 9:54 am

    Doamne cat incultzi „E” in Romania asta =))


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE